Jeg holdte mobilen i den ene hånd og en mappe fyldt med forskellige papirer. Jeg tog hånden og bankede på hos Mrs. Smith, uden jeg overhovedet fik set mig omkring var døren og Cody stod med en sjusket frisure, bar overkrop og nogle boxershorts.
"Nej, er lille Allison kommet for, at besøge mig?" Spurgte med en træt, hånende og en smule spydig tone. Jeg rullede med øjnene over ham og skubbede ham til siden, jeg trådte ind i deres kæmpe hus og lukkede døren bag mig.
"Nej, jeg er kommet for, at hjælpe din mor med hendes brude modeshow." En eller anden brunette kom gående slesk ned af trappen og prøvede at bide sig selv sexet i læben. Bare af synet af hende begyndte jeg, at grine, hendes hår var helt sjusket, hun havde en eller anden katte trøje på og make-up'en tværet ud i hendes ansigt. Hun så fornærmende hen på mig og gik hen og stillede sig ved siden af Cody. Jeg gik forbi ham, grinende og forsatte ud i køkkenet.
"Allison, godt, du er her. Lad os starte så." Jeg satte tasken ned langs bordet, telefonen ringede pludselig og Mrs. Smith var hurtig til, at tage den, jeg satte mig forsigtig ned på stolen og åbnede mappen.
"Hvad mener du Kelly? Nej, du kan ikke aflyse nu, det kan du ikke gøre mod mig. Hallo? HALLO?" Hu sukkede og lagde telefonen fra sig, hun støttede sig op af bordet og så ud af vinduet.
"Skønt, nu mangler jeg en model dagen før modeshowet. " Hun rettede sig op og krydsede armene. Jeg tegnede en eller anden krusedulle, mens mit hovedet hvilede på min hånd.
"Vent Allison, vild u ikke nok være min model please?" Bad hun og jeg så op, jeg rystede på hovedet og grinte akavet.
"Du vil ikke have mig som model, jeg ender bare med at falde ud over scenekanten og ødelægge hele showet." Grinte jeg og tog mine hænder op i selvforsvar, hun lænede hovedet på skrå og lavede et hunde ansigt. Jeg sukkede og slog ud med armene.
"Fint." Hun klappede og satte sig ned. Hun åbnede computer skærmen op og tastede et eller andet ind.
"Lad os komme igang." Hun smilte over hele ansigtet og jeg ville lyve hvis jeg sagde, at det ikke smittede af.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg gik ovenpå og stoppede udenfor Amanda's dør, hvad skete der egentligt? døde hun mens hun sov eller.. Jeg rystede på hovedet og forsatte ned af gangen. Små grin og støn kunne høres inde fra toilettet, skønt, lige det sted jeg faktisk skulle bruge.
"Gider i lige, at blive færdig?" jeg bankede hårdt på døren og den blev pludselig åbnet af en halv nøgen Cody, kun i ført i boxershorts som før. Pigen havde et håndklæde på og smilte slesk til mig.
"Du er bare jaloux, fordi du ikke kan få ham." Hviske hun stille i mit øre, jeg rystede på hovedet over hende og vente mig imod hende.
"Du har så meget ret, for jeg længtes efter Cody hver eneste dag og vil gøre alt for, at komme i sengen med ham ligesom dig." Jeg tørrede en falsk tårer væk og kunne høre hvordan hun fnyste, jeg vendte mig i mod Cody og skubbede ham til siden.
"Min tur." Jeg lukkede døren bag ham og så mig i spejlet, to hele dage med ham fordi jeg hjælper hans mor, hvordan fanden ville jeg overleve det...
~~~~~~~~~~~
Hello 😂
It's Me.. 😘😂
Kapitel, værsgo 😏
Elsker jer og undskyld for fejl 😉
-Malle- :3 ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Hate Can Change
Fiksi RemajaAllison Olivia Wood en 17 årlig pige, skal sammen med hendes mor og hendes storebror, flytte til Danmark fra London. Alison er en sarkastisk, skeptisk og genert pige som har boet hele sit liv i en lille lejlighed med sin mor og hendes storebror, men...