-Kapitel 17-

3.4K 119 32
                                    

Jeg vågnede op med en ånde mig i nakken, holde tæt om mig og sove helt op af mig.

Jeg drejede mig og så ind i Cody's ansigt, han åbnede sine øjne og smilede irriterende til mig.

"Morgen Smukke." Jeg sukkede og fjernede hans arme, jeg orkede ikke at smide ham ud nu, klokken 6 om morgen, det var altså alt for tidligt.

"Cody, hvad laver du?" Jeg lagde hænderne nedenunder mit hovedet og så træt på ham, han lagde sig på ryggen og tog armene bag hovedet. Han havde grå joggingbukser på og ingen trøje, hans six pack skinnede frem under dynen og alle pigerne ville nok kaste sig over den med det samme.

"Jeg vil da lægge i ske med min smukke pige." Jeg lukkede øjnene og sukkede træt, den dreng havde en IQ på mindre end 20.

"Cody, jeg har jo.." Han afbryd mig og satte sig op, han gik hen til mit skab og tog noget tøj ud, han gik hen til mig og kastede det ned i hovedet på mig.

"Vi skal ud med drengene, intet men, bare kom." Jeg satte mig og opdagede jeg kun havde undetøj på. "Cody!" Vrissede jeg, han blinkede til mig og smuttede ud af altandøren.

Jeg tog det tøj han havde lagt frem og smed mig træt tilbage i sengen, jeg orkede ham ikke i dag og slet ikke de andre drenge.

Jeg tog den sorte t-shirt på, som var gennemsigtig lige over brystet, nogle grå cowboy jeans og sorte kilehæle. Mit hår satte jeg op i en hestehale, hvor mine naturlige krøller, krøllede enderne i hestehalen, ligesom i Grease med Sandy. 

Jeg lagde et lag eyeliner, lige over øjenvipperne og tog mascara på, med en hudfarvet læbestift.

Cody kom ind af altandøren og jeg så forskæret over på ham, han gav mig elevatorblikket og trak mig med ud på altanen. Han tog mig op i hans arme og gik hen imod hegnet.

"Cody hvad laver du." Skreg jeg da han kastede mig over på den anden side, hvor jeg landede på en masse puder, så, overrakende nok, slog jeg mig slet ikke. Han stillede sig op på hegnet og hoppede over til mig, han hjalp mig op og stå og vi gik ind på hans værelse. Andrew, James og Cameron stod der allerede, alle i en læderjakke med forskellige farver for cowboybukser og en t-shirt, hvor de viste de mavemuskler de havde.

"Hvad skal vi?" Jeg så surt på dem og krydsede armene, de kiggede rundt og gik imod mig. 

"Hvad." De overfaldt mig og killede mig over det hele, mens tårer trillede ned af min kinder. Jeg skreg af grin og slog deres hænder væk, de rejste sig op og jeg satte mig op.

"Du skal da ikke være så negativ." Sagde James og kørte en hånd gennem hans hår. Jeg så surt hen på ham og han tog sine hænder op til sit forsvar. Mit blik fulgte sin egen vilje og jeg så hen på Cameron, han så på min mobil og grinte. Det var sikkert en besked fra America, den pigeglade gris altså.

"Vi skal ud og spise." Han kom hen og hjalp mig op, jeg så opgivende på ham og sukkede.

"Men klokken er kun halv 7.." Beklagede jeg mig og så trist hen på ham, men han begyndte bare at grine, det hjalp ikke særlig meget.

De begyndte at gå imod udgangen af dette store hus og jeg så min chance til at smutte i seng igen, men da jeg vente mig om, stødte jeg ind i Cody, han grinte og skubbede mig i samme vej som de andre.

"Hvor skal vi hen?" Jeg satte mig ind i deres firehjulstrækker og så på de forskellige mennesker, som sad rundt omkring mig.

"Vi skal til Shawn's hytte, ude i skoven lige ved søen." Jeg så forskrækket på dem, det kan de da ikke tvinge mig til..






Hate Can ChangeWhere stories live. Discover now