-Kapitel 26-

3.3K 120 25
                                    

America satte sig ned på min seng med et hårdt dump, hendes lange, brune hår var sat op i en rodet knold og hun havde en oversize t-shirt på i en matte, baby lyserød, med et par blå, ripped jeans og nogle lysebrune støvler.

Jeg gik rundt på værelset og pakkede for skolen, jeg tog mine toilet ting ned i tasken og stressede rundt omkring. Klokken var mange og jeg var allerede meget sent på den.

"Tænk han gjorde det mod dig." Sagde hun og tog en pude, for at krammede den. Hun bed sig i læben og væltede hovedet lidt på skrå.

"Uh, jeg siger dig Allison, jeg smadre ham næste gang jeg ser ham." Sagde hun dramtisk og legede falsk at hun blev slået til plukfisk. Hun væltede grinene tilbage i sengen og jeg rystede på hovedet over hende.

"Lad det nu ligge okay?" Jeg tog en dyb indånding og kastede mig ned ved siden af hende i sengen, vi så på hinanden, grinende og jeg satte mig op og slog til hende.

" I aften, dig og mig, hjemme hos mig, du skal sove her." Hun sukkede og satte sig om, hun tog puden og krammede den igen og så ud i intetheden.

"Du ved jeg ikke må Allison." Jeg rystede på hovedet og rystede på hovedet af hende, mens jeg smilte fra det ene til det andet øre.

"Jeg kender det blik, du vil snakke med min far, vil du ikke?" Jeg grinte men jeg nikkende gik ud af værelset og ned af trappen, America kom løbende efter mig med sin taske over skulderen.

"Held og lykke siger jeg bare." Jeg rystede på hovedet over hende. Jeg tog min sorte læder jakke på ud over min hvide t-shirt, hvor der stod "Look out, we've got a badass over here." Ud over t-shirten, jeg havde nogle metal farvet, ripped jeans til og nogle matchende støvler til America's, bare i sort.

Jeg fjernede min hestehale ud af jakken og rettede på jakken, jeg vendte mig imod America som allerede stod klar med sin hvide læderjakke. Hun tog din brune, skulder taske på og smilte til mig.

"Ready?" Jeg nikkede til hende og vi forsatte ud til min motorcykel, Jeg stoppede op og kastede en hjelm til hende, hun stoppede op og imiterede Linda.

"Den hjelm vil ligesom totalt ødelægge min frisure." Hun satte hånden i siden og så snobbet på mig, vi brød ud i grin på samme tid og tog hjelmen på, jeg satte mig op og America holdte forsigtigt rundt om mig.

"Klar?" Spurgte jeg og vendte mig imod hende, hun nikkede og jeg tændte den, jeg drejede håndtaget en enkelt gang og kørte afsted ned af vejen og imod skolen.

~~~~~

Jeg kom gående ned af gangen sammen America, mens vi snakkede om Dylan O'Brian, eller noget. Cody stod lidt længere nede ved hans skab sammen med 3 andre, blonde piger, med for lidt tøj på, men det havde i sikkert allerede gættet. Da vi gik forbi ham satte han foden ud og jeg snublede over den, jeg landede ned på alle fire og America var hurtig til at hjælpe mig op. Jeg kiggede over på Cody som stod og grinte af mig med de andre piger.

"Nar hovedet." Jeg rullede med øjnene af ham og samlede bøgerne op, America hjalp mig og vi var hurtige til at gå videre. Jeg strammede hestehalen og åbnede skabet, jeg hængte min taske op og tog min læderjakke af. America kom gående med sine matematik bøger, jeg smilte til hende og tog selv mine bøger ud.

"Klar til matematik?" Jeg nikkede og smilte til hende, vi gik ned af den lange gang, med de samme skabe på hver side og døre der lignede hinanden på en prik, undtagen skiltene, hvor der stod noget forskelligt.

Vi stoppede med døren til klasselokalet, vi stillede os så folk kunne komme forbi og jeg smilte til America.

"Jeg har allerede planlagt det hele America, det bliver så sjovt." Hun sukkede og kløede sig kort i panden, hun så op på mig og så dog kort væk.

"Allison." Jeg så på hende med der her blik, som kan få alle til at tænke "Ti stille, du ved jeg vinder."  Hun sukkede og mumlede et lavt Okay, pludselig til min højre kom Cody gående med faste, rasende og truende skridt mod os.

"Flyt dig." Han skubbede mig ind i døren, så jeg ramte dørhåndtaget og faldt ned langs døren, jeg bed smerten i mig og så op på Cody. Han så ned på mig og smilte hånligt til mig, han havde det her blik i øjet, en blanding af had og en anden følelse der var så svær at tyde.

Cody gik ind i lokalet, drengene så overrasket ned på mig og skyndte sig ind efter Cody, America råbte efter Cody i truende tone, noget om at skære hans nosser af og tvinge dem ned i hans hals.

"Er du okay?" Hun hjalp mig og jeg gned hånden let over min ryg og bed mig i læben.

"Ja?" Sagde jeg uforstående og så undrende efter Cody, jeg bed mig i læben og rettede trøjen ned, mest for at gemme det sår jeg sikkert har fået. Den idiot skal lære, at ingen lægger sig ud med Allison Olivia Wood og så ovenkøbet slippe godt fra det.

Hate Can ChangeWhere stories live. Discover now