-Kapitel 20-

3.1K 110 0
                                    

Jeg åbnede døren ud til stuen og der ikke et eneste sted i huset, hvor der ikke stod fulde mennesker som dansede, kyssede eller mere end det. Jeg vidste at det skulle bare ende før eller siden og jeg vil gerne have mindst ud af det. Jeg kom forbi alle menneskerne med en masse besvær med i det og fandt min vej ud i køkknet, hvor jeg tog en flaske Whisky fra 1988, jo længere den havde stået, jo bedre var den. Jeg fandt et glas og bumpende mig ned i sofaen ovre i hjørnet, hvor to mennesker allerede sad og hyggede sig lidt for meget. Jeg havde drukket flasken før jeg vidste af det og bordet var allerede dækket af nogle øl dåser, inden jeg nåede at tælle til 10 var alt sort og jeg festede videre uden overhovedet at kunne have tankerne med.

~~Cody's synsvinkel~~

Jeg sad med en pige ovenpå mit skød ude på terrassen, en blondt pige med en al for kort kjole på og med den flaske vodka hun havde i hånden, vidste jeg at hun ikke kunne huske noget som helst.

Hun kyssede mig let på munden og grinte bagefter, hun virkede ikke som en pige der plejede at gøre det, men hvad rager det mig. Min hånd holdte fast på hendes talje, mens min anden hånd legede med underdelen af hendes kjole.

"Cody." Cameron kom brasende og afbrød os i vores intense kys som jeg havde med pigen. Jeg så irriteret på ham, mens pigen irriteret rettede på sig selv, inden jeg vidste af det, var hun faldt i søvn op af min skulder.

"Allison, hun er alt for fuld." Jeg så på ham og han gjorde tegn til at jeg skulle følge med, jeg satte pigen fra mig og rettede på tøjet, jeg fulgte stille med Cameron, da det ikke var det jeg havde allermest til lige nu var, at være Allisons barnepige. 

Jeg kom ind i stuen hvor folk stod med armene i vejret og råbte i takt til hinanden, en person skilte sig dog ud, Allison, hun stod oppe på poolbordet iført hendes blonde, sexet, rødt undertøj. Kjolen havde hun smidt på gulvet og med en flaske af vores bedste vodka, dansede hun oppe på bordet mens hun råbte en masse ting. Cameron og jeg skubbede os igennem folkemængden og endte forrest oppe ved bordet, hvor Shawn og de andre allerede stod.

"Jeg vidste ikke at din dame var sådan en vild basse." Grinte Shawn smørret og tog en tår af sin øl, han jublede en enkelt gang og tog en tår mere.

"Hvad vil vi ha'?" Råbte Allison og folk svarede hende ved, at råbte "flere Fester" Tilbage til hende. Hun tog en knytnæve i luften og råbte videre.

"Hvornår vil vi have det?" Råbte hun igen og folk svarede hende igen tilbage ved, at råbte "Nu." Tilbage til hende. Sådan forsatte det i noget tid og hver gang gik det vildere for sig, nogle drenge råbte at hun skulle smide det sidste og der nåede jeg lige at stoppe hende, før hun havde smidt det hele og var komplet nøgen.

"Allison, igen er du for fuld." Hun grinte og pegede en finger af mig, jeg tog fat i hendes finger og hun så overrasket på mig. Jeg tog fat i hele hendes hånd og hev hende ned i mine arme, i situationen havde hun spildt glasset med vodkaen i, ud over hele poolbordet og nogle få klagede over det jeg havde gjort. Hun så forsvarløst op på mig og hendes hænder lå helt stille. Jeg bar hende ind på værelset og satte hende på sengen, hun lignede et lille barn med hænderne foldet i skødet, mens hun kiggede på hendes bare fødder lege med hinanden.

"Allison." Hun kiggede op på mig og jeg satte mig ned på hug foran hende, hendes hår faldt ned i ansigtet og jeg fjernede det let ved, at vikle det om min pegefinger og fjerne det om bag øret. Hun så ned på mig med tåre i øjnene, hendes vidunderlige smil havde ændret sig til et trist udtryk. Hun så op mod luftet og tog en dyb indånding, hun kravlede hen af sengen og lagde sig ned under dynen, hun mumlede et stille godnat og forsvandt ud i larmen. Jeg rejste mig på og gik hen til døren, jeg kiggede kort hen på hende inden, at jeg forsatte ud i festen.








Hate Can ChangeWhere stories live. Discover now