-Kapitel 18-

3.2K 126 12
                                    

Vi var lige ankommet til Shawn's hytte ude i skoven. Det var en af de der rigtige rigmands hytter, jeg var pludselig ikke i tvivl om hvad han var. En ung fyr kom ud af døren og gik ned af trappen, der førte op til indgangen.

"Drenge, godt at se jer igen." Råbte han mens han vinkede til os, han gav dem alle et drengekram og da han stoppede han op. Hans øjne havde travlt med at tjekke mig ud, mens han sikkert tænkte grundigt over mit navn.

"Du må være Allison, Cody's dame." Jeg så frastødt væk og krydsede armene, han begyndte at grine og gik han og lagde armen om Cody.

"En rigtig udfordring du har fundet dig var." Grinte han og de gik alle imod hytten, Andrew kom hen og lagde armen om mit liv, han førte mig op af trappen og vi kom op på en terrasse, der nok gik rundt om hele huset og havde udsigt ud til alt, nok også søen.

"Drenge, i får det værelse i altid har, Cody, du skal sove med din Lady her." Shawn var fuldt igang med at vise os rundt i hans luksus af en hytte at være. Shawn var en fyr med stil, det er tydeligt, han havde en sort skjorte på, hvor de første knapper var en smule åbne, hans brune hår var sat tilbage og selvom han havde valgt at få en smule stupskæg, kunne man stadig skærme de markerede kæber og han alt for overstråelende selvtillid.

"Jeg er altså ikke hans dame af nogle art overhovedet." Beklagede jeg mig til Shawn og han grinte af mig igen, han vendte sig imod mig, med hænderne gemt væk nede i hans lommer og så ned på mig, ikke på den dårlig måde, nej mere fordi han var højere end mig.

"Det er sødt, at du bliver ved med at benægte det." Han vendte sig om og gik videre, han begyndte at snakke om nogle at de her legende fester som de altid holdte når de var hytten, selve hytten var kendt for dens feste og nu havde drengene ikke været der længe, så han skyldte folk en af de her fester, som så åbenbart skulle holdes idag. Han snakkede om alt den alkohol han havde skaffet, sammen med alle de her lækre pige, som var med på den værste og så selvfølgelig havde han jo også lige en hemmelighed i ærmet, mens jeg var sikker på, at jeg var en eneste der ikke vidste hvad det var for en hemmelighed.

"Gå ind og få pakket jeres ting ud, kom ud til mig når i er færdige." Shawn gik ud på terrassen og Cody var ikke længe om, at trække mig, mod min vilje, ind på værelset. Han låste døren efter os og jeg så forskrækket hen mod ham.

"Hvorfor gjorde du det, hvad har du tænkt dig." Jeg gik flere og flere skridt bagud og han endte med at presse mig helt op af væggen, han satte en hånd op på væggen og smilte til mig, med det selv samme creepy smil som altid.

"Jeg elsker det tøj du har på, det tænder mig." Jeg stivnede da han sagde og sank sammen på gulvet, hans stemme var så hæs og sexet, man nok troede at det var umuligt, han gik over til sengen og begyndte at pakke ud. Han så over på mig og fik mig til at pakke ud, helt uden at bede mig om det med ord, den fyr havde overnaturlige kræfter på kvinder og sikkert også mænd, men hvem ved.

"Jeg så hvordan Shawn på dig, gå ind og skift til noget andet." Jeg så underligt på ham, med en svag undetone af frustration.

"Det var dig der gav mig det her til at tage på til at tage på, du skal ikke bestemme hvornår jeg skifter tøj eller ej." Han gav slip på hvad han havde i hænderne og vendte sig imod mig, hans pegefinger og tommelfinger tog fat i min hage og løftede den let op, han skilte sine læber af og kiggede med sine charmerende øjne ind i mine og jeg var sikker på at jeg forsvandt i mindre end 2 sekunder.

"Du kan enten selv skifte eller så skifter jeg det for dig, det har jeg skam ikke noget imod." Jeg slog irriteret hans hænder væk og fandt nogle joggingbuksershorts i turkis med hvide snørebånd og en hvid t-shirt med ordene "Come & Get it." med sort skrift og selvfølgelig nogle hyggestrømper.

"Din idiot Cody." Jeg tog tøjet og gik målrettet ud mod badeværelset. Han skulle altid behandle mig som hans hund, hans idiotiske hund, som ville vifte med halen for ham og følge hver af hans dumme ordre. Næ nej, han kan tro nej, det kommer aldrig til at ske.

------------------------------------------------------------------

Hej alle. :3 <3

Bare så tingen er på plads, så hader jeg ikke hunde og syntes ikke de er idiotiske, slet ikke. Jeg skrev netop dette ordvalg med omtanke, mest for at gøre tingene klare og understrege punkten.

Undskyld for stavefejl og nu til den mega gode nyhed.

Jeg er genforenet min skrivelyst på denne historie, mest af alt fordi jeg har set en masse serier og fået inspiration til historien, hvor jeg kan skrive mine egne ting. :D

Det var alt, glædelig 20. December og 4. i advent! Så det snart juleaften og ikke mindst Nytår.

-Malle- <3



Hate Can ChangeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin