"Hvordan gik det så hos rektoren?" Spurgte America i telefonen, jeg satte nøglerne ind i låsen og låste hoveddøren op.
"Arbejde på biblioteket i 1 uge." Svarede jeg hende og skiftet den hånd telefonen var i, for at tage skoene af. Jeg skubbede dem ind til siden og gik i stuen, jeg smed mig ned i den og lagde fødderne op på sofabordet.
"Der er jo fest i aften hos Linda, du kommer ik?" Jeg lænede mig frem og tændte for tv'et.
"Fest hos Barbie dukkerne, jeg tror sgu at jeg overlever, desuden syntes de sikkert ikke at jeg passer ind." Hun grinte i telefonen, jeg skiftede fra kanal til kanal og sukkede.
"Som om at jeg ligefrem passer ind hos dem." Jeg grinte lavt og rystede på hovedet.
"Fint så kommer jeg, men så er du hos mig om 10 min og så gør vi os sammen klar."
"Deal." Var hun hurtig til at svarer og stilheden lød pludselig i den anden ende i telefonen.
"America?" Det ringede pludselig på døren og jeg lettede hurtigt røven, for at lukkede døren op.
"Undskyld det tog så lang tid." America havde en trænningstaske med, fyldt med Gud må vide hvad.
Jeg gjorde plads til hende og vi forsatte direkte op på værelset, hun fablede om hvor meget hun havde taget med og det eneste jeg kunne, var at grine af hende.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hun krøllede resten af mit hår til bølger og jeg sad og kiggede mig selv i spejlet.
Mit hår var krøllet fra top til tå, mens det øverste var sat op i et sølv klemme.
Jeg havde en sort kort kjole på, som havde huller ude i siden, så man havde frit syn til noget bar hud. Jeg havde fået nogle sorte stiletter på og make up'en bestod af en mørke brun øjenskygge og cat-eyes, med en mørkerød læbestift og noget bronzer til at fremhæve mine kindben med.
Hun havde selv en mørkeblå kort kjole på, en mad lyserød læbestift, Hvidt øjenskygge og en smule eyeliner nede under øjet.
Hendes hår var sat op i en fornem knold og hun havde sølv stiletter på.
"Lets go, and make some boys!" Skreg vi i munden på hinanden og grinte lige efter sætningen sluttede.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Da vi ankom til huset hvor festen blev holdt, bumlede techno musik ud af vinduet og røde plastik kopper flød rundt på græsplænen uden foran huset. Jeg bakkede en smule bagud, men America stoppede mig med det samme.
"Det er ikke den vej vi skal." Grinte hun og skubbede mig imod døren.
Døren blev åbnet af Linda, hvis trøje var hevet lidt ned og en dreng som var igang med at æde hendes hals. Hun tjekkede hos ud og bare hendes blik syntes ikke at vi passede ind.
Vi smuttede forbi hende og direkte hen mod baren, hvor vores bedste ven var, nemlig alkohol.
"Seks shots og to Sex On The Beach tak." Sagde hun til bartenderen og han nikkede, så var han ellers på vej efter vores bedste venner.
"Hey Alison." Jeg vendte mig om og så at James, Andrew og Cameron stod bag America og jeg.
"Her er jeres drinks." Jeg gav dem et to-sekunder-tegn og tog først fat om mine tre shots og væltede dem ned, en efter en.
Jeg tog min Sex On The Beach, som var hældt op i et fint champagne glas.
"Drenge, dette er America, America dette er James, Andrew og Cameron." Jeg rejste mig op og mærkede hvordan de tre shots allerede var godt på vej igennem mig.
"Et glas ekstra stærk vodka tak" jeg kiggede på bartenderen og så tilbage på America.
"Hvis jeg alligevel skal være her, kan jeg jo ligeså godt glemme de fleste ting jo."
Jeg trak på skulderene og drengene grinte af mig. Cameron tog fat i America's hånd og trak hende med ud på dansegulvet.
Bartenderen kom tilbage med min vodka og jeg gav glasset med min fine drink til Andrew.
"Hold lige den, så du en skat." Andrew smilte sødt til mig og tog pænt i mod det.
Jeg hældte vodkaen ned og skulle lige finde ud af om jeg stod op, eller om jeg sad ned.
"Mange tak sveske." Sagde jeg og hældte den fine drink ned.
"Er min fjunge blåu." Jeg rakte tungen ud og Andrew trak mig ned og sidde igen.
"Tjo vodka'er til, vil du have noget svejske." Han sagde hvad han skulle have og så efter en bestemt person.
"Cody leder efter dig, han håbede at du kom." Jeg stønnede og viftede ligegyldigt med hånden.
"Han må sgjy finde mig." Jeg tog imod mine vodka og rejste mig igen. Jeg hældte først den ene ned og gik med den anden ud på rejse.
"Bai Andri." Sagde jeg i mens jeg grinte og gik og slingrede hele vejen igennem dansegulvet.
"Nej se hvem vi har her." Han tog mig om hofterne og vred mig ind til ham.
"Giv slip din humanitære hulemand." Jeg slog ham på brystet og kom så fri igen.
Jeg tog en slurk til, inden at jeg så selvsikkert forsatte.
"Jeg tror Linda gerne vil i kanen med dig, hyg dig." Jeg gik videre og drak resten af vodkaen. Jeg så mig ikke om og gik lige ind i væggen.
"Jamen det må du undskyld Linda, Cody er klar på den værste og han står lige der." Jeg pegede hen på Cody, som stod og grinte af mig.
Jeg gik ned af gangen, hvor America hyggede sig med Cameron.
"Amarisa, du shal hjælpe mig." Hun så forvirret på mig og grinte.
"Hvor med har du fået og drikke Alison." Jeg lænede mig op af hende.
"Ikke nok, jeg er kun lige begyndt." Jeg hørte dem begge grine og jeg fik selv et smil på læben.
ESTÁS LEYENDO
Hate Can Change
Novela JuvenilAllison Olivia Wood en 17 årlig pige, skal sammen med hendes mor og hendes storebror, flytte til Danmark fra London. Alison er en sarkastisk, skeptisk og genert pige som har boet hele sit liv i en lille lejlighed med sin mor og hendes storebror, men...