Der var gået en uge siden jeg løb grædende hjem til Nate. Vi havde været sammen alle dagene lige siden og min bror var flyttet var L.A. Med hans dumme kæreste, forlovede eller hvad fuck hun nu var.
Jeg vendte mig om i sengen og så ind i et par nødebrune øjne, et varmt smil og selvtilliden i top. Jeg grinte og han holdte mig tæt ind til ham.
"Godmorgen Nate." Hans varme latter viste sig kort, og han så ned på mig.
"Godmorgen Allison." Han rejste sig fra sengen og tog en grå bluse over han muskeløse overkrop. Han vendte sig i mod mig og gik hen mod mig, Han kravlede over mig og plantede små kys på mine læber, han rejste sig og rakte hånden ned til mig.
"Det er tid til at stå op." Jeg så surt på ham, han lænede hovedet på skrå og grinte af mig, jeg tog fat i hans hånd og rejste mig op, jeg fnyste af ham og gik nedenunder, vi gik ud i køkkenet og han fandt nogle vafler frem.
"Hvad siger du til at tage med til min skoles fest i aften?" Han tog en bid af sin vaffel og jeg smilte til ham, jeg bed mig tvivlsomt i læben og nikkede, han løb hen og luftede mig og, jeg gled langsomt ned af ham og tog mine hænder omkring hans nakke, jeg kyssede ham, mens mine øjne havde tvunget sig selv i. Jeg elskede ham så højt, han var slet ikke som Cody sagde, han var fantastisk. Når jeg ser ham og mærker den varme, usikker følelse, den følelse af at jeg er bange for, at fejle ham og glæden når jeg er tæt på ham, det er hvad jeg kalder ægte kærlighed.
"Det kunne vel være sjovt, bortset fra at jeg ikke kender nogle." Jeg fægtede ud med armene, Nate så på mig med hans smukke brune øjne, han kiggede på mig med hans beroligende udtryk og smilede til mig.
"Du kender jo mig?" Jeg grinte af ham og endte med at overgive mig, den måde han så ud og den måde han var, det var det der fik mig til at overgive mig. Jeg gik hen og tog ham i kraven af blusen.
"Få mig ikke til at fortryde det Nate." Han grinte og pressede sig ind til mig, han lænede sig frem og plantede hans læber på mine. Det ringede pludselig på døren og da det gav Nate et chok, grinte jeg i kysset og ødelagde det hele.
"Undskyld." Grinte jeg og holdte ham på brystet, jeg holdte mig for munden i håb om, at stoppe med at grine.
"Nu bliver jeg nød til at lukke op." Han rullede øjnene af mig og grinte af mig, jeg fik pusten igen og så efter Nate. Han gik ud af køkkenet og åbnede døren. En af hans venner kom ind og vinkede til mig, jeg vinkede hurtigt tilbage.
"Jeg må hellere smutte." Jeg rejste mig op og gav Nate et farvel kys, jeg gik ud og tog mine sko og gik forbi hans ven.
Hvis jeg skulle med til hans fest, måtte jeg nok hellere gøre mig lidt pæn.
YOU ARE READING
Hate Can Change
Teen FictionAllison Olivia Wood en 17 årlig pige, skal sammen med hendes mor og hendes storebror, flytte til Danmark fra London. Alison er en sarkastisk, skeptisk og genert pige som har boet hele sit liv i en lille lejlighed med sin mor og hendes storebror, men...