-Kapitel 21-

3.1K 122 12
                                    

Jeg vågnede da en dør pludselig blev åbnet og en person gik med hårde skridt hen imod mig. Jeg åbnede svagt øjnene og så op på Cody, han smilte skide irriterende til mig og jeg kastede en pude i hans ansigt. Han grinte og smed sig ned i sengen ved siden af mig.

"Morgen smukke, hvordan går det med tømmermændene." Jeg mumlede nogle frustrerende ord og ville gøre alt for at forsvinde fra omverden. Min hovedpine var så slem, det føltes som om jeg  slog hovedet imod en metal dør flere gange, mens nogle slog mig med en hammer bagfra. Jeg dækkede for lyset med min arm og piv så jeg var sikker på han ville få spat af mig. Han satte sig ovenpå mig med et bump og jeg mistede pusten i et kort øjeblik, jeg så på ham med et undrende blik, han fjernede min arm og smilte skræmmende, han tog et glas vand og holdte det over mig. Han begyndte at grine, da jeg flippede ud som jeg ved ikke hvad. Han gav mig det i hånden og fjernede sig fra mig, han gik ud af værelset og jeg så underligt efter ham, det var en handling som jeg ikke troede, at jeg skulle se fra ham. Jeg drak vandet, jeg følte min hals var en ørken og vandet var det eneste jeg ville få i lang tid. Jeg rejste mig og valgte at tage kort i bad.

Det varme vand legede med min nøgne krop, den løb stille ned af mine ben og det var en fantastisk følelse. Jeg lukkede øjnene og samlede min hænder indenunder bruseren, jeg smilte ved følelse af det varme vand mod min kolde hud. Jeg slukkede vandet og gik ud af badet, jeg fandt nogle cowboyshorts som gik til taljen. Jeg tog en hvid t-shirt med skriften "You want me boy." På brystet og nogle sutsko. Jeg satte mit våde hår op i en høj hestehale, som nok lignede en fuglerede, men sådan var mit hår når det vådt, en ren fuglerede og man kan aldrig rede det ud med mindre det er blevet tørt.

"Der har vi jo festaben i det røde undertøj." Shawn kiggede hen på mig og smilte, drengene var allerede flade af grin undtagen Cody, han så frastødt på Shawn.

"Fuck da dig Shawn." Jeg smed mig ned i sofastolen og krydsede armene. Andrew kom hen og satte sig på mig, jeg så surt på ham og hev efter vejret. Han krammede mig og grinte.

"Lille Allison, du må da ikke være sur. på os." Han grinte og så kom James, han hoppede op på mig og krammede mig og til sidst kom Cameron og Shawn, jeg så irriteret over på Cody.

"Er du sikker på du ikke vil, der er skam plads." Sagde jeg med irritation og dræberøjne. Han rystede på hovedet og gik udenfor, jeg så undrende efter ham og skubbede drengene ned på gulvet. Jeg så på drengene, de sad alle og grinte og der faldt det mig. Jeg kunne pludselig se hvor i gruppen de lå. Andrew, den sukkersøde dreng, den der er lidt bange og virkelig genert. James, den sjove type, som finder på alle de farlige ting og laver udfordringer over alt. Cameron, pigernes ven, den berømte charmør og med hans smil kan komme afsted med alt. Shawn, tidligere gruppens leder, kontakter til alle, fyren som skaffer Alkohol og stoffer. Og sidst men ikke mindst Cody, gruppen nuværende leder, den hårde type, pigernes slemme dreng, fyren som at ligeglad med alt, gør som passer ham og kan få lærene op i det rødefelt på rekordtid. Den berømte playboy gruppe, skolens slemme fyre, dem som styre skolen med folks had og kærlighed og lige nu var jeg i samme hytte med dem, gud må vide hvad der vil ske. 





Hate Can ChangeWhere stories live. Discover now