VIGTIG!

2.7K 61 50
                                    

Hej alle mine dejlige Muldvarper :D <3

Dårlig nyhed, bogen er snart slut.. (Det vidste i nok allerede, ligemeget..)

Så efter den her er færdig, vil jeg udgive en ny historie.

Jeg skriver lige nogle beskrivelser af dem, vil nemlig gerne have jeres meninger, but first..

LET ME TAKE A SELFIE! xD Ej, Ville bare lige sige at jeg ikke ved om der kommer en 2'er endnu, har nogle idéer, men er ikke sikker endnu.

Så hvis i bare ville skrive hvilken historie i gerne vil læse i kommentaren, så ville det hjælpe mig meget. :3

OG HER ER BESKRIVELSERNE! :D

"Mary Me": Mary har altid haft problemer i hendes liv, morens død, farens drikkeproblem og broderen forsvinding. Men selvom hendes liv har været hård, kunne hun ikke være gladere, hun har venner og endda et job, dog ikke det mest positive. Hun er nemlig en tyv, og har aldrig fejlet et eneste job.På hendes 18 årige fødselsdag, skal hun stjæle fra dronningen af England, Dronnings uvurderlig juvelhalskæde, barnemad, eller det hvad hun troede.For mens hun er arbejde, bliver hun opdaget af prinsen, Nicholas Davidson. Men istedet for, at melde hende til politiet, tvinger han hende til, at gifte sig med hende og pludselig tilhører hun prinsen, folket og ikke mindst landet.

The Geek and the Jock: Jessica Holt er en akavet, genert og meget konfliktsky teenager. Jessica har aldrig været populær, nej faktisk er hun skolen mest upopulære pige. Men hun kan være mere lykkelig, hun har sine 3 bedste venner, Taylia, Kurt og Andreas med hende og godt nok er hendes liv ikke perfekt, men hun er lykkelig. Når hun så ender i klasse med skolens populæreste dreng og skolens populæreste pige, bliver hendes liv vendt op og ned på skolen. Men det folk ikke ved er, at hun har en stor hemmelighed og snart finder hele skolen ud af det.

The Dark Angel: Caden Hillston sidder i et mande fængslet Meanville Prison, og har siddet der i flere år nu. Caden er kendt i fængslet, han er mafiabossen som kedet sig og meldte sig selv og fik livstid. Ingen går tæt på ham, ingen irriterer ham, alle lader ham bare være. Men én dag sker der noget uventet, da et hold af nye hvalpe, som fangerne kalder dem, kommer ud af bussen. Er der én forandring, en dame træder ud og der med bliver hun den første kvinde i Meanville Prison nogensinde. Ingen ved noget om hende, men det siges at hun er så farlig og derfor er endt i et mandefængsel. Caden er nysgerrig og da han ender med at dele celle med hende, får han chancen får at lære noget om hende, men det bliver sværere end han troede og pludselig står han over for problemer han aldrig troede han skulle stå overfor.

~~~~~~

MANGE TAAAAAAAAAK! :D :3

SES SNART! xD :3 ^^



Hate Can ChangeWhere stories live. Discover now