28.

8 3 0
                                    

İyi okumalar kelebeklerim

__________________

Minho'dan

Jisungla iki gün boyunca uyuduktan sonra yemek yemiştik. Gönül isterdi ki iki gün daha uyuyalım ama Jisung yemek yerken çok tatlı göründüğü için uykuya biraz ara vermemiz gerekti.

Şu an karşımda oturup yemek yiyiyor ve ben de onu izliyordum. Sanırım onu fazla aç bıraktılar... kıtlıktan çıkmış gibi yiyiyor. HAYIR ASIL SORUN YEMEK YERKEN DAHA FAZLA YICEM DIYIP AGZINA TIKIŞTIRDIĞINDA SİNCABA  BENZEMESI

Bir insan bu kadar mı tatlı olur ya?

Bide parıldayan gözleriyle bakıyor bana. Gözlerinin derinliklerinde kayboluyorum. Öldüğüm zaman beni onun sonsuzluğuna atın.

"Yavaş ye, yavaş!"

Bir de bu sesin sahibi... Ağzına sıçtığımın Hwang Hyunjin'i...

Kendi sevgilisine bağırıyor yavaş ye diye. Çocuğu zevkinden mahrum etmesene. Benim meleğimin ben yokken boğazından lokma geçmemiş, yemek yiyememiş  meleğim. Kıyamam ben ona. İmkanım olsa dünyanın dört bir yanından her türlü yemeği anında önüne dizerdim ama imkanlarım bunun anında olmasına izin vermiyor.

"Ya sen ne olsun istiyorsun?! Açım aç!"

Bir ilişkide kaos hiç mi eksik olmaz?

Ciddi soruyorum ha. Hep bir kavga, bir ses yükseltme halindeler. Oysa bide bize bak. Ona sesimi yükseltmem. Hemde asla. Yükseltemem. Beni döver çünkü... Bu yüzden assssla ama asssssssssla sözünden çıkmıyorum. Yoksa sonum yakındır. Aramızın bozulmasına asla izin vermem. O ne diyorsa doğrudur.

J- "Ya susun be! Yemek yemeye çalışıyoruz şurada. Sizin kavganızı dinleyemem."

M- "Kraliçeniz çok haklı. İki dakika susun da miniğim rahat rahat yemeğini yesin."

F- "Uuuuuu hemen de sahiplenilmiş 'Kraliçeniz'ler falan- Ay, kusura bakmayın majesteleri... Bir an kendimi kaptırdım."

Felix Hyung mahçup bir şekilde önüne döndü ve ciddileşti.

M- "Tamam, sakin ol. Gerilme bu kadar. Arkadaş sayılırız biz."

F- "Pekala efendim."

______________

Nasıl olmuş

Bu son iki bölümü atmak için atıyorum gibi oluyo. Yazasım gelmiyor

Sınavlar yaklaşıyor bide uykum var enerjim falan baya düşük şu sıralar. Hiç yazasım gelmiyo

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin