İyi okumalarrrrrr____________
"nE?"
"Ne ne Minho?"
"A- aşkım mı dedin sen b-bana?"
"Demiş olabiliri-"
Sözümü bitirmeme izin vermeden ayağa kalktı ve bir zafer pozu verip bagirarak konuşmaya başladı.
"TARIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN JISUNG BENI SEVIYO- seviyorsun dimi?"
"E-evet."
"TANRIM DUALARIMI DUYDUGUN ICIN TEŞEKKÜR EDERIM. ODA BENI SEVIYOR ARTIK ARAMIZDA HİÇ BIR ENGEL KALMADI. BEN ONUN AŞKIYIM O DA BENIM AŞKIM. GUNLERDIR BUNU BEKLIYORDUM."
Tanrım ben bu adamı ISIRIRIMMMMM. COOOOK DATLUUUUU (tatli)
"Minho...ㅋㅋ(kikirdamak) cok tatlısınız..."
Yanima oturdu ve cilveli tavrını takindi ve cilveli sesiyle konuşmaya başladı.
"Bu saygı eklerini aşdığımızı sanıyordum."
Bende cilveli ve biraz da nazlı sesimle konuştum.
"Aşdık mı ki? Hiç hatırlamıyorum."
"İstersen hatırlatabilirim Kraliçem."
Derken beni yatak ile arasında bırakacak şekilde üzerime eğilmeye başlamıştı.
"Hatırlatsanıza..."
Çapkın bir şekilde sırıtarak dudaklarıma bakıyor ve üzerime eğiliyordu. O eğildikce ben geri gidiyordum ve en sonunda sırtım yatak ile buluşmuştu. Kollarını yataktan destek alacak şekilde kafamın iki yanına koyduğunda kollarımı boynuna sardım.
Her saniye bana daha çok yaklaşıyordu. Dudaklarımız arasında milimler kalmışken son kez gözlerime baktı ve günlerdir birbirleri için yanıp tutuşan dudaklarımızı kavuşturdu.
Dudaklarımız yavaşça ve özlemle hareket ediyordu. İlk öpücükten sonra birbirlerinden uzak kaldıkları günlerin acısını çıkarmak adına hızlanmaya başlamışlardı. Artık yavaş ve özlem dolu olan o öpücük yerine ateşli ve daha sert ama hala özlem doku bir öpücük gelmişti. Minho dillerimizi de araya katmamızı sağlamıştı.
Çok güzel anlar yaşarken odanın içinden tiz bir çığlık sesi duyduk. İkimiz de telaşla ayrılıp çığlığın geldiği kapı tarafına döndük. Felix hyung ve Hyunjin şaşkın bir şekilde kapının önünde duruyorlardi. O çığlık da muhtemelen Felix hyunga aitti.
Biz nefeslerimizi düzene sokmaya çalışıyorduk ama bu güzel anın içine eden biricik dostlarımız hala daha bizi izliyorlardı.
"Hyun ben senin a..."
Minho bu cümleye sesli bir şekilde başlayıp sonlara doğru fısıldayarak devam etmişti ama cümlenin bitmesi bir dakika falan sürmüştü. Hyunjin'in mesaji aldığını düşünüyorum.
___________
Nasıl olmuuuussssssss
30 Eylül 2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral Lee Minho ~ Minsung
Fiksi PenggemarJisung sadece Kral Lee Minho'ya ilgisi olan bir öğrenciydi. Ta ki kendisini onun sarayında bulana kadar. Yanshipler Hyunlix Chanmin