1.rész

4 1 0
                                    

A mai nap különleges hisz ma megyünk el életem első Rammstein koncertjére a barátnőmmel és nagyon izgulunk. Mivel VIP jegyeket vettünk így az első sorba tombolhatunk és még beszélgethettünk is utána a fiúkkal. Eljött az este és mi már bent álltunk a helyünkőn majd 10 perc múlva megszólalt az egyik Rammstein zene. Én és Christina üvöltve énekeltük az összes zenét amit lejátszottak az este folyamán. Miután vége lett a koncertnek a többi VIP tagos lánnyal oda mentünk az öltözőkhőz ahol fogadott minket a banda. Barátnőm oda jutott Till-hez viszont én Richard-hoz nem tudtam oda menni,mert a lányok nagy része hozzá ment oda. Épp álltam és vártam, hogy végre én is oda jussak kedvenc banda tagomhoz mikor valaki féloldalasan rám rakta a karját. Oldalra néztem és megláttam Paul-t ahogy mellettem állt.
H:Sziaaaa Paul.
Mondtam a fiúnak kicsit zavarba jöve.
P:Szia kislány.
Válaszolta nekem a férfi mire én kicsit elpirultam. Még beszélgettünk kicsit Paullal majd miután letelt az időnk kitessékeltek minket a biztonságiak. Elégé csalódott voltam hisz nem tudtam beszélni Richard-dal,de viszont boldog is voltam mivel tudtam beszélgetni Paullal aki még el is kérte az elérhetőségemet. Az öltözők előtt megkerestem barátnőmet akit 2 perc keresés után óriási mosollyal az arcán megtaláltam.
H:Mi ez a nagy boldogság?
Kérdeztem a lánytól.
C:Képzeld el,Till elkérte az elérhetőségem és egész idő alatt velem beszélgetett.
Mondta nekem a lány miközben a nyakamba ugrott örömében.
C: És neked milyen volt Richard-dal találkozni?
Szomorúan lehajtottam a fejem majd válaszoltam a lánynak.
H:Annyian álltak körülötte,hogy nem tudtam oda menni hozzá,de legalább beszélgettem Paullal és ő az én elérhetőségem kérte el.
Mondtam örömködve a lánynak,de belül mégis szomorúan. Még megittunk 1-1 koktélt majd hívtunk egy taxit és haza mentünk. Otthon bátyám még videó játékozott a kanapén fekve mikor haza értünk.
N:Sziasztok csajok. Na milyen volt?
H:Elment egynek.
C:Nagyon jó volt.
Noah tovább folytatta a játékot én öcsém szobája felé vettem az irányt Christina pedig a fürdőszobába ment. Beléptem Oli szobájába aki még mesét nézett a mesés telefonján.
H:Szia öcsi.
O:Szia anyu.
Mióta anyáék meghaltak ugye én vagyok Oli pót anyukája és mivel mindent én csinálok vele ezért anyunak kezdett el hívni.
H:Ideje lenne már aludni mert elég késő van.
Mondtam az öcsémnek aki lerakta a telefont az asztalra majd be bújt az ágyba.
O:Gondoltam megvárlak.
H:Aranyos vagy.
Válaszoltam a fiúnak majd betakartam és addig simogattam a fejét amíg el nem aludt. Viszont,én is annyira elvoltam fáradva,hogy ülve bealudtam öcsém mellet.

,,Sziasztok. Most az első rész nem igazán lett izgalmas de próbálom minél több érdeklődő ember figyelmét felhívni a storyval és érdekesebbé tenni. Köszönöm ha elolvasod.Legyen csodálatos napod❤️"

Lehetetlennek tűnő szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora