,,Eközben bent"
C:2 órája kint ülnek már.
T:Szerintem aranyosak.
S:Szerintem is.
T:Bocsánat hogy ezt mondom. Tudom hogy legjobb barátok Paullal de szerintem vele sokkal jobban össze illene Han és Paul nem törné össze őt.
C:Lehet,hogy igazad van de ne szóljunk bele az életükbe. Tudod hogy Han imádta Richardott és nem telt el sok idő mióta be közölte neki a Rossz hírt. És Han nem tudd hónapok alatt túl lépni bárkin is. Ismerem.
T:Tudom és nem is szeretnék bele szólni, én csak elmondtam mit gondolok.
C:Tudom. Szeretlek.
T:Én is szeretlek.
Beszélgettek bent a többiek az asztalnál ülve miközben minket néztek.,,Vissza hozzánk"
Miután meguntuk a kint ülést elindultunk be a házba. Beléptünk majd láttuk hogy páran az asztalnál ülnek.
C:Hali
H:Sziasztok.
P:Mire vártok itt ennyien?
T: Rátok.
Felelte Till nevetve mire én vállon ütöttem(viccből).
H:Elkéne kezdeni csinálni a nyársakat.
Fiúk:Vállaljuk.
C:Oké akk mi négyen lányok csináljuk a piát és a nasikat.
S:Oké.
Én és Emma a nasikat raktuk külön tálba,Dzseszi és Christina pedig a piákat rakta ki a kinti asztalra a szalonna sütő mellé. Mi is kivittük a lánnyal a nasis tálakat majd 7 körül mindenki le ült egy rönkre. Én Paul mellé ültem le majd elkezdtünk sütőgetni. 2 óra múlva már mindannyian ittunk és hát kicsit be is rúgtunk de még tudtunk a világunkról. Én elgondolkoztam majd néztem ahogy a többiek a párjaikkal beszélgetnek és nevetgélnek majd döntöttem. Rá dőltem a mellettem ülő Paul vállára és így sütöttem tovább a szalonnát. Miután elkészült mindenki szallonája tányérra raktuk őket és vártuk hogy picit kihűljenek.(C=Christina, F=Christian(Flake)
O:Szerintem játszunk felelsz vagy merszet.
C:Oké.
Mindenki rá bólintott majd elkezdtünk játszani.
O: Schneider felelsz vagy mersz?
S:Felelek.
O:Oké. Mikor voltál utoljára nővel?
S:Pár hónapja.
Tovább folytattuk a játékot majd rám került a sor viszont itt már elégé ittas állapotban voltunk mindannyian.
E:Han felelsz vagy mersz?
H:Merek.
Feleltem a lánynak aki csak elmosolyodott.
E:Extrább feladatok is lehetnek?
C:Igen.
E:Oké. Hát akkor Han drága barátnőm. Nagyon szeretlek de csókold meg Pault.
Erre a kijelentésre mindenki rám nézett én Christinara és Tillre néztem akik csak aggódóan néztek rám. Majd megtörtént a feladatom. Közelebb hajoltam Paulhoz majd érzelmesen megcsókoltam. Miután ajkaink elváltak egymástól Richardra pillantottam aki lehajtott fejjel a földet piszkálta.
H:Oké. Akkor most én jövök.
Feleltem majd körbe néztem kitől kérdezzek.
H:Richard,felelsz vagy mersz?
Kérdeztem a férfitól aki azonnal rám nézett.
R:Felelek.
Válaszolta majd amint látta hogy őt nézem elpillantott köztem és Schneider között a távolba.
H:Miért volt jó hónapokon keresztül elhitetni velem azt hogy akarsz tőlem valamit és hónapok után benyögni azt hogy amúgy nem akarsz velem kapcsolatot?
Kérdeztem őszintén a férfitól aki azonnal rám kapta tekintettét. Láttam a fájdalmat a szemében,de nem érdekelt a pia beszélt belőlem és amikor iszok akkor őszinte vagyok és bármit megkérdezek amit józanon nem merek.
R:Nem tudom..
Felelte halkan a férfi majd tovább folytattuk a játékot. Nem sokkal utánam Christina kapott feladatott.
S: Christina felelsz vagy mersz?
C:Én mindig merek.
S:Rendben akkor smároljatok Hannal.
Mondta a férfi mire barátnőm felállt majd oda sétált elém és az ölembe ült majd nyelvét át dugva a számba elkezdett velem smárolni.
T: Nézd meg én sose kapok ilyen csókot tőle.
Felelte Till röhögve mire mindenki felnevetett. Miután végeztünk barátnőm vissza ült a helyére és ment tovább a játék.
Hajnali 1 körül már mindenki teli volt kajával és piával így eldöntöttük hogy elmegyünk aludni. Paullal segítettünk egymásnak eltalálni a szobáig majd ruhástól be estünk az ágyba,de én nem tudtam elaludni ahogy ő se.
P:Sose gondoltam volna hogy a hónapokkal ezelőtt történt csókunk után az ajkaink még fognak egymáshoz érni.
H:Én se
Feleltem neki majd ő elaludt én pedig még gondolkoztam Richard válaszán.
Másnap reggel mindenki úgy kellt fel hogy szét megy a feje és pont volt elég gyógyszer nálunk szóval mindenki vett be egyett. A délelőtt pakolással és rend rakással telt majd délben mindannyian leültünk ebédelni utána pedig megindultunk haza vagyis mi először is haza dobtuk Ollie és Flake barátnőit majd utána indultunk meg haza. Otthon kipakoltunk majd a nap további részében pihentünk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomansaSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.