27.rész

1 0 0
                                    

Richardot a kávézó előtt vártuk meg majd elindultunk még körbe nézni hisz nem néztük végig az egész plázát. Megindultunk a kövi bolt felé ami a New Yorker volt. Mindenki külön vált és elment nézelődni. Én találtam magamnak 2 pólót,1 nadrágot meg egy pulcsit majd elindultam a próba fülke felé ahol Till már várt arra hogy Christina végezzen a próbálással. Én be mentem barátnőmhőz a próba fülkébe hogy ne foglaljunk el annyi fülkét.
H:Szius.
Köszöntem a lánynak aki épp vette le a pólóját.
C:Sziaa.
Köszönt nekem majd elkezdtünk próbálni.
C: Beszélgettünk Tillel és arra gondoltunk haza költözünk hozzátok. Viszont a ház meg bátyádé öcsédé és Noah barátnőjéé lesz mivel megbeszéltem velük a dolgot és így egyeztünk meg ha neked oké.
H:Oksi.
Fel próbáltunk mindent majd fizettünk és mindenkit be vártunk a bolt előtt. A fiúk nagyon semmit nem találtak de én és Christina jól jártunk. Elindultunk a kijárat felé majd Till szót kért.
T: Figyeljetek. Vissza költözünk haza. Ha nektek is oké.
P:Oké.
Mindenki bele egyezett majd beszálltunk a kocsiba. Christina,Till és Richard pedig haza mentek össze pakolni. Haza estünk majd én gyors kipakoltam Till szobájából és át költöztem Paulhoz. Gyors feltakarítottam Schneider segítségével addig a többiek vacsorát főztek. 7 kor meg érkeztek majd bepakoltak a szobáikba. 8 kor neki álltunk vacsorázni.
H:Nagyon finom lett.
Feleltem majd a számhoz emeltem a villát. A mai vacsoráink tojásossak voltak. Én pl tojás rántotátt kaptam valaki pedig tükör tojást vagy főt tojást. Vacsora után bepakoltuk a mosogatógépet majd mindenki elment fürdeni. Fürdés után már mindenki a szobájába volt,én mivel nem tudtam aludni ezért le ültem a kanapéra telefonozni.
C:Jó éjszakát.
Köszönt nekem legjobb barátnőm majd felment a szobába. Már egy ideje telefonoztam mikor hallottam hogy valaki jön le a lépcsőn de nem nagyon figyeltem fel rá a telefonomból.
R:Szia.
Amint meghallottam Richard hangját azonnal felnéztem a telefonomból.
H:Szia. Mi újság? Miért vagy fent még ilyenkor?
R:Nem tudok aludni.
H: Értem. Mi volt ma a pincér lánnyal?
R:Semmi megadta a számát de nem fogom keresni.
H:Az jó vagyis nem jó de na.
Válaszoltam a férfinak majd újra a telefonomba bújtam.
R:És veled mi újság?Paul és te?
H:Nem sok igazából elvagyok minden jó.
Jah nem nem vagyunk együtt.
R: Értem.
Felelte majd elkezdett telefonozni. Még vagy 10 percet telefonoztam majd kezdtem álmosodni.
P:Jössz kicsi?
Kérdezte a konyhából kilépve Paul tőlem.
H:Megyek. Jó éjszakát Richard
R:Jó éjt.
Köszöntünk el egymástól majd elindultunk fel Paulal. Miután bedőltűnk az ágyba engem azonnal elnyomott az álom.
Másnap reggel arra keltem fel hogy szól az ébresztőm ahogy Paulé is. Mindketten felkeltünk majd gyorsan felöltöztünk és a konyha felé vettük az irányt ahol Richard már ott ült.
H:Jó reggelt. Te hogy hogy fent vagy ilyen korán?
R:Mostanában mindig korán kellek. És ti?
P:Mi futni járunk reggelente.
H:Így van.
Mondtam majd leültem az asztalhoz és megittam a kávém. Miután Paul is végzett elindultunk majd a szokásos kedvenc parkomig futottunk el. Egy kis pihenés után vissza indultunk majd otthon lefürődtünk. A nap hátralévő részében nem nagyon csináltunk semmit. Dolgozni nem kell menni hisz most be zártunk pár hónapra szokásosan. Másnap reggel Paul mellet kelltem fel. Lementem a konyhába majd egyedül elmentem futni mivel nem akartam a férfit felkellteni. Mikor haza értem lefürődtem majd a konyhába sétáltam ahol már Christina és Ollie ott ültek.
H:Jó reggelt.
O/C:Neked is.
Beszélgettünk majd 8 kor mindenki megjött reggelizni. Reggeli után kimentünk cigizni Christinaval és Tillel.
C:Na és mi újság van veled?Jól vagy?
H:Semmi lényeges igazából jól elvagyok mostanában sokkal jobban vagyok mint eddig és minden okés.
C:És Paullal?
H:Nem tudom...szeretem hisz a legjobb fiú barátom de mostanában elég fura...
T:Milyen értelemben?
H:A szallonasütőgetős programon ugye volt egy csók és tök érzelmesen csókolt vissza aztán valamelyik nap filmet néztünk és megcsókolt csak úgy random de utána bocsánatot kért...És eljön reggelente velem futni...
C:Ez aranyoooos.
H:Tudom,de tudod milyen vagyok... Nehezen engedek el embereket és most Richardra gondolok. És még nem tudtam feldolgozni a helyzetet.
C:Jaj szívem tudom.
Mondta a lány miközben megölelt.
T:Nem kell semmit elsietni fiatalok vagytok még.
H:Hallod 24 vagyok lassan 25, Paul pedig 32 éves szerinted fiatalok vagyunk?
Kérdeztem röhögve a férfitól.
T:Hát az én koromhoz képest fiatalok vagytok.
P:Hozzád képest mindannyian fiatalok vágyunk.
Mondta az ajtón kilépve a férfi.
H:Senki.
Feleltem azonnal majd Tillre néztem.
T:Ismerőseimről volt szó.
P:Jah jó. Tudnánk beszélni 4 szemközt?
Kérdezte a férfi Till felé fordulva.
T:Persze,baj van?
P:Nem
Mondta a férfi majd arrébb sétáltak tőlünk.
H:Szerinted miről beszélhetnek?
C:Nem tudom.
Válaszolta a lány nekem,majd be mentünk a házba....

Lehetetlennek tűnő szerelemWhere stories live. Discover now