36.Rész

3 1 0
                                    

,,🔞 részeket tartalmaz"

Richard ahogy meglátta,hogy hogy fekszem az ágyon elmosolyodott. Közelebb jött hozzám majd végig simitott a fenekemen. Én erre a tettre elmosolyodtam majd felé fordultam.
R:Jó lenne ha mindig így várnál rám.
Felelte majd megfogta az arcomat és megcsókolt. Csók közben levette a pólóját majd főlém mászott és tovább csókolt. Végig hintette csókokkal a felső testem majd tovább haladt a bugyim felé. Levette rólam majd fejét lábam közé dugva nyelvét belém dugta. Először óvatosan ny*lt majd egyre durvábban mire az én ny*géseim is egyre hangosabbak lettek. Mikor már érezte,hogy lassan elmegyek vissza mászot főlém majd levette nadrágját és alsó gatyáját is. Felhúzott egy kotont majd csók közben berakta eres f*rkát. Én bele ny*gtem a csókunkba utána már mikor erősebben csinálta mindketten felny*gtünk. Mielőtt a férfi elment volna én az ágyra döntöttem és rá ültem majd elkezdtem l*v*golni rajta. Richard ezt hangos ny*géseivel díjazta. Miután mindketten elmentünk lefeküdtünk egymás mellé majd szinte azonnal el is nyomott minket az álom. Reggel arra keltünk fel,hogy valaki kopog az ajtón. Én gyors magamra kaptam Richard egyik pólóját majd az ajtóhoz sétáltam. Kinyitottam és láttam hogy Till és Christina állnak az ajtóban.
T/C:Jó reggelt.
H:Nektek is.
T:Gondoltunk szólunk,hogy haladjatok mert megyünk reggelizni utána pedig a helyszínre próbálni.
H:Rendben. 5 perc és kész leszünk.
Feleltem nekik majd becsuktam az ajtót.
H:Richard haladjál van 5 percünk elkészülni.
R:Még had pihenjek 1 percet.
H:Nem,nem. Mindig rád kell várni szóval keljél fel és kezdj el készülni.
R:Igen is főnök asszony.
Miután ezt kimondta a férfi felállt az ágyról majd felöltözött. Én is így tettem majd bepakoltam a kis táskámba a mai napra szükséges dolgaimat és elindultunk le az étterembe. Megreggeliztünk majd indultunk a helyszínre.

,,Koncert előtt 1 órával"

H:Szerintem mi jobban izgulunk mint a fiúk.
Mondtam barátnőmnek miközben a színpad mellet álltunk és néztük a tömeget ahogy egyre többen gyűlnek a színpad elé.
C:Szerintem is. Bár én még mindig félek a koncert utáni rajongó találkozástól. Nem akarom,hogy történjen bármi olyan.
H:Nyugi szívem,nem lesz semmi baj. Én is félek de tudod hogy mennyire szeret téged Till és nem csinálna semmi olyat hisz imád téged.
C:Tudom,de akkor is félek.
Megöleltem a lányt majd a fél óra elteltével a fiúk felmentek a színpadra. Óriási nagy bulit csaptak és a közönség őrjöngőt mint az állat. 2 óra koncert után a fiúk lejöttek majd az öltözőbe mentünk velük.
H/C: Ügyesek voltatok.
Mondtuk egyszerre barátnőmmel a fiúknak majd ő megcsókolta Till-t én pedig csak mosolyogva néztem őket. 20 perc pihenő után a fiúkkal abba a helyiségbe mentünk ahol találkozhatnak a rajongókkal. A lányok egyfolytában jöttek befelé és eszembe jutott az első Rammstein koncertem ahol nekem nem sikerült oda jutnom Richardhoz. Szegény fiúkat egyfolytában kérdezgették minden féle dologról és nem győztek válaszolni. Én épp Richard mellet álltam egy fél méterre mikor is az egyik rajongó fel lökött mire én hátra estem.
Lány:Bocs.
Felelte majd flegmán oda akart menni Richardhoz aki persze azonnal rohant felsegíteni engem. A lány felé fordult és szúrós szemekkel rá nézett.
R:Ez mégis mi volt?
Lány:Véletlen volt na.
R:Kérj tőle bocsánatot.
Lány:Bocs.
R:Szebben.
Lány: Bocsánat.
Felelte nekem a lány mire én csak bólintottam de Richard nem hagyta ennyiben az ügyet. Maga mellé ültetett,hogy az este további részében ne legyen semmi bajom. Egy kedves cuki lány jött oda hozzánk.
Lány:Sziasztok. Szabad kérni egy közös képet?
R:Persze.
Felelte a férfi és a lány mellé állt.
Lány:Te is gyere.
Mondta nekem aranyosan majd én is oda álltam hozzájuk és a csajszika csinált egy közös képet velünk. Annyira jól esett ez a kis gesztus tőle,hogy szinte egész este vele beszélgettem és Richardra figyeltem. Miután letelt az idő én elköszöntem a lánytól akiről kiderült hogy Emma a neve és megadta az instáját. Elégé jóba lettünk és kiderült,hogy a kedvenc banda tagja Schneider. ,,Össze illenének amúgy" gondoltam magamban majd a fiúkkal a kocsi felé sétáltunk és a szálloda felé vettük az irányt. Mindenki hulla fáradt volt így fürdés után azonnal ágyba döltűnk. Reggel mikor felkelltem láttam hogy Richard még mellettem alszik így gondoltam át megyek Schneider szobájába,hogy beszélgessek vele a tegnapi napról. Messengeren rá írtam,hogy fent van e már és azonnal kaptam is rá a választ hogy igen,nyugodtan át mehetek hozzá. Gyors öltözés után át mentem a férfi szobájába majd kopogás után azonnal kaptam választ is így benyitottam.
H:Jó reggelt.
Köszöntem a férfinak mikor beléptem.
S:Neked is.
H:Amugy jó is hogy fent vagy mert beszélni akarok veled.
S:Úristen mi rosszat tettem?
Kérdezte röhögve a férfi mire én is elmosolyodtam.
H:Nyugi semmi rosszat. Tegnap Richardtól és tőlem kért egy közös képet egy csajszi. Emma a neve és nagyon jóban lettünk és ő mondta ,hogy te vagy a kedvenc banda tagja és hát saját véleményem szerint irtó cukik lennétek együtt szóval egy próbát megérne ismerkedned vele.
S:Szóval pár kerítősdít játszol.
H:Neeem csak tényleg tök cukik lennétek.
S:Hát jó. Mi a neve?
Megadtam Emma Instagram nevét a férfinak majd 10 perc múlva jött is az üzenet nekem.

,,Messenger"

"Em"

E:Nem fogod elhinni mi történt.

Na:H

E:Be jelölt Schneider Instan.

Hehe,lehet picit benne volt:H
A kezem a dologban.   

E:Milyen értelemben?

,,Fénykép elküldve":H

,,Fénykép elküldve":H

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


E:Szóval ott van melletted?

Uhum:H
Hivásozunk?

E:Szabad?

Persze.:H

Egy fél órát hivásoztunk és szegény Emma egész végig zavarban volt. De megbeszélték,hogy a délelőtt folyamán találkoznak és elmennek valahova meginni valamit....

Lehetetlennek tűnő szerelemWhere stories live. Discover now