40.rész

3 2 0
                                    

,,1 hét múlva"

A napot szokásosan azzal kezdtem,hogy lesétáltam a konyhába. A mai nap valahogy más volt. Elégé szarul éreztem magam de nem tudtam megmondani mi az oka. A gondolkozásomat Christina zavarta meg aki épp belépett az ajtón.
C:Jó reggelt. Mi a baj?
H:Neked is. Nem tudom valamiért azt érzem,hogy szar lesz a mai nap.
C:Ooo és neked mindig jók az elő érzeteid,de amúgy én is érzem,hogy valami nem okés.
Felelte nekem a lány mire rá néztem és ő is rám majd halványan elmosolyodtunk. A reggeli csendben telt hisz nem szólt senki senkihez amit furcsáltam. Kimentem cigizni és szerencsémre barátnőm is követett engem.
C:Nagyon furák a fiúk ma. Te is észre vetted,hogy nem beszéltek kajálás közben?
H:Aha,nem is értettem mi bajuk van. Lehet csak fáradtak még.
C:Lehet.
Válaszolta nekem barátnőm majd inkább rá hagytuk ezt a témát. Miután elszívtuk a cigijeinket a szobáinkba sétáltunk. Én már vagy fél órája a szobába voltam mikor Richard lépett be.
H: Szia.
Köszöntem neki mire a férfi rám nézett majd elmosolyodott.
R:Szia szerelmem.
Köszönt vissza nekem majd befeküdt mellém az ágyba és hozzám bújt.
H:Van valami baja a bandának vagy mi?Csak mert mindenki olyan csöndes volt reggeli közben.
R:Én személy szerint nagyon fáradt voltam a többieket nem tudom.
Felelte nekem a férfi majd kaptam tőle egy puszit. A délelőtt leginkább filmnézéssel telt majd délben lementünk ebédelni. Az ebéd is csöndben telt mint a reggeli majd mivel én és Richard voltunk a soron,hogy elmenjünk boltba így neki indultunk. Egész úton hülyéskedtünk és nevetgéltünk majd miután bevásároltunk elindultunk haza. Richard rá nézett a telefonjára majd valakinek írt. Miután elküldte az üzenetet elrakta a telefonját.
R:Elmegyünk a padunkhoz? Olyan jó idő van és már amúgy is nagyon régen voltunk.
H:Rendben menjünk.
Feleltem neki majd elindultunk a cuccunkkal a kezünkben a tó felé. Miután oda értünk leültünk majd 20 perc múlva megindultunk vissza haza. Útközben az út nagy része nevetéssel telt el és beszélgetéssel. Mikor haza értünk pont beléptünk az ajtón mire...
Mindenki:BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT.
Ordították egyszerre mindannyian. Úristen ki ment a fejemből hogy ma van a születésnapom.
H:Nagyon szépen köszönöm mindenkinek.
Mondtam a többiek felé fordulva majd mindenkit körbe ölelgettem.
R:Az én ajándékom fönt vár majd rád.
Súgta Richard a fülembe majd mindannyian oda adták az ajándékaikat.
Schneideréktől bögrét kaptam:

Schneideréktől bögrét kaptam:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Olliéktól egy pólót:

Olliéktól egy pólót:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lehetetlennek tűnő szerelemWhere stories live. Discover now