38.rész

3 0 0
                                    

Kérdezgette magától a férfi majd a földre rogyva elkezdett sírni.....

H:Felmegyek Christinahoz te addig beszélj Tillel.
Mondtam Richardnak majd nyomtam egy puszit az arcára. Felrohantam barátnőmhőz majd bekopogtam.
H:Bemehetek?
Válaszul a zár nyitását hallottam. Benyitottam majd láttam hogy Chritina az ágyon fekve sír. Azonnal oda rohantam hozzá és megöleltem.
H:Annyira sajnálom kicsim. Tudom hogy e most semmit sem hat de kérlek próbálj meg megnyugodni mert baja lesz a babának.
Mondtam a lánynak aki 5 perc múlva abba hagyta a sírást.
C:Rosszul döntöttem mert nem mondtam el neki az elején?
Kérdezte szipogva tőlem a lány.
H:Életem,dehogy döntöttél szarul. A te tested és akkor mondod el neki amikor te akarod és te úgy érezted most van itt az ideje. Érthető valamilyen szinten,hogy így reagált de akkor sem volt szép tőle. Lehet csak megilyedt az apaságtól és lehet ezért reagált így. Figyelj ha ez megnyugtat Richard épp beszél vele. Rendben?
C:Rendben.
Felelte nekem a lány majd szorosan magához húzva ölelt tovább.

,,Eközben a fiúknál"

R:Nyugodj meg Till. Légyszives.
T:De nem tudok. Egyszerűen nem megy,miért nem tudta már az elején elmondani? Miért?Ennyire szörnyű ember vagyok?
R:Na ne legyél hülye nem vagy szörnyű ember. Szimplán most érezte azt hogy el tudja neked mondani. Hidd el ő is félt szerintem attól,hogy hogy fogsz reagálni rá. Szóljak Han-nak,hogy beszéljen veled?
A férfi csak bólintott majd Richard megindult felénk.

,,Vissza hozzánk"

Lépéseket hallottunk a lépcsőn majd Richard jelent meg.
R:Veled akar beszélni.
Mondta nekem a férfi majd át vette tőlem barátnőmet. Christina Richard vállára dőlve nézte ahogy elindulok. Lementem a lépcsőn a konyhába és láttam,hogy Till még mindig a földön ül és a térdén pihenteti a fejét.
H:Hallom velem szeretnél beszélni.
T:Igen
Válaszolta a férfi mire én leültem mellé a földre.
T:Miért nem mondta már el az elején?Miért titkoltátok?
H:Figyelj Christina 23 éves és nagyon félt attól,hogy mit fogsz ahhoz szólni hogy gyereketek lesz. Én azt a tanácsot adtam neki hogyha úgy érzi akkor mondja el neked főleg hogy nem tudtuk hogy reagálsz majd rá.
T:Nézd sajnálom,hogy így reagáltam rá és nem azzal volt a bajom hogy terhes hanem azzal volt bajom,hogy miért nem az elején mondta el. Megbeszéltük,hogy mindent elmondunk egymásnak mégha szar is a dolog. És örülök neki hogy terhes és hogy végre apa leszek de akkor is valamilyen szinten szarul esett. Érted?
H:Persze értem én,de gondolj bele az ő helyzetébe is hogy neki mennyire nehéz volt.
T:Tudom.
Mondta nekem Till majd megöleltem és felálltunk a földről. Felsétáltunk a szobájukba ahol láttuk,hogy Christina az ágyon fekve alszik Richard pedig ül mellette.
T:Most már vigyázok én rá.
Mondta Till Richardnak majd helyett cseréltek. Mi lementünk a konyhába és elkezdtem kávét csinálni magunknak.
R:Ezért kérdezted tegnap a reakciókat?
H:Igen.
Feleltem a férfinak majd leraktam elé a bögre kávét.
R:Sajnálom,hogy ez így alakult én se gondoltam volna hogy így fog rá reagálni.
H:Nem kell,megbeszéltem vele a dolgokat és már minden okés vele.
R:Rendben.
Felelte a férfi majd megittuk a kávéinkat és neki álltunk ebédet csinálni. Délben leültünk mindannyian az asztalhoz és neki láttunk enni.
O:Mi volt reggel az a sok kiabálás?
Kérdezte meg hirtelen megtörve a csendet Ollie.
T:Picit össze vesztünk Christinaval de már minden rendben van.
C:Így van.
Felelte a lány majd megfogta Till kezét.
C:Viszont lenne egy bejelenteni valónk.
T:APA LESZEK.
Mondta szinte már kiabálva a férfi.
F/O/S: Gratulálok.
Mondták egyszerre a fiúk majd tovább folytattuk az ebédet. Ebéd után Till elmosogatot. Én az ágyba feküdtem Richard az erkélyen cigizet mikor valaki kopogott.
H:Gyere.
Kinyílt az ajtó majd Schneider lépett be rajta.
S:Szia. Bejöhetek?
H:Persze gyere csak nyugodtan.
Válaszoltam a férfinak majd felültem az ágyban.
S:Képzeld el,alakulgatunk Emmával.
Mondta izgatottan nekem a férfi.
H:Úristen hát ez szuper hír.
Mondtam neki majd megöleltem.
R:Mi ez a nagy ölelkezés?
Kérdezte meg Richard belépve az erkélyről.
H:Nem kell neked mindenről tudni.
Feleltem majd Schneider és én elmosolyodtunk.
R:Jó van már na.
H:Jó na ne hisztizzél. Schneider és Emma alakulgatnak.
Feleltem a férfinak aki leült mellém az ágyra.
R:Na szuper.
S:És amúgy veletek miujság?Ti hogy álltok?
H:Jah hát mi nem vagyunk együtt meg semmi.
R: Még.
Felelte a férfi mire én azonnal rá néztem. Richard elmosolyodott majd vissza néztem Schneiderre aki szint úgy mosolygott.
H:Miről maradtam le?
S: Én nem tudom. Viszont én most megyek mivel Emmával hivásozni szeretnénk.
H:Okés.
Feleltem a férfinak aki felállt majd kiment a szobából.
H:Mi az hogy még nem vagyunk együtt?Mit tervezel?
Kérdeztem érdeklődve a férfitól aki csak vállat vont.
R:Hát majd meglátod....






Lehetetlennek tűnő szerelemWhere stories live. Discover now