Én hagytam hogy Schneider készülődjön a randira így vissza sétáltam a szobába ahol drága Richard még mindig szundikált. A reggeli 8 órakor volt így Schneider kivételével mindannyian az étterem részbe ültünk.
O:Hol van Schneider?
H:Ő most nem fog velünk reggelizni.
T:Mert?
H:Mert randizni van.
Mondtam vigyorogva a többiek felé fordulva.
C:Azt kivel?
R:Tegnap odajött hozzánk egy csajszika képet kérni és össze haverkodott Hannal és vele gondolom.
H:Így van.
T:Remélem 11re vissza ér mert akkor szeretnénk indulni.
H:Vissza fog nyugi.
Válaszoltam a férfinak majd reggeli után mindenki a szobájába sétált. Épp feküdtem volna le az ágyba mikor megcsippant a telefonom.,,Messenger"
,,Tillné"
C:Hallod baj van.
Na.:H
C:Gyere át és elmondom.
Miután ezt leírta drága barátnőm azonnal felpattantam az ágyról és rohantam át hozzá. Nyilván nem tudtam mi a baj így berontottam a szobába ahol ő az ágy mellet ülve sírt.
H:Úristen mi a baj?
Rohantam oda hozzá azonnal és magamhoz öleltem. A lány csak az ágyra mutatott majd arra néztem. Amint megláttam mire mutatt azonnal nyitva maradt a szám...A kezembe vettem és láttam,hogy...
H:2 csík van rajta...szóval te...te..terhes vagy...???!
Kérdeztem a lánytól izgatottan aki csak mégjobban elkezdett sírni.
C:23 éves vagyok Han, fiatal vagyok ahhoz,hogy gyerekem legyen a másik,hogy Till kinyír engem ha megtudja.
Mondta sírva nekem a lány mire én mégjobban magamhoz húztam.
H:Shhhh babám. Nincs semmi baj. Figyelj először is tudom,hogy 23 vagy de egy érett nő vagy aki képes felnevelni egy gyereket és itt van neked Till és az egész banda és én is.
És nekem öcsém miatt van benne tapasztalatom szóval semmi baj nem lesz. Rendben?Ha úgy érzed akkor még ne mond el Tillnek én meg főleg nem mondom el neki hisz tőled kell megtudnia. Oké?
C:Oké. Köszönöm hogy vagy nekem.
Mondta még mindig sírva nekem a lány. Fél óra múlva megnyugodott majd mivel Schneider vissza ért így el is indulhatunk haza felé. Az út nagy része abból állt hogy a vállamon alvó lány haját simogattam és gondolkoztam,hogy mi tévők legyünk most. Tudom hogy imádja őt Till,de mi van ha a gyerek miatt elhagyná?!Mi van ha velem és Richard-dal is ez lesz?Mi együtt se vagyunk és oké hogy vigyázunk közbe de akkor is. A gondolat menetemet az zavarta meg,hogy Richard megszólított.
R:Han jól vagy?
Én rá néztem majd bólintottam. Haza érve mindenki kipakolt a szobájába majd én neki álltam mosni és miután végeztem a szobába sétáltam és csak bámultam az ágyon fekve a plafont. Csak gondolkoztam és gondolkoztam mikor éreztem hogy valaki hozzám bújik.
R:Mi a baj? Már megint el vagy gondolkozva.
Felelte nekem Richard de én továbbra is csak a plafont néztem.
H:Mit csinálnál ha terhes lennék?
R:Mi?Terhes vagy?
Kérdezte tőlem a férfi és azonnal felpattant az ágyba és engem nézett.
H:Nem,dehogy. Csak érdekel a véleményed.
R:Megnyugodtam. Hát nem tudom először is meglepődnék. Utána lehet,hogy elsírnám magam. Aztán magamhoz ölelnélek és sírnék tovább a karjaidban.
H:Értem. Köszönöm,hogy válaszoltál. És mi lenne szerinted a reakciója pl Ollinak vagy Tillnek vagy Flakenak?
R:Mármint arra hogy te lennél terhes?
H:Neem,arra ha az ő barátnőjük lenne terhes?!
R:Hát őszintén szólva nem tudom Ollie tuti örülne neki de nem mutatná ki. Flake örülne neki és meglepődne. Tillnél két lehetőség van. Vagy örül neki és azonnal megkérné Christina kezét vagy szimplán örülne neki. De tényleg nem tudom mi lenne a reakciója. Oké hogy ismerem nagyon rég óta de erről még sose beszéltünk.
H: Értem.
R:De ez hogy jött most ide?
H:Jah csak gondolkoztam rajta hisz már 25,30+ évesek vagyunk és jah lassan családot kell majd alapítani és jah.
R: Értem.
Felelte a férfi majd vissza dőlt mellém az ágyba. A nap további részében filmet néztünk beszélgettem Christinaval néha és más izgalmasabb dolog nem is igazán történt...,,2 hét múlva"
Reggel arra keltem fel,hogy valaki kiabál. Richard és én azonnal lerohantunk a konyhába és láttuk hogy Till kiabál éppen Chritinaval aki az asztalnál ülve sír.
H:Úristen mi a f*sz történik itt?
A férfi rám nézett mérgesen.
T:Te tudtál róla? HM?TUDTÁL RÓLA?
R:Miről tudott?
T:Han tudja mire gondolok hisz Christina legjobb barátnője.
H:Igen tudtam róla.
Feleltem a férfinak majd lesütőttem a szememet.
T:És mi a f*szért nem lehetett elmondani nekem?
H:Azért mert nem tudtuk mit reagáltál volna rá. De most már tudjuk.
Válaszoltam a férfinak aki ökölbe szorította a kezét majd bele vágott egyet az asztalba.
R:Valaki elmondaná végre mi történik?
T:Az hogy Christina terhes és már tudja egy jó ideje és nem mondta el.
Felelte Till a férfinak. Christina berohant a szobájukba majd magára zárta az ajtót és sírt.
H:Hogy lehetsz ekkora egy szörnyeteg?
Kérdeztem Till felé fordulva aki megindult felém de Richard elém állt,hogy ne tudjon semmit csinálni.
R:Till nyugodj le.
Mondta neki mire a férfi megállt majd neki támaszkodott a falnak.
T:Miért?Miért nem lehetett elmondani?!
Kérdezgette magától a férfi majd a földre rogyva elkezdett sírni.....
YOU ARE READING
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.