33.rész

3 1 0
                                    

Leültünk ebédelni majd Till szót kért.
T:Na figyeljetek. 2 nap múlva koncert lesz Berlinben,szóval a mai nap pihenő nap utána a másik 2 nap a koncertig próbából és az oda útból fog állni. Rendben?
Fiúk:Rendben
Tovább folytattuk a kajálást majd én kimentem cigizni. Till kijött megköszönni a reggeli készítésemet a drága barátnőmnek aki persze örült neki és azonnal ki is békültek. Miután ezt megbeszéltük a férfi be ment majd Paul jött ki.
P:Szia.
H:Hello.
Köszöntem neki flegmán majd leült mellém a hinta ágyra.
P:Sajnálom amit tegnap tettem veled. Nem tudtam hogy ilyen szörnyű gyerek korod volt és sajnálom hogy kiabáltam veled hisz nem érdemelted meg. Csak tudod ittasan más vagyok mint igazából és jah. A másik hogy tényleg nagyon sajnálom csak szimplán féltékeny voltam és részegen jobban kijött rajtam ez. Sajnálom...
H:Semmi.
Feleltem neki majd bele szívtam a cigimbe.
H:Nem tudhattad milyen gyerek korom volt szóval nincs gáz csak máskor ne forduljon elő.
P:Rendben.
Válaszolta majd én mivel elszívtam a cigim be mentem. Felmentem Richard szobájába és láttam,hogy a férfi épp az ágyban fekszik és a telefonját nyomkodja.
H:Na csáóóó
Köszöntem neki mosolyogva mire ő is elmosolyodott.
R:Szia.
Köszönt majd én befeküdtem mellé az ágyba majd 5 perc telefonozás után meguntam a csendet.
H:Nézünk valami filmet?
R:Aha. Milyet nézzünk romantikus horror vagy akció?
H:Amit szeretnél.
Válaszoltam neki majd miután a férfi bekapcsolta a filmet a mellkasára dőlve elkezdtünk filmet nézni. Fél óra telt el mikor jött egy sz*x jelenet de én nem vettem figyelembe.

,,Richard szemszöge"

Épp a szobában ültem mikor Han lépett be az ajtón.
H:Na csáóóó
Köszönt nekem mosolyogva mire én is elmosolyodtam.
R:Szia.
Köszöntem majd ő befeküdt mellém az ágyba majd 5 perc telefonozás után megunta a csendet.
H:Nézünk valami filmet?
R:Aha. Milyet nézzünk romantikus horror vagy akció?
H:Amit szeretnél.
Válaszolta nekem majd bekapcsoltam egy filmet és a lány a mellkasomra dőlve kezdte el nézni a filmet. Kb fél óra filmezés után egy sz*x jelenet jelent meg a képernyőn majd én a lányra néztem aki semmit nem reagált rá csak nézte viszont én ahogy rá néztem éreztem hogy oda lent bajok vannak de Han szerencsére nem vette észre.
R:Mindjárt jövök.
Feleltem neki majd a mosdóba rohantam ahol könnyítettem magamon majd a konyhába sietve vettem magamhoz pár nasit és vissza mentem a szobába ahol a lány már várt rám és megállította a filmet hogy ne maradjak le semmiről.
H:Gondoltam megvárlak a folytatással.
R:Aranyos vagy.
Válaszoltam neki majd nyomtam egy puszit a homlokára. A lány elpirult majd újra a mellkasomon feküdve elkezdtük folytatni tovább a film nézését. A nasik 1 óra alatt szinte teljesen elfogytak majd a film vége előtt hallottam,hogy Han a mellkasomon fekve szuszog. Rá néztem és láttam hogy elaludt de mivel elzsibbadt mindenem gondoltam óvatosan kimászom alóla. Ez a tervem nem sikerült mert amint megmozdultam a lány elkezdett nyöszörögni és inkább hagytam a dolgot. Éreztem ahogy lassan nekem is lecsukodnak a szemeim...

,,Han szemszöge"

A film vége előtt egy kicsivel bealudtam és nem tudom mennyi ideig aludtam de kopogásra kelltem fel. Kinyitottam a szemem és felkászálodtam Richard mellkasáról majd az ajtóhoz mentem. Kinyitottam és Till feje jelent meg előttem.
T:Na hallo. Gondoltam szólok hogy vacsorázunk. Aludtál?
Kérdezte tőlem érdeklődve a férfi mire én csak bólintottam.
H:Aha. Felkelltem Richardot és megyünk kajálni.
T:Annak nem lesz jó vége. Mert utálja ha felkelltik és morcos lesz szóval szerintem csak vágj hozzá egy párnát innen az ajtóból és rohanj😂
Mondta nekem röhögve a férfi mire én így is tettem. Richard azonnal fel is kellt majd elege szúrós szemekkel nézett ránk.
R:Felkelek de ebből balhé lesz.
Felelte nekünk mi pedig Tillel lerohantunk a lépcsőn röhögve le a nappaliba. Richard persze rohant utánunk és ő a kanapé egyik oldalán állt mi a másik oldalon. Berohantunk a konyhába ahol mindenki az asztalnál ült.
C:Ti meg mi a szöszt csináltok?
T:Han hozzá baszott egy párnát Richardhoz felkeltés képpen és most el akar minket kapni.
O:De hülyék vagytok.
H:Till ötlete volt én csak megvalósítottam.
Válaszoltam a többieknek majd Richard jött be a konyhába.
R:Melyik hülye találta ki,hogy így keltsetek fel?
Kérdezte majd megdörzsölte a szemét. Én Tillre mutattam aki csak oldalba bökött mert beárultam.
R:Szóval Till kitalálta te meg megcsináltad?!
H:Valahogy úgy.
Feleltem neki az asztal másik feléről mosolyogva.
R:Most véged van.
Kaptam meg válaszul a férfitól és most már csak engem akart elkapni. Én gyors felrohantam a szobába de arra már nem volt időm hogy bezárjam az ajtót így csak elbújtam az ajtó mögé reménykedve hogy amikor a férfi belép az ajtón én mögötte kisurranok.De a tervem másképp sült el....

Lehetetlennek tűnő szerelemWo Geschichten leben. Entdecke jetzt