19.Rész

3 0 0
                                    

Másnap reggel Paullal együtt keltünk fel.
P: Hát te?
H:Tudod hogy nem tudok egyedül aludni. Így gondoltam át jövök de mivel már aludtál mikor át jöttem ezért inkább csak szó nélkül be feküdtem melléd.
A férfi csak bólintott majd kikeltem mellőle és a saját szobámba mentem ahol gyors öltözés után a konyhába sétáltam és csináltam mindenkinek kávét. 9 kor már mind az öten az asztalnál ültünk és épp tojás rántottával tömtük magunkat. Reggeli után elmosogattam majd a szobámba sétáltam és filmeztem.

,,Richard szemszöge"

Reggel arra kelltem fel hogy senki se fekszik mellettem. Kinyitottam a szemem majd eszembe jutott a tegnap délután. Han itt hagyott.. jutott eszembe majd könnyek csordultak le az arcomon. Megint elkezdtem bögni majd miután össze szedtem magam le ballagtam a konyhába inni egy kávét. Legnagyobb szomorúságomra Till és Christina épp az asztalnál ültek.
T:Jó reggelt.
R:Nektek is.
Köszöntem nekik majd leültem hozzájuk.
A szemeim lüktettek a sok sírás miatt.
T:Hogy vagy?
R:Sehogy..
Válaszoltam a férfinak majd újra könnyek gyűltek a szemembe. Amit persze ők is észre vettek majd oda jöttek és megöleltek.
C:Nyugodj meg.
Próbált megnyugtatni a lány de nem sikerült neki.
R:Ha megbocsátottok inkább
a szobámba lennék.
T:Rendben.
Felelte a férfi mire én felmentem majd inkább egész nap filmeztem és aludtam csak.

,,Én szemszögem"

A sorozat közepén megcsippant a telefonom mire a kezembe vettem és feloldottam majd megnyitottam a messengert.

,,Messenger"

Cicamicák

H:Hogy viseli Richard a helyzetet?

Sehogy:T

Nagyon szarul van. Egész éjszaka sírt és alig evett ma. A másik hogy szinte egész nap a szobában volt és filmet nézett és néha sírt.:C

H:Istenem...ez az én hibám..

Nem a te hibád,ne is gondolj ilyenekre.:T

H:Hát de teljesen ki van
Richard és ez csak is az
én hibám.

Nem a te hibád. Így érezted helyesnek és az a lényeg hogy rendbe jöjjetek.:C

H:Rendben. Várjunk még pár napot.

Rendben.:C

Leraktam a telefonomat majd tovább filmeztem délután a fiúk eldöntötték hogy menjünk el étterembe enni mivel nem volt kedvük rendelni.
Ruhám:

Ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lehetetlennek tűnő szerelemWhere stories live. Discover now