Reggel az ágyamban kelltem. Nem értettem a helyzetet hisz az ajtónak dőlve aludtam el,de nem bántam hogy nem hagyott ott az illető aki ágyba rakott,mert most nagyon fájna mindenem. Mellettem Paul még szuszogott majd gyors öltözés után a konyhába siettem,Richard a kanapén aludt még mikor le értem Christina pedig a konyhában volt.
C:Jó reggelt.
Köszönt nekem a lány.
H:Neked is.
Köszöntem neki vissza majd a kávémmal a kezembe asztalhoz ültem a lánnyal szembe.
C:Hallottam este megint össze vesztettek Richarddal.
Én csak sóhajtottam egyett majd elkezdtem a kávém kavargatni a kanállal.
H:Igen,annyira szeretem de amit művelt az utóbbi időben annyira fáj hogy egyszerűen nem tudok vele olyan lenni mint eddig. Tudod nagyon jól mekkora öröm volt hogy végre találkoztam vele és mennyire jó volt vele együtt aludni. És most meg elbaszta ezeket.
Mondtam a lánynak aki csak bólogatva helyeselt.
C:Tudom,hogy nehéz de adj egy kis időt magadnak és neki is és ha majd úgy érzed akkor próbáld meg megbeszélni vele ezt az egészet.
H:Rendben.
Válaszoltam a lánynak majd miután megittuk a kávéinkat elindultunk dolgozni.
Egész nap az járt a fejembe amit reggel mondott nekem Christina hogy adjak időt magamnak. A munka valahogy ma többnek tűnt mint eddig és jóval fárasztóbb is volt a mai nap mint az eddigiek bár ennyi sírás után nem is csodálom. Este 9 kor haza estünk majd leültünk a többiekkel vacsorázni. Paul a délután folyamán haza ment így újra csak 5en maradtunk a házba. Némán telt a vacsora majd miután mindenki végzett elmosogattam addig Christina megfürdette öcsémet. Miután végeztem a mosogatással és már tudtommal mindenki volt fürdeni úgy gondoltam beülök egy kád meleg vízbe. Megengedtem a csapot majd míg folyt a víz levetkőztem és magamra kaptam egy köntöst majd a szobába mentem a kedvenc könyvemért. Miután nagy nehezen megtaláltam vissza mentem a fürdőszobába és bele ültem a jó meleg kádba. Élveztem ahogy a meleg víz át járja egész lényemet. Kb fél órája ülhettem már a kádba mikor valaki kopogott.
H:Foglalt.
Válaszoltam majd gyors leengedtem a vízet és kimostam a kádat magam után majd gyors magamra kaptam a pizsamám és kinyitottam az ajtót. Richard állt az ajtó előtt a korlátnak neki dőlve. Én csak elmentem mellette be a szobámba ő pedig a fürdőszobába vette az irányt. Befeküdtem az ágyba majd próbáltam elaludni de sehogy se sikerült ezért elkezdtem filmet nézni. Nagyon rossz egyedül feküdni az ágyba és nagyon hiányzik Richard mellőlem de még mindig haragszom rá. Hajnalban nagy nehezen valahogy elnyomott az álom,de nem tudtam valami sokat aludni mivel 3 óra múlva már csörgött is az ébresztő. Kialvatlan fejjel felöltözve lementem a konyhába ahol drága barátnőm már a reggeli kávéját itta.
C:Jó reggelt. Ahogy látom nem aludtál valami sokat.
H:Hát nem,nem igazán tudtam elaludni főleg hogy egyedül feküdtem az egész ágyban ezért elkezdtem filmezni de az se altatót el így hajnalban aludtam be.
C:Ooo te. Lehet,hogy beszélned kéne Richarddal mert rossz nézni hogy mész tönkre nélküle.
H:Ahjj jó majd rá veszem magam ma vagy holnap hogy beszéljek vele.
C:Rendben, köszönöm.
Válaszolta a lány majd tovább itta a kávéját.
A hét további része nyugisan telt el. A munka kimerített minket én továbbra se beszéltem Richarddal,öcsémet pedig Till vitte reggelente oviba ezzel is segített hogy mi időbe be érjünk dolgozni. Szombat reggel arra ébredtem fel,hogy egy madár neki repült az ablakomnak majd tovább repült. Rá néztem a telefon kijelzőjére ami 9 órát mutatott így már nem aludtam vissza. Öltözés után a konyhába mentem ahol már mindenki az asztalnál ült és rám vártak a reggelivel.
H:Jó reggelt.
T,R,C:Neked is.
O:Szia anyu.
Köszönt nekem öcsém majd a nyakamba ugrott mire én felkaptam az ölembe és nyomtam egy puszit a fejére.
T:Este én és Christina elmegyünk bulizni szóval tiétek a ház. Lehetőleg ne öljétek meg egymást és ne is gyújtsátok fel.
Mondta nevetve Till mire mindannyian elmosolyodtunk.
H: Megpróbálok nem megölni senkit.
Feleltem a férfinak miközben Richardra néztem aki rám pillantott. Én vissza néztem Tillre majd folytattam tovább az evést.
A nap további részét filmezéssel töltöttem. Épp a konyha felé mentem nasiért mikor meghallottam öcsémet aki épp Richarddal beszélt.
O:Össze vesztettek anyával?
R:Igen.
Válaszolta a férfi majd könnyek gyűltek a szemébe mire öcsém megölelte. Istenem de aranyosak. Gondoltam magamban majd indultam volna tovább.
O:Szereted igaz?
R:Igen,de sajnos egy balfék vagyok.
Válaszolta neki a férfi mire én csak elmosolyodtam majd a konyhába sétáltam.
Magamhoz vettem a nasikat majd megindultam vissza a szobámba mikor is le esett az egyik gumi cukor.
R:Tessék.
Nyújtotta felém Richard a gumi cukrot.
H: Köszönöm.
Erőltettem magamra egy mosolyt majd a szobám felé indultam tovább. Az ajtóból vissza néztem a férfira mire öcsém hangja zavarta meg ezt a pillanatot.
O:Aludhatok ma Noahnál?
Én csak bólintottam majd bementem a szobámba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomantizmSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.