Az ébresztőm hangjára kelltem fel mivel este elfelejtettem kikapcsolni. Szerencsére a mellettem fekvő férfi nem kelt fel rá. Kimásztam mellőle majd át sétáltam öcsém szobájába aki már neki állt játszani.
H:Jó korán fent vagy.
O:Tegnap kialudtam magam.
Válaszolta nekem öcsém majd oda jött hozzám és a nyakamba mászott. Megindultam vele lefelé a konyhába ahol Christina az asztalnál ült.
C:Jó reggelt húsi.
Köszönt öcsémnek majd adott neki egy puszit és lerakta a székre. Csináltam Olinak egy kakaót magamnak pedig egy kávét.
H:Oli viszont veled beszélnünk kell.
O:Rendben.
C:Ugye ismered a Rammstein bandát és hát 2 tag néha néha át jár hozzánk viszont most már Till is ide költözik hozzánk.
H:Ahogy Richard is. Csak hogy tudjál róla hogy többen leszünk,de majd ebédkor bemutattunk nekik téged. Rendben?
O:Igen.
A fiú megitta a kakaót majd az ölembe véve felvittem a szobájába játszani. 10 körül mindenki felkellt már majd én és Christina neki álltunk ebédet csinálni. Till megfogta a lány csípőjét majd nyomott egy puszit az arcára.
H:Fúj szerelmesek.
Mondtam röhögve mire mindketten felnevettek.
C:Ne tagad hogy te is az vagy.
R:Ki ne tagadjon mit?
H:Semmii.
Válaszoltam a fiúnak majd barátnőmre néztem aki csak elmosolyodott. Kész lett az ebéd majd mindenki asztalhoz ült kivéve Noah aki felment öcsiért. 5 perc múlva megjelentek majd miután Oli körbe nézett azonnal hozzám rohant.
O:Anya róluk beszéltél?
Kérdezte tőlem a fiú mire én az ölembe ültettem.
H:Igen.
T:Szia én Till vagyok.
R:Szia én Richard vagyok.
H: Fiúk ő itt Oli.
Öcsém csak integetett majd elbújt a mellkasomba. Nagy nehezen megebédeltünk majd mindenki felment a szobájába. Leraktam öcsémet aludni én pedig a szobámba sétáltam. Lefeküdtem az ágyra majd elkezdtem a telefonomat nyomkodni. Richard 10 perc múlva belépett az ajtón majd megsimogatta a hátam és leült mellém.
R:Kérdezhetek valamit?
H:Persze.
R:Oli a fiad?
Én csak elnevettem magam majd a fiú felé fordultam.
H:Nem,nem a fiam. Oli az öcsém csak mivel nem ismerte sose a szüleinket ezért engem hív anyának.
R: Értem. Sajnálom.
H:Semmi baj,már feldolgoztam.
A férfi megölelt mire én hozzá bújtam. Kaptam egy puszit a fejem búbjára majd szorosabban hozzá bújtam és elnyomott a kaja kóma. Este 7 körül kelltem fel és éreztem,hogy Richard még mindig a fejem alatt alszik. Levettem magamról a férfi kezeit majd kimentem az erkélyre elszívni egy cigit. Miután elszívtam bejöttem majd a konyha felé vettem az irányt ahol Till és Christina épp nyalták egymást.
H:Fúj fúj szerelmesek még mindig. Legalább ne a konyhában csinálnátok ilyeneket.
C:Bocsii.
Válaszolta nekem a lány majd a fejével intett hogy menjünk ki cigizni. Kimentünk a teraszra,és neki döltűnk a korlátnak.
C:Mikor akarod elmondani Richardnak,hogy tetszik neked?
H:Egyenlőre még nem, hisz nem tudom mit érez irántam ,mert néha magához húzz és úgy alszunk meg a Paulos balhé is elégé fura és érted. Nem lehet eldönteni mit szeretne tőlem.
C: Értem, hát igazából a te döntésed de ha gondolod beszélek Till-el és ő rá kérdezz úgy hogy ne legyen belőle bajod.
H: Aranyos vagy viszont nem kell megkérdezni ha ő is úgy érez irántam mint én ő iránta akkor a sors úgy is lépni fog ha pedig nem akkor majd alakul valahogy a dolog.
C: Rendben,csak nem szeretném ha tönkre mennél mivel a legjobb barátnőm vagy és tudom mennyit jelent neked Richard.
Megölelt a lányt majd be sétáltunk a házba.,,Eközben Till és Richard a szobában beszélgettek"
T:Na és mi újság veled és Han-nal? Együtt vagytok már?
R:Nem,nem is tudja hogy mennyire szeretem. Nem mertem még neki elmondani hisz fiatalabb mint én és a múltkori Paulos ügy után inkább elengedtem.
T:A kor csak egy szám itt vagyunk én és Christina példának. Hidd el én is onnan tudtam meg hogy szeret engem,hogy egyfolytában velem lógott és a bandával való találkozáson is én voltam az egyetlen akihez oda jött.
R:Igen tudom,de akkor is. Nem akarom elkapkodni főleg úgy hogy tényleg nem tudom mit érez irántam.
T:Rendben tiszteletben tartom a döntésed.Ha te úgy érzed majd lépsz.
R:Igen,majd ha látom rajta hogy ő hogy érez hidd el megteszem az első lépést.
T:Rendben.
R:Bár egy kicsit félek,hogy nem én tetszem neki hanem Paul.
T:Nem biztos,ne gondolkozz ilyeneken. Te veled alszik,veled van mindig szinte. Hozzád akart oda menni a koncerten is csak annyian álltak körülötted hogy nem fért oda ezért barátkozott össze Paullal és ezért legjobb barátok.
R: Tényleg?
T:Igen, Christina mesélte.,,Vissza az alap storyhoz"
Miután elszívtuk a cigijeinket vissza be mentünk a házba. Megterítettünk majd tálaltuk a vacsorát. Oli elégé össze barátkozott a két férfival így köztük ülve evett. Megettük a vacsorát majd drága barátnőm és Till elmosogattak így én elvittem öcsémet fürdeni. Fürdés közben játszottunk majd kivettem és megtöröltem. Körbe csavartam törölközővel majd a kezembe vettem Olit.
H:vhuuuu itt jön szuper Man.
Rohantam ki a fürdőszobából öcsémmel a kezemben nevetve. A szobája felé vettem az irányt majd fel adtam rá a pizsamáját és lekísértem elköszöni Christinatól és Tilltől. Vissza felé felrohantunk a lépcsőn majd öcsém gyors be bújt az ágyba.
O:Jó éjszakát Anya.
H:Jó éjszakát kicsim.
Mondtam a fiúnak.,,Richard az ajtóban állt és gondolkodott:
-Mennyire nagyszerű anyuka lenne belőle-gondolta magában majd a fürdőszobába sétált."Elköszöntem öcsémtől majd a szobába sétáltam és magamhoz vettem a pizsamám. Mivel nem tudtam hogy van e valaki a fürdőszobában és nem hallottam víz csobogást sem ezért benyitottam.
H:Bocsánat.
Mondtam Richardnak aki egy szál törölközővel a testén a tükör előtt állt és épp borotválkozott. Szemem akaratlanul is megállt a felső testén amin kicsit el is kalandoztam majd elkezdett nevetni mire én zavarba jöttem majd gyors becsuktam az ajtót és az ajtónak dőlve lecsúsztam a földre.
C:Na mi történt?
H:Véletlen benyitottam Richardra.
C:Juj romantikus.
Mondta nekem a lány mire én hozzá vágtam a pólómat.
H:Hagyjál.
Válaszoltam a lánynak aki csak nevetve be ment a szobába. A férfi 5 perc után kinyitotta az ajtót majd elsétált mellettem még mindig egy szál törölközővel a testén.
R:Most már a kisasszonyé a fürdőszoba.
Mivel rák vörös lettem a kisasszony kijelentésre ezért gyors berohantam a fürdőszobába és magamra zártam az ajtót.
10 perc múlva A pizsamámban léptem ki a fürdőszobából és a szobám felé vettem az irányt. Richard és Till a konyhában röhögcséltek gondolom a nem rég történteken. Beléptem a szobába majd levetettem magam az ágyra és elkezdtem a telefonomat nyomkodni. Egy kis idő múlva kinyílt az ajtó majd Richard lépett be mosolyogva.
H:Mi a mosolygás tárgya?
Kérdeztem a férfitől aki befeküdt mellém az ágyba.
R:Semmi,csak cuki vagy mikor elpirulsz.
H:Nem is láttál még elpirulva.
R:Ódehogynem főleg akkor mikor benyitottál rám a fürdőbe.
Mondta nekem röhögve a férfi mire én hozzá basztam a párnám. Duzzogva elfordultam szokásosan az ablak felé.
R:Na ne durcizz.
Mondta Richard majd a kijelentése után két kart éreztem meg az oldalamon majd elkezdett csikízni.
H:Kér.....lek,haaaaagyd abbaa.
Mondtam nevetve a férfinak aki 5 perc után abba hagyta én pedig mély levegőket vettem.
H:Jó éjszakát
R:Neked is.
Válaszolta Richard majd kaptam egy puszit a fejemre.,,Sziasztok ez most egy kicsit hosszabb rész lett mint a megszokott részek de remélem tetszik nektek."
BINABASA MO ANG
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.