16.Rész

3 0 0
                                    

Reggel arra keltünk fel,hogy valaki kopog az ajtón.
R:Gyere.
Szólalt meg a férfi mire Christina lépett be az ajtón.
C:Jó reggelt csak szólni akartam,hogy reggelizünk.
H:Rendben,azonnal megyünk.
Válaszoltam a lánynak majd ki másztam a férfi mellől az ágyból és gyors át öltöztem előtte a mai ruháimba miközben ő is így tett. Kinyitottuk az ajtót majd a konyhába sétáltunk ahol Till már tömte a fejét a bundás kenyérrel.
H:Jó étvágyat Tilly.
Till csak bólintott köszönet képpen.
C:Ti voltatok kint este fürdeni? Csak mert valaki vizes lábbal jött be a házba.
Én és Richard óvatosan össze néztünk majd bólintottunk.
R:Igen mi,de feltakarítom én egyetek nyugodtan.
Válaszolt helyettem a férfi majd elindult fel mosni a lábnyomainkat.
C: Mi történt az este?
H:Hát..
Kezdtem bele majd gyorsan mindent elmondtam Tillnek és Christinanak.
C:Ez amúgy aranyos.
Szólalt meg a lány. Majd Richard lépett be az ajtón.
R:Mi aranyos?
Kérdezte tőlünk mire mi elmosolyodtunk.
C:Han mutatott egy pandáról képet. Arra mondtam.
R: Értem.
Felelte majd leült mellém enni miközben kezét a combomra tette. Miután Megreggeliztünk még fürődtünk egy utolsót majd megszárítkoztunk és haza indultunk. Otthon kimostam a fürdő ruháinkat és a törölközőinket majd bedőltem az ágyamba hisz nagyon elfáradtam ebbe a két napba. A nap további részében filmeztünk. A hétfő és kedd unalmassan telt viszont a szerda izgalmas lett a munkahelyen. Elindultunk Christinaval munka és útközben beszélgettünk.
C:Amúgy ti most együtt vagytok akkor Richarddal?
Kérdezte tőlem a lány.
H:Nem,de nem értem amúgy mert úgy viselkedik velem mint ha együtt lennénk érted együtt alszunk néha kapok tőle csókot és a parton le is feküdtünk de azóta se történt semmi mióta onnan haza jöttünk.
C:Hát ezt én se értem pedig szeret téged akkor mire vár?
H:Ezt magam se tudom,de jó lenne már ha eldöntené.
Mikor oda értünk leváltottuk a pultba a fiúkat majd miután elmentek megérkezett egy nagyobb társaság. Hajnali 1ig minden rendben ment majd utána történt egy balhé. Az egyik srác részegen rá mászott a haverjának a barátnőjére mire össze verekedtek.
H:Álljatok le.
Szóltam rájuk erélyesen de szavam semmit se hatott. Megpróbáltam őket szét szedni de nem sikerült és az egyik fiú behúzott a szemem alá egyett ami következtében én hátra estem és a szemem alatt azonnal be is lilult.
C:Most azonnal hagyjátok el a bárt.
Mondta barátnőm idegesen majd oda rohant hozzám és felsegítet.
C:Basszus ez nagyon csúnya.
Mondta a szememre célozva majd gyors a szolgálati helyiségben leápolta.
H:Szsz
Sziszentem fel mikor a hideg jeges borogatást a szemem alá raktam.
H:Mindig én szerzek valami sebet itt.
Mondtam nevetve a lánynak mire ő is felnevettet. Az este további része nyugisan telt majd hajnali 3 kor bezártunk és elindultunk haza.
H:Richard szerinted mennyire lesz ki akadva?
C:Szerintem nagyon. Elmondjuk neki az igazat?
H:Nem tudom. Úgy se tudd semmit csinálni,meg amúgy is véletlen baleset volt.
C:Ez is igaz.
Felelte a lány majd beléptünk a bejárati ajtón. A két fiú a kanapén ültek és tvztek mikor mi beléptünk.
H/C:Sziasztok.
Köszöntünk nekik majd mikor ránk néztek Richard azonnal felpattant a kanapéról.
R:Úristen mi történt veled?
Kérdezte tőlem rémülten a férfi miközben a szememet nézte.
H:Véletlen baleset.
T:Milyen véletlen baleset?
Kérdezte most már a másik férfi is a szememet nézve.
C:2 srác össze verekedett és Han próbálta szét szedni őket és az egyik véletlen szem alatt megütőtte mire Han elesett.
R:Ki volt az? Ha megtalálom én nem állok jót magamért.
Felelte a férfi ökölbe szorított kézzel.
H:Richard hagyd,véletlen volt.
R:De nem tudom elengedni ezt a dolgot hisz rólad van szó.
Felelte miközben rám nézett és láttam szemében a dühöt. Én csak megöleltem hogy megnyugodjon majd ő is vissza ölelt és szorosan magához húzott.
C:Szerintem menjünk most már aludni mivel mindenki nagyon elfáradt ma.
R:Rendben.
A szobánkba indultunk majd gyors át vettem a pizsamám és befeküdtem az ágyba szokásossan az ablak felé fordulva. Richard be bújt mellém majd szorosan hozzám bújt.
R:Nem akarom hogy bármi nagyobb bajod legyen.
Felelte nekem és ahogy hallottam a könnyeivel küszködött.
H:Te most sírsz?
Kérdeztem felé fordulva majd mikor a férfire néztem azonnal elbőgte magát mire én csak magamhoz húztam. Sose láttam még Richardott sírni de most nagyon szíven ütött a látvány. Próbáltam megnyugtatni kisebb nagyobb sikerekkel de végül álomba sírta magát a mellkasomon fekve. Én még egy ideig simogattam a hátát majd végül én is elaludtam.

Lehetetlennek tűnő szerelemWhere stories live. Discover now