,,Richard szemszöge"
Reggel arra kelltem fel,hogy Han már nem fekszik mellettem. A telefonomért nyúltam majd bekapcsoltam és láttam hogy már 9 óra van ami azt jelenti,hogy a két lány dolgozni van. Vissza dőltem az ágyba majd elkezdtem a szemem dörzsölni.
-Annyira nincs kedvem felkellni- mondtam magamnak majd végül erőt vettem magamon és kimásztam az ágyból. A szekrényből kivettem egy fekete pólót és nadrágot amiket gyors magamra vettem majd egy fekete piros övet fűztem a nadrágba. Miután felöltöztem lementem a konyhába ahol Till épp a kávéját itta.
R:Jó reggelt.
Mondtam a férfinak majd lekezeltem vele.
T:Jó reggelt.
Válaszolta majd vissza nézett a telefonjába.
R:Van mára terv?
T:Elkéne menni be vásárolni pár dolgot,mert alig van itthon bármi is.
R: Oké.
Megreggeliztünk majd rendbe szedtük magunkat és elindultunk az egyik közeli Supermarketbe bevásárolni. 1 óra alatt végeztünk is majd haza érve kipakoltunk. Én neki álltam kaját csinálni magunknak délre,Till pedig a szobájukban volt. Gyorsan össze dobtam 2 adag spagettit majd szóltam drága barátomnak hogy jöhet ebédelni.
T:Történt bármi változás azóta?
R:Nem,viszont lehet most már megteszem az első lépést de nem biztos.
T:Rendben. Csak ne törd össze annyit kérek hisz fontos számomra és Christina számára is.
R:Tudod,hogy sose tudnám össze törni hisz ő az én életem szerelme.
T:Úgy legyen.
Befejeztük az ebédet majd Till elmosogatot én pedig felmentem a szobába filmet nézni. A délután hátra lévő részében sorozatot néztem és csináltam vacsorát. 4 órakor pedig elmentem Oliért az óvodába mivel Noah a barátnőjéhez költözött. A lányok 9 órakor megérkeztek majd mindannyian neki ültünk vacsorázni.
T:És milyen napotok volt?
H: Fárasztó.
C:És hosszú.
Válaszolta a két lány majd miután megvacsoráztunk elmosogattak. Han megfürdette szokásossan Olit majd lefektette aludni. Mivel már mindenki le fürdőtt én is elmentem megmosni magamat. Végeztem viszont nem hoztam pólót be így egy szál alsó gatyában kellet vissza sétálnom a szobába és sajnos a helyzetemen az se javított hogy Han egy szál pólóban és tangában feküdt a hasán az ágyon. Rám pillantott majd szeme elkalandozott felső testemen majd miután meglátta,hogy gondok vannak inkább vörös fejjel vissza fordult a telefonjába én pedig felvettem egy pólót.
R:Nézzünk valami filmet?
Kérdeztem a lánytól aki csak bólintott majd a mellkasomra feküdt. Fél óra se telt el de már a mellkasomon szuszogott az én kis drágám. Én még végig néztem a filmet majd még alvás előtt elmentem wcre addig leszedtem magamról Han-t. Mikor vissza értem láttam hogy az ablak felé fordulva alszik tovább. Be feküdtem mellé majd hozzá bújtam és átölelve magamhoz húztam majd bele pusziltam a nyakába mire megfordult majd a mellkasomba fúrta a fejét és aludt tovább.
R:Jó éjszakát kicsikém.
Mondtam a lánynak bár választ nem vártam hisz tudtam hogy úgy se kapok.
Reggel a szokásos módon magamtól kelltem. A mai napra nem nagyon terveztünk semmit ezért eldöntöttem,hogy foglalok asztalt 4 főre egy étterembe. Till és Christina is bele ment így Christina szólt bent a főnöknek hogy ma hamarabb eljönnének a munkából. Persze Han semmit nem tudott az egészről. Noah vigyázz az öccsére így ő is el lett intézve. Az időpontunk 8ra szólt így a lányok már fél 7 kor eljöttek haza,hogy elkészüljenek. Amint haza értek mi is át öltöztünk.
Én szettem:Till szettje:
1 óra várakozás után 7 órakor megjelent a két lány a lépcső tetején majd lejöttek hozzánk.
Han szettje:Christina szettje:
Kicsit sokáig néztem Han-t mert Till oldalba bökött,hogy mondjak neki valamit.
R: Gyönyörű vagy Han.
H: Köszönöm.
T: Gyönyörű vagy kicsim.
Mondta Till Christinanak majd megcsókolta. Beültünk a bérelt kocsiba majd el indultunk az étterembe. Fél óra alatt oda értünk majd segítettünk kiszállni a két lánynak. Egy segítőkész pincér megmutatta hol van az asztalunk majd le is ültünk.Till Christina mellé én pedig Han mellett foglaltam helyett.1 óra múlva már a vacsoráink fölött ültünk és beszélgettünk.
C:És amúgy milyen napotok volt?
Kérdezte tőlünk a lány.
T:Unalmas,hiányoztál.
Mondta a férfi a lánynak majd megcsókolta.
Ilyenkor kicsit féltékeny vagyok hisz én is megcsinálnám ezt Han-nal de nem lehet.
H:Fúj fúj szerelmesek.
Mondta a lány nevetve mire én is elmosolyodtam.
C:Ezt úgy mondod mint ha te nem lennél szerelmes.
Mondta neki a lány majd a szája elé tette a kezét,mire Han rák vörös lett.
R: Még mindig aranyos vagy vörösen.
Súgtam a lány fülébe mire mégjobban vörös lett. Miután végeztünk a vacsorával kocsiba ültünk majd elindultunk haza. Az út csendben telt így a két lány be is aludtak mellettünk. Han a vállamra dőlve szuszogott mellettem így mikor haza értünk mennyasszony pózban vittük be őket a szobákba.
T:Vedd le róla a ruhát és add rá a pizsamáját.
R:De mi van ha felkell és rossz néven veszi?
T:Nem fogja hidd el.
Én csak bólintottam majd vissza mentem a szobába.Lehúztam a ruha cipzárját majd szép lassan levettem a lányról. 2 kerek melle most már pucéran villant elém. Le néztem a nadrágomra majd láttam hogy dudorodik. Nagy nehezen feladtam a lányra a pizsama pólóját majd elmentem fürdeni és befeküdtem mellé az ágyba. Magamhoz húztam majd azonnal el is nyomott az álom.
YOU ARE READING
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.