31.rész

4 2 0
                                    

Reggel Paul mellet kelltem fel. A szekrényhez sétálva kiválasztottam a mai ruháimat ami egy fekete szaggatott farmer és egy passzos fekete spagetti pántos trikó volt. A fürdőbe mentem át öltözni majd miután végeztem lesétáltam meginni a reggeli kávém. A konyhában Christina ült az asztalnál.
C:Jó reggelt.
H:Neked is. Mi a terv mára?
C:Nem tudom. Csinálni kéne valamit. Várjuk meg míg a fiúk felkelnek és majd ők segítenek eldönteni.
H:Okés.
Feleltem a lánynak majd leültem a kávémat meginni. Mikor már mindenki ébren volt leültünk reggelizni.
C: Megvártuk míg mindannyian felkelltek,mert én és Han nem tudtuk eldönteni mi legyen a mai program.
S:Mi lenne ha elmennénk megnézni a horror cirkuszt? Tegnap előtt jöttek meg és ma délután pont lesz előadás.
Mi:Okés.
Feleltük a férfinak egyszerre. Till és Christina elmentek bevásárolni én pedig a szobában filmeztem majd miután meguntam át mentem Richard szobájába. Schneider és Richard az ágyon ülve beszélgettek mikor beléptem.
H:Zavarok?
Kérdeztem majd Schneider válaszolt hamarabb.
S:Nem,amúgy is van dolgom.
Felelte majd kiment az ajtón mellettem.
R:Mi járatban erre?
Kérdezte tőlem a férfi miközben leültem mellé.
H:Unatkoztam és már megnéztem a sorozatom és gondoltam át jövök hozzád hogy hátha te csinálsz valami izgit.
R: Hát nem igazán csináltam semmit. Schneiderrel beszélgettünk mert van egy csaj a dologban nála és tőlem kért tanácsot de nem sok sikerrel járt.
H: Értem. Kimegyünk cigizni?
Kérdeztem tőle majd kiléptünk az erkélyre.
R:Mindjárt jövök bent hagytam a gyújtom.
Mondta Richard majd vissza lépett a szobába én addig rá gyújtottam.

,,Richard szemszöge"

H: Értem. Kimegyünk cigizni?
Kérdezte tőlem a lány majd kiléptünk az erkélyre.
R:Mindjárt jövök bent hagytam a gyújtom.
Mondtam neki majd vissza léptem a szobába addig Han rágyújtott. Én vissza léptem a szobába majd bezártam az ajtót. Kimentem vissza a lányhoz majd én is rá gyújtottam. Miután elszívtuk még picit kint álltunk az erkélyen majd erőt vettem magamon és magam felé fordítottam Hant majd óvatosan megcsókoltam. Vissza csókolt majd én felkaptam az ölembe és bementünk a szobába. Becsuktam az ajtót miközben tovább csókoltam a lányt majd ledöntöttem az ágyra. Han levette rólam a pólóm és én is készültem volna már le venni mikor valaki kopogott.
H:Istenem,hogy mindig rosszkor zavarnak minket.
Felelte a lány majd én gyors magamra kaptam a pólómat ő pedig felült az ágyba. Kinyitottam majd láttam,hogy Paul az.
P:Han veled van?
R:Igen.
Mondtam miközben kinyitottam az ajtót. Han integetett Paulnak majd a férfi belépett.
P:Till üzeni hogy kezdjünk el készülni a délutánra.
Mondta a férfi majd a lány felkellt az ágyról és a szobájukba sétált. Miután Han becsukta maga mögött az ajtót Paul rám nézett.
P:Mit csináltatok?
R:Semmit,kint voltunk cigizni utána még beszélgettünk.
Feleltem neki majd becsuktam én is az ajtót és elkezdtem készülni. Össze pakoltam 1 kis táskába pénzt üdítőt meg a telefonomat és elindultam le a nappaliba. Mikor le értem leültem a kanapéra és elkezdtem telefonozni. 10 perc múlva lépéseket hallottam a lépcsőn majd arra pillantottam és láttam hogy Han egy bőrkabátban és a kis táskájával a vállán sétál le a lépcsőn.
H:Mindig mi várunk mindenkire.
Felelte majd leült mellém és a mellkasomra dőlve elkezdett telefonozni. 20 perc múlva már a kocsiba ültünk és tartottunk a cirkusz felé. Gyorsan oda értünk majd vettünk jegyet és leültünk a középső sorba. Han köztem és Paul között ült majd elkezdődött a műsor.

,,Paul szemszöge"

Elégé zavart,hogy Han és Richard egy szobába voltak és be volt zárva a szoba de mivel nem vagyunk együtt ezért nem tehetek semmit ez ellen szimplán csak féltékenykedek tovább magamba. Elkezdődött a cirkusz. Az eleje nem volt para utána viszont láttam,hogy Han elégé megilyedt mikor egy bohóc jött be majd megfogta Richard kezét. Én itt elégé ideges lettem szóval inkább kimentem levegőzni egy picit...

,,Han szemszöge"

A cirkusz eleje elégé laza volt viszont mikor megjelent egy bohóc akkor én ösztönösen megfogtam Richard kezét aki csak rám nézett. Rólam tudni kell,hogy nagyon félek a bohócoktól és szerencsére nem jött a mi közelünkbe. Paul a bohócos műsor elején kiment gondolom cigizni vagy nem tudom de én amíg ki nem ment a bohóc végig hozzá bújtam Richardhoz aki szorosan magához húzva ölelt. A szünetben kimentünk Richarddal és Tillel meg persze Christinaval cigizni.
H:Nem tudjátok merre van Paul? A bohócos rész elején kiment és azóta nem láttam.
T:Nem tudom.
Felelte Till majd ők elmentek Vattacukrot venni.
R:Nem is tudtam,hogy félsz a bohócoktól.
H:Hát...Kiskoromban apám megnézette velem az AZ-t és azóta félek a bohócoktól.
R:Ooo sajnálom...
Felelte a férfi majd szorosan magához húzott és nyomott egy puszit a fejemre. A szünet után vissza mentek a többiek én pedig megpróbáltam megkeresni Pault. Az egyik bodé mögött megtaláltam és épp egy üveg piát szorongatott a kezében.
H:Paul tudod hogy aggódtam érted? Mindenhol kerestelek.
P:Minek aggodsz értem? Tudok magamra vigyázni.
Felelte nekem bunkón majd felállt és elindult a sátor bejárata felé.
H:Állj már meg. Mi bajod van?
P:Semmi
H:Nem úgy látszik.
P:TUDOD MI A BAJOM?AZ HOGY SZERETLEK ÉS TETSZEL ÉS FÁJ MIKOR LÁTOM,HOGY RICHARD A KÖZELEDBEN VAN.
Kiabált velem a férfi mire elkezdtem sírni,majd elrohantam. Nem tudtam merre megyek csak rohantam amíg a lábam bírta majd....

Lehetetlennek tűnő szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang