39.Rész

3 2 0
                                    

,,H:Mi az hogy még nem vagyunk együtt?Mit tervezel?
Kérdeztem érdeklődve a férfitól aki csak vállat vont.
R:Hát majd meglátod...."

Mondta nekem a férfi majd kaptam tőle egy puszit és eldőlt az ágyon.
H:Mondjad már, miről nem tudok?
R:Nem lényeges.
H:Hát de nekem igen.
Feleltem neki mire ő csak elmosolyodott azon,hogy én ideges lettem.
H:Ne mosolyogjál.
Feleltem neki idegesen.
R: Cuki vagy mikor ideges vagy.
Válaszolta majd én hozzá vágtam egy párnát és kiültem cigizni az erkélyre. ,,Mire célzott azzal hogy még?!" Gondolkoztam magamban majd miután elszívtam a cigimet vissza sétáltam a szobába ahol láttam,hogy Richard elaludt. ,,Istenem,de aranyosan alszik" mondtam magamba majd lesétáltam. A konyhába Till a 4 fiú és Christina épp beszélgettek mikor leértem.
H:Na miről megy a pletyka?
Kérdeztem tőlük érdeklődve.
T:Hát arra gondoltunk,hogy esetleg elmehetnénk vacsorázni. Te és Richard,én és Christina,Ollie,Flake és a barátnőik és persze Schneider és Emma is. Így legalább megismerjük Emmát. Ja meg persze Paul is jön.
H:Nekem oké.
Feleltem neki majd leültem közéjük beszélgetni. Este már mindannyian elkészültünk és én és Christina épp a lépcsőn sétáltunk le mikor Richard és Till jöttek ki a konyhából beszélgetve.
Én ruhám:

Christina ruhája:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Christina ruhája:

Én kicsit vissza foggotabban öltöztem ki mint a barátnőm de ez általában minden féle ruha stílusban meglátszik

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Én kicsit vissza foggotabban öltöztem ki mint a barátnőm de ez általában minden féle ruha stílusban meglátszik.
T:Azta, gyönyörűek vagytok.
Mondta nekünk Till majd megcsókolta Christinat.
R:Gyönyörű vagy.
Mondta nekem a férfi majd át karolva kaptam tőle a fejemre egy puszit.
C:Juj de cukik.
Mondta barátnőm mosolyogva,mire én zavarba jöttem és elvörösödtem.
R: Még mindig aranyos vagy elpirulva.
Felelte nekem a férfi majd miután újra vissza kaptam a természetes színem elindultunk 3 kocsival,hogy kényelmesen elférjünk. Én Tillel a volán mögött, Christinaval az anyóson és hátul mellettem ülő Richard-dal utaztam. Útközben a férfi néha simogatta a combom és volt,hogy feljebb csúszott a keze mint kellet volna,de olyankor mindig rá szóltam halkan,hogy nem ketten vagyunk. Fél óra alatt oda is értünk és míg vártuk,hogy a többiek megérkezzenek én és drága barátnőm elkezdtünk nézelődni az étterem melletti kirakatokban. 10 percre rá hogy mi megjöttünk a többiek is befutottak. Köszöntünk a lányoknak majd besétáltunk és elfoglaltuk az asztalunkat. Mivel sokan voltunk ezért mi külön helyen kaptunk asztalt ahol csak mi voltunk ott. Az első fogások megérkeztek majd miután mindenki teli ette magát és vártunk a sütikre Richard hirtelen felállt a székből mellettem.
R:Először is köszönöm szépen,hogy mindannyian eljöttetek. Till és Christina segítsége nélkül ez az egész vacsora nem jöhetett volna létre szóval nekik nagyon nagyon köszönöm. Azért is intéztük ezt a vacsorát mivel lenne egy bejelenteni való dolgom vagyis kérdeznék valamit. De mielőtt ez megtörténne szeretnék egy kis dolgot megosztani veletek.
Mondta a férfi és mindannyian meglepődve néztünk rá.
R:Van egy gyönyörű csoda szép lány akinek a szívét pár hónapja nagyon össze törtem... Amit nagyon is sajnálok. Viszont most ezt szeretném helyre hozni.
Miután ezt a férfi kijelentette felém fordult majd megfogta a kezeimet.
R:Han lennél esetleg a barátnőm ez a sok szar tettem után?
Kérdezte tőlem a férfi mire én éreztem ,hogy könnyek gyűlnek a szemembe és sírva válaszoltam neki.
H:Igen,természetesen.
Feleltem neki majd megcsókoltuk egymást.
T:Na végre.
Mondta Till majd koccintottunk. Az este további részében beszélgettünk majd este 10 órakor mindannyian haza mentünk. A többiek elvitték a barátnőiket haza mi pedig azonnal haza indultunk. Otthon fürdés és pizsibe öltözés után én azonnal az ágyba dőltem és aludtam. Másnap reggel arra keltem fel hogy Richard egy puszit nyom a számra.
R:Jó reggelt szerelmem.
H:Jó reggelt. Olyan fura hogy ennyi idő után végre együtt vagyunk szóval hozzá kell szokni.
Feleltem a férfinak aki csak elmosolyodott. Felöltöztünk majd a konyhába sétáltunk ahol Flake már a reggeli kávéját itta.
F:Jó reggelt gerle pár.
R:Neked is Flake.
H:Jó reggelt.
Köszöntünk vissza a férfinak majd mi is leültünk az asztalhoz. Flake helyét Schneider váltotta fel.
S:Na és milyen végre együtt lenni?
Kérdezte felénk fordulva.
H:Nagyon fura és hozzá kell szokni.
R:Így van,de amúgy jó érzés végre tudni,hogy életem szerelme most már mellettem van.
Felelte a férfi majd nyomott egy puszit a fejemre. A nap további részében pihiztünk beszélgettünk a többiekkel és filmet néztünk....

Lehetetlennek tűnő szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang