32.rész

3 1 0
                                    

Kiabált velem a férfi mire elkezdtem sírni,majd elrohantam. Nem tudtam merre megyek csak rohantam amíg a lábam bírta majd....

Megálltam egy padnál és tovább sírtam és csak sírtam. Nem tudtam hol vagyok hisz ezen a környéken még nem jártam.

,,Eközben Többieknél"
,, Richard szemszöge"

Mivel Han nem jött vissza 10 perc múlva se hozzánk ezért gondoltam szólok Tillnek és Christinanak,hogy lehet baj van és ki kéne menni megkeresni. Ők azonnal jöttek is ki velem majd ahogy kiléptünk a bejáraton láttuk Paul-t aki épp egy üveg piát szorongatva állt.
R:Hol van Han?
Kérdeztem tőle idegesen.
P:Sírva elrohant.
T:Mert?
P:Mert össze vesztünk én meg Kiabáltam vele.
C:TE NORMÁLIS VAGY?
Kérdezte kiabálva a férfitól Han legjobb barátnője.
C:Hannal nem szabad kiabálni,mert megilyed és nem tudni mit csinál magával. Kiskorában az apja is egyfolytában kiabált vele és a legrosszabb hogy még verte is őt szóval ő ilyen téren elégé érzékeny.
Mondta a lány majd rám nézett.
C:Menj utána és keresd meg. Kérlek legyen épségben.
Az utolsó mondatot már inkább a levegőbe mondta. Én elindultam abba az irányba amerre mutatott Paul majd elkezdtem rohanni.
R:HAN.
Kiabáltam de választ nem kaptam. Egy park felé közeledtem és gondoltam megnézem hátha és legnagyobb szerencsémre egy padon ülve beszélgetett egy kislánnyal és az anyukával. Én azonnal oda rohantam hozzá.
R:Úristen Han tudod mennyire megilyedtünk,hogy eltűntél.
H:Nincs semmi bajom szóval nem kellet volna megilyedni.
Felelte nekem a lány majd bemutatott a kislánynak és az anyukának akinek nagyon megköszöntem hogy figyelt a lányra. Elköszöntűnk tőlük majd elindultunk vissza felé.

,,Han szemszöge"

Épp a padon ültem mikor egy kislány és az anyukája oda jöttek hozzám majd elkezdtünk beszélgetni.20 perc múlva Richard jelent meg idegesen majd szorosan magához húzott. Miután megköszönte az anyukának hogy vigyázott rám elköszöntűnk tőlük majd elindultunk vissza a cirkusz felé.
R:Annyira sajnálom ami történt.
Mondta nekem a férfi majd szorosan magához húzva újra megölelt és nyomott egy puszit a fejemre. Miután elengedett nyomtam egy puszit az arcára majd tovább indulunk.
R:És amúgy mi történt?
H:Paullal elég csúnyán össze vesztünk és hát elkezdett kiabálni velem és jah...
Mondtam neki majd újra könnyek gyűltek a szemembe amit persze a férfi észre vette és magához húzott.
R:Jaj kicsim nincs baj
Próbált nyugtatni de én tovább sírtam.
Miután abba hagytam elindultunk tovább az út hátra lévő részére. Mikor oda értünk Christina azonnal oda rohant hozzám majd szorosan megölelt.
C:Annyira aggódtam érted.
Felelte nekem miután elengedett.
H:Nem kellet volna.
Válaszoltam neki majd Till is megölelt és beültünk az autóba. Az út csendben telt hisz Christina elaludt Till mellet az anyóson mi többiek pedig csendben nézelődtünk ki az ablakon. Haza érve neki álltunk vacsorázni majd én vacsora után át cuccoltam Richard szobájába amíg Paul fürdeni volt. Miután végzett a fürdéssel én is elmentem fürdeni. A forró víz jól esett a testemnek és egyben megnyugtatott hisz ma elég hosszú és szar nap volt mögöttem. A miután végeztem elindultam a szoba felé és közben láttam hogy Paul szoba ajtaja nyitva van. Láttam ahogy a férfi épp a fejét fogva ül az ágy szélén de nem foglalkoztam vele és bementem Richardhoz a szobába.
H:Na szia szoba társ.
Mondtam neki nevetve mire ő is elmosolyodott majd az ágyra döntve elkezdett csikízni.
H:Hagyd abba
Feleltem neki nevetve majd 5 perc múlva abba hagyta.
R:Jó hallani hogy újra nevetsz.
H:Örülök neki
Mondtam neki válasz képpen majd befeküdtem az ágyba és telefonoztam. Miután a férfi vissza ért ő is be feküdt mellém majd azonnal el is nyomott engem az álom. Reggel Richard mellet kelltem fel. Nyomtam egy puszit a szájára majd felkelltem és kivettem a szekrényből a mai ruháim majd magamra kaptam. A konyhába mentem ahol Till az asztalnál ülve épp a kávéját iszogatta.
H:Jó reggelt.
T:Jobbat.
Felelte majd bele kortyolt a kávéjába.
H:Mi a baj?
T:Kicsit össze kaptunk Christinaval és most bánt ez a dolog.
Mondta majd lehajtotta a fejét.
H:Ooo te.
Válaszoltam neki majd megöleltem.
H:Úgy is kibékültök.
T:Remélem én is.
Én csináltam magamnak egy kávét majd elkezdtem gofrit készíteni. Csináltam 2 szívecske alakut és az egyik kávé tetejére szív alakú tejszínhab került. A két gofrira raktam tejszínhabot és 1-1 epret majd tálcára raktam és Till elé toltam az asztalon.
H:Tuti megbocsát.
Feleltem neki mosolyogva mire elmosolyodott ő is és elment a szobájukba a tálcával a kezében. Én az asztalnál ülve telefonoztam mikor lejött Schneider. Beszélgettünk egy picit majd csináltam ebédet...

Lehetetlennek tűnő szerelemWo Geschichten leben. Entdecke jetzt