Ki,,Én szemszögem"
Kinyitottam a szememet,de csak résnyíre tudtam mivel a lámpa kisütötte a szememet.
H:Szia.
Köszöntem Richardnak aki az ágy mellet ült és fogta a kezemet.
R:Szia szerelmem.
Mondta nekem már szinte kiabálva.
H:Mi történt?
Kérdeztem tőle.
R:Balesetett szenvedtünk aminek következtében kómába estél és ....elvetéltél..
Válaszolta nekem mire könnybe lábadtak a szemeim.
H:El akartam neked mondani,hogy terhes vagyok a hónap forduló estéjén,de nem tudtam,hogy mikor jön el a megfelelő pillanat...
Mondtam neki sírva hisz megérintett a baba elveszítése. Ő szorosan magamhoz ölelt majd kiment a szobából szólni az orvosnak,hogy felkelltem. Amíg az orvos megvizsgált ő kiment.10 perc múlva kinyílt az ajtó és az orvos behívott.
O:Na Han értékei nagyon jók viszont ma még bent tartjuk hátha történik valami baj,de nagyon reménykedem hogy nem lesz semmi.
Mondta az orvos majd magunkra hagyott minket. Vissza ült mellém Richard az ágy mellé és megfogta a kezemet.
H:Amúgy szőrös vagy.
Mondtam neki mire ő csak elmosolyodott.
R:Tudom,majd ma megborotválkozom.
Felelte nekem majd megpuszilt. A nap további részében Richard-dal voltam vagy aludtam. Másnap reggel felkeltem és a gyors orvosi vizsgálat után Richard segített felöltözni majd elköszöntünk Emytől és a kocsihoz sétáltunk. Richard segített beszállni az új autójába mivel én még nem bírtam egyedül csinálni sok mindent. Mikor haza értünk mindenki körbe ölelgettet. Felsétáltunk a szobába majd én ledöltem az ágyba Richard pedig mellém feküdt.
R:Jobban vagy?
Kérdezte tőlem mire én a mellkasára feküdtem.
H:Igen,most hogy itt vagy velem.
R:Ennek örülök.
Válaszolta nekem a férfi majd nyomott egy puszit az arcomra.,,Pár nap múlva"
Le telt a pár nap pihenő így most már azt csinálom amit szeretnék mivel nem kell egész nap pihennem. Óvatosan kimásztam Richard mellől az ágyból majd gyors öltözés után a fürdőbe mentem rendbe tenni magamat. Miután végeztem a helyiségben a konyha felé vettem az irányt ahol Till és Paul beszélgettek.
P/T:Jó reggelt.
H:Nektek is.
T:Hogy vagy?
Kérdezte tőlem a férfi aggódó tekintettel.
H:Jól vagyok köszönöm.
Válaszoltam neki majd leültem közéjük és neki álltam meginni a kávémat. Kb 5 perc múlva Paul elment így csak én és Till maradtunk már csak a konyhába.
H:Richard hogy viselte hogy kómába vagyok?
T:Pfu ne is kérdezd. Minden reggel elment hozzád egész nap nálad volt az estéket pedig végig bögte.
H:Istenem..de ugye nem hibáztatta magát?
T:Nekem nem mondta,de tudatban lehet hogy hibáztatta magát.
Én csak lehajtottam a fejem majd kifújtam a levegőt.
C:Ti már megint kettesben vagytok.
Mondta hirtelen a hátam mögül barátnőm.
H: Hát ha harmadjára is ilyen lesz jövünk neked valamivel.
Mondtam nevetve barátnőmnek majd megöleltem.
R:HAN GYERE FEL EGY PICIT.
Kiabált le a lépcső tetejéről nekem a férfi.
H:Jézus isten mit akarhat.
Néztem rá Tillre és Christinara akik csak rázták a fejüket hogy nem tudják mit szeretne tőlem Richard. Felértem a szobába és miután beléptem be is csuktam magam mögött az ajtót.
H:Na mi a baj?
Néztem rá aggódóan a férfira.
R:Nincsen semmi baj. Csak gondolkoztam...
Kezdett bele a mondanivalójába a férfi mire rajtam végig futott a hideg és már a lehető legrosszabb dolog is átment a fejemen.
R:És arra jutottam mi lenne ha elköltöznénk?
Kérdezte tőlem a férfi miközben rám nézett.
H:Én benne vagyok.
R:Szeretnék családot alapítani már így 30+ évesen és külön házba élni.
Mondta nekem a férfi mire én bólintottam majd oda mentem hozzá és megpusziltam a fejét majd magamhoz öleltem aminek következtében a feje a melleim között foglalt helyett.
R:Tetszik ez a póz.
Mondta nekem nevetve a férfi majd én leültem az ölébe és hátra döntöttem.
R:Mire készülsz?
H:Majd meglátod.
Mondtam a férfinak mosolyogva.
20 perc múlva mindketten lihegve döltűnk el az ágyon majd miután kipihentük magunkat felöltöztünk és lementünk a konyhába ahol már mindenki a reggeli kávéját itta.
R:Jó reggelt.
Többiek:Neked is.
Köszöntünk egymásnak.
R:Lenne egy bejelenteni valóm.
T:Na miaz?
R:Han és én elköltöznénk mivel szeretnénk családot alapítani majd a közeljövőben.
Mondta a férfi majd megfogta az asztalon pihenő kezemet.
T:Megnyugodtam,hogy nem csak mi gondoltunk erre.
Mondta Till miközben megsimogatta barátnője hasát. A reggeli elfogyasztása után én,barátnőm és drága uraink neki álltunk házak után nézelődni. Találtunk párat ami megfelelő lenne nekünk így lebeszéltük a tulajokkal holnapra hogy megnézzük a házakat...
ESTÁS LEYENDO
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.