A másnap reggel ugyan úgy telt mint eddig reggel felkeltünk Paulal, utána megvolt a futás majd a reggeli. Ma nem volt igazán semmi dolgunk így otthon szenvedtünk. Én délelőtt filmeztem addig Paul csinált ebédet.
O:Nagyon finom lett.
Felelte a férfi mire Paul elmosolyodott.
P:Köszönöm igyekeztem.
Végeztünk az ebéddel majd én vissza mentem a szobámba és elindítottam a filmet. 10 perc múlva kopogást hallottam ezért megállítottam a filmet.
H:Gyere.
Feleltem mire Schneider és Ollie feje jelent meg az ajtóban.
H:Mondjátok.
S:Megyünk vásárolni neked kell valami?
Kérdezte tőlem a férfi mire én megráztam a fejem.
H:Nem köszönöm.
Feleltem majd pont csukták volna be az ajtót de én utánuk szóltam.
H:De mégis lenne valami.
Mondtam mire vissza léptek.
H:Hoztok nasit?
Néztem a két férfira boci szemekkel mire ők bólintottak majd becsukták maguk mögött az ajtót. Oda lent hallottam ahogy becsukták maguk mögött a bejárati ajtót majd elindítottam a filmet. 5 perc múlva megint kopogásra lettem figyelmes.
H:Gyere.
Mondtam miközben megállítottam a filmet.
P:Szia. Jöhetek nézni a filmet?
H:Persze.
Válaszoltam majd arrébb másztam az ágyban,hogy a férfi is mellém férjen.
Befeküdt mellém az ágyba majd elindítottam a filmet. Épp egy ilyesztő rész jött a filmbe mire én a kezemet Paul kezére raktam mire ő rám nézett és elmosolyodott. Én csak továbbra is a képernyőt néztem és nem törődtem azzal hogy a férfi engem néz. Épp jött egy romantikus rész amikor is lefolyt egy könnycsepp az arcomon. Paul ezt látta majd letörölte és maga felé fordított.
H:Nincs semmi baj,nyugi.
Mondtam neki.
P:Rendben.
Mondta de az arcomat még mindig fogta majd a számra nézett. Közelebb hajolt hozzám majd megcsókolt. Miután ajkaink elváltak egymástól azonnal távolabb ült.
P: Bocsánat...
Mondta majd zavartan megvakarta a tarkoját.
H:Semmi gond.
Zártam le gyorsan a témát majd tovább néztük a filmet. Miután vége lett a 2 fiú már haza értek így lementem a nasikért. Paul még mindig az ágyban ült és telefonozott.
Mikor be léptem rám pillantott.
P:Tényleg sajnálom az előbbit.
H:Nincs semmi gond,csak ez nekem jelen helyzetben nem menne... Sajnálom
P:Tudom és bocsánat csak valami érzés elkapott....
Mondta majd szomorúan maga elé nézett. Én oda léptem hozzá majd megöleltem és leraktam magunk mellé a nasikat. Elengedtem majd még megnéztük a sorozat utolsó 2 részét és 7 kor lementünk a többiekhez vacsorázni. Vacsora után elmentem fürdeni és fogat mosni majd be bújtam az ágyamba és azonnal elnyomott az álom.
Reggel inkább kinyomtam az ébresztőt és nem mentem el futni hisz nem volt kedvem se erőm hozzá. A tegnapi Paulos csók járt a fejemben hisz a legjobb barátomról van szó és nem érzek semmit iránta vagyis olyan dolgot nem főleg hogy még nem léptem túl Richardon. 8ig vissza aludtam majd gyors felöltöztem a szobámban és lementem a konyhába reggelizni. Amint be léptem a konyhába Paul azonnal rám nézett.
H:Jó reggelt.
O:Neked is
C:Jó sokáig aludtál.
H:Hát igen ez most így jött ki.
Feleltem a férfinak majd leültem Schneider mellé miközben láttam hogy Paul engem néz.
H:És amúgy mi a terv mára?
Kérdeztem a többiek felé fordulva.
O:Nem tudom,mit csináljunk?
C:Shopping?! Jó mondjuk ez jó b*zisan jött ki
Mondta nevetve a férfi mire mindannyian felnevettünk.
H:Okés.
P:Nekem is jó.,,Plázában"
Reggeli után össze pakoltunk a kocsiba majd el is indultunk a Pláza felé. Gyorsan oda is értünk majd bementünk és legnagyobb örömömre Christinat és Till-t pillantottam meg a wcnél.
H:Sziasztok.
Köszöntem nekik majd oda rohantam megölelni őket.
T/C:Szia.
H:Ti hogy hogy itt?
T:Úgy gondoltuk eljövünk kicsit vásárolgatni. És te?
H:Én a fiúkkal jöttem szint úgy vásárolgatni. Mehetnénk együtt is akár.
C:Nekem okés. Neked szívem?
T:Nekem is.
Beszélgettünk,mikor Richard lépett ki a wcből.
R:Szia.
Köszönt nekem egy szomorú mosoly kíséretében.
H:Szia.
Köszöntem neki majd oda mentünk a többiekhez. Már vagy 1 órája a plázában voltunk és nézelődtünk mikor megláttunk egy új kávézót így muszáj volt be ülnünk kipróbálni.. Beléptünk és a legnagyobb boxba ültünk be hogy mindenki kényelmesen elfeküdjön. 10 perc beszélgetés után megjelent egy pincér.
P:Jó napot mit hozhatók?
Kérdezte tőlünk majd ránk pillantott.
P:Úristen önök a Rammstein tagjai.
Mondta izgatottan,majd Richard felé fordult.
P:Szabad kérni autógrammot?
A férfi csak bólintott majd adott a pincér csajszinak alá írást. Mindenki rendelt magának kávét meg sütit. Richard rendelése késett így megvártuk míg az övé is megjött.
P:Bocsánat hogy késett a rendelése.
R:Nem gond.
A pincér oda csúsztatott egy lapot a férfi keze alá majd mosolyogva elment. Mi nem foglalkoztunk vele viszont látta Paul is a dolgot így inkább a combomra rakta a kezét megnyugtattás képpen. Én csak rá néztem majd a füléhez hajoltam.
H:Nyugi,nem izgat a dolog,hisz nem vagyok senki Richard számára.
P:Rendben
Válaszolta majd elkezdtünk enni. Délután 1 kor mindenki kipihente magát a kávézóban majd épp készültünk elindulni mikor Richardott félre hívta a pincér csaj. Mi elindultunk nem törődve vele...
YOU ARE READING
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.