Délután 2 körül kelltem fel. A fejem lüktettet mint az állat és alig bírtam ki kelni Paul öléből. Próbáltam óvatosan felkellni de nem igazán sikerült.
P:Szia.
Köszönt nekem a férfi mire én csak rá néztem.
H:Nagyon szarul nézek ki?
Kérdeztem a férfitől aki inkább nem mondott semmit. Felkeltem az öléből majd a fürdőszobába mentem. Ami a tükörbe fogadott látvány nem igazán tetszett. A szemeim vörösek voltak és 2 piros folt éktelenkedett alattuk. Szörnyen nézek ki. Gondoltam magamban majd megmostam az arcom. Vissza sétáltam a szobába majd kimentem inkább rá gyújtani. 2 perce álltam kint mikor kijött hozzám Paul is majd ő is rá gyújtott. Lassan fújtam ki a füstöt. Most nagyon jól esett rá gyújtani.
P:Jobban vagy azért egy kicsit?
H:Igen.
Válaszoltam majd a férfi mellkasára döntöttem a fejem. Miután elszívtuk a cigijeinket be mentünk a szobába majd elindultam le a konyha felé. Richard épp a kanapén aludt mikor le értem de nem foglalkoztam vele. A konyhába lépve megpillantottam legjobb barátnőmet és Till-t akik épp gofrit csináltak.
H:Sziasztok.
Köszöntem nekik majd csináltam magamnak egy kávét és leültem az asztalhoz.
C:Nagyon szeretlek,de borzasztóan nézel ki.
H:Ne is mond,tudom.
Feleltem a lánynak majd az asztalra raktam a fejem és becsuktam a szemeim.
T: Beszéljek a fejével?
Kérdezte hirtelen tőlem a férfi mire felemeltem a fejem majd rá pillantottam.
H:Hát ha szeretnél bár most úgy se lesz sokkal jobb a helyzet szóval inkább hagyd.
T:Hát rendben.
Válaszolta nekem a férfi majd vissza fordult gofrit csinálni. 3 órakor mindannyian az asztalnál ültünk Richard kivételével. Nutellás gofri volt a késői ebéd. Mindannyian csöndben ettünk mikor megjelent Richard.
R:Sziasztok.
Köszönt majd rám pillantott én pedig inkább el néztem másfelé. Nagyon szarul esett amit csinált és ezt nem lehet egykönnyen megbocsátani. A férfi leült Till és Paul közé majd neki látott enni.
H:Elmegyek egy kicsit levegőzni.
Mondtam a többieknek mire mindenki csak bólintott Christina pedig aggódóan rám nézett.
C:Jó ötlet ez?
Kérdezte a fülemhez hajolva mire én csak bólintottam majd felvettem a cipőm és kiléptem a bejárati ajtón. A hűs szellő finoman arcon simitott majd elindultam a kedvenc parkom felé. Fél óra sétálás után oda is értem majd leültem egy padra és csak néztem ahogy a kacsák úszkálnak a víz tetején. Nem sokkal később egy fiatal banda ment el előttem. Én csak néztem őket ahogy röhögcsélve távolodnak majd leszálltam a padról és a bár felé vettem az irányt. Tudtam,hogy nem kéne ezt csinálnom de nem jutott más az eszembe. Be léptem a helyiségbe majd köszöntem a pultos fiúknak és leültem a pulthoz. Már vagy 2 órája ülhettem bent a bárban mikor is rá néztem a telefonra. 10 nem fogadott hívás jelent meg a képernyőn pár Till-től,pár Christinatól és volt olyan ami Richardtól vagy Paultól származott,de nem igazán érdekelt én csak ittam tovább. 8 körül már elégé be voltam rúgva mikor is úgy gondoltam elindulok haza felé. A fiúk ki segítettek az ajtón majd miután elköszöntem tőlük elindultam egyedül az üres utcán. A 20 perces út részegen 1 órának tűnt. Beléptem a bejárati ajtón mire mindenki felém kapta a fejét majd Christina oda rohant hozzám?
C:Te mégis hol voltál? Kerestünk mindannyian telefonon és azt hittük bajod van. Te ittál?
Kérdezte tőlem sorba a kérdéseket a lány.
H:Csak egy picit.
Mondtam neki elcsukló hangon.
C:Han te részeg vagy. Árad belőled a pia szag. Gyere segítek felmenni a szobába.
Mondta a lány majd próbált meg elindulni velem persze sikertelenül. Forgott velem a világ. Till oda lépett mellém majd felkapott mennyasszony pózban és elindult fel velem a szobámba.
H:Mondtam már mennyire szeretlek téged Tilly?Ahogy Christinat és Pault is szeretem nagyon is. Sőt a banda többi tagját is.
Feleltem részegen drága barátnőm barátjának.
T:Tudom Han,de most szépen le fekszel aludni mivel részeg vagy.
H:Nem akarok aludni.
Mondtam durcizva a férfinak majd kép kiesés és elaludtam. Hajnalban az ágyamban keltem fel. A fejem hasogatott majd megpróbáltam oldalra fordulni de neki ütköztem valakinek.
P:Felkeltél?
Kérdezte tőlem Paul nyöszörögve.
H: Uhu. Mi történt?
A férfi hunyoritva rám nézett. Szegényt felkelltettem.
P:Elmentél ebéd közben itthonról majd részegen jöttél haza és Till felhozott aludni.
H:Jah most már emlékszem.
Válaszoltam a férfinak de választ már nem kaptam mivel vissza is aludt. Nyomtam egy puszit a homlokára majd kimásztam mellőle és a konyha felé indultam meg mivel nagyon éhes lettem hirtelen. Sétáltam le a lépcsőn és láttam hogy Richard a kanapén ülve épp tvzik. Én csak elsétáltam mellette majd a konyhába érve bevettem egy gyógyszert és leültem gofrit enni az asztalhoz.
R:Jobban vagy már kicsit?
Kérdezte a hátam mögött a férfi. Nyilván tartottam magam a dolgomhoz így nem szóltam hozzá csak bólintottam. Leült velem szembe majd ő is vett magának egy gofrit és elkezdte enni.
H:Miért? Miért csinálod ezt?
R: Sajnálom,részegen nem mindig tudom hol a határ és aznap este teljesen elvesztettem az eszem.
H:ÉN RÉSZEGEN NEM HOGY NEM SMÁROLTAM SENKIVEL DE MÉG FIÚVAL SE BESZÉLTEM ÚGY HOGY AMÚGY SIMÁN MEGTEHETEM VOLNA HISZ EGYÜTT SE VAGYUNK DE MÉGSE TETTEM MEG.
Kezdtem el kiabálni a fiúval majd felálltam az asztaltól.
R: Sajnálom Han,oké?
H:Ide egy sajnálom nem elég .
Válaszoltam a férfinak majd faképnél hagytam és felrohantam a lépcsőn. A szobába érve becsuktam magam mögött az ajtót majd az ajtónak dőlve felhúztam a lábaim és rá hajtottam a fejem és elkezdtem sírni. 5 perc után újra álomba sírtam magam az ajtónak dőlve.
YOU ARE READING
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.