8.rész

3 1 0
                                    

Másnap reggel szokásosan az ébresztőm hangjára kelltem fel. Oldalra néztem és láttam ahogy Richard még mellettem alszik. Hirtelen gondolattól vezérelve nyomtam egy puszit a szájára majd a ruháimmal a kezembe kimentem a szobából. A fürdő felé vettem az irányt majd benyitottam. Leraktam a szekrényre a ruháim majd levettem a kötést a kezemről és neki álltam arcot és fogat mosni. Rendbe szedtem a hajamat majd felraktam egy alap sminket és vissza kötöttem nagy nehezen a kezemet. Kiléptem az ajtón majd a konyha felé vettem az irányt. A falon lévő óra még csak 6:20at mutatott így eldöntöttem elmegyek öcsémért a kis barátjához. Az utat gyorsan megtettem majd vissza felé már kézen fogva sétáltam öcsémmel. Otthon leült az asztalhoz én pedig csináltam neki egy kakaót mivel a kis barátja anyukája nem tudta hogy csinálja meg neki finomra. Oda nyújtottam Olinak az italt majd én is főztem magamnak egy kávét és csináltam pár pirítóst is a többieknek. 7 kor Christina lépett be a konyhába majd öcsém oda rohant hozzá és körbe puszilta.
C:Szia szaros.
O:Szia Christina.
H:Én nem kaptam ám ekkora ölelést mint te szóval legyél boldog.
Mondtam nevetve barátnőmnek mire öcsém a nyakamba ugrott.
O:Tessék anya.
H: Köszönöm,szeretlek.
O:Én is.
Válaszolta nekem öcsém majd leraktam és barátnőm gyors át öltöztette. 5 perce ülhettem már a konyhában mikor is Till jelent meg.
T:Jó reggelt.
H:Neked is.
T:Elvigyük mi ma Olit az oviba?
H:Ha szeretnétek nyugodtan.
T:Rendben.
Válaszolta nekem a férfi majd meg puszilta a fejem tetejét. Én csak rá mosolyogtam majd tovább ittam a kávém. Fél 8 kor elindult Christina és Till öcsémmel az oviba én addig felmentem a szobába rendett rakni. Gyorsan rendett raktam és el  indítottam egy mosást is majd a konyhába sétáltam elmosogatni,mikor is megéreztem 2 kezet a derekamon.
R:Jó reggelt.
H:Neked is.
Válaszoltam a férfinak aki hátulról át ölelt majd nyomott egy puszit a nyakamba. Elengedett majd le ült az asztalhoz és engem nézett ahogy mosogatok.
R:Tegnap nem kaptam választ a kérdésemre.
H:Melyikre?
Kérdeztem vissza tetettve a tudatlanságot persze tudtam melyikre gondol.
R: Csak annyi volt a kérdés hogy tényleg komolyan gondoltad e azt hogy tetszem neked?
Én csak elmosolyodtam majd mivel éreztem hogy kezdek elpirulni ezért elfordultam. A férfi felállt és oda lépett hozzám majd maga felé fordított és a szemembe nézett mire én csak bólintottam. Pár centire voltak egymástól az ajkaink mikor Till lépett be az ajtón.
T:Jaj bocsánat.
Válaszolta mire én elkezdtem nevetni.
Arrébb léptünk egymástól a férfival majd én a fali órára néztem ami azt jelezte,hogy indulni kell munkába.
H:Este beszélünk.
Köszöntem el a férfitól majd nyomtam egy puszit az arcára. Kilépünk az ajtón majd elindultunk a munkahely felé.

,,Till szemszöge"

A konyhába érve láttam hogy Han az asztalnál ül és issza a kávéját.
T:Jó reggelt.
H:Neked is.
T:Elvigyük mi ma Olit az oviba?
H:Ha szeretnétek nyugodtan.
T:Rendben.
Válaszoltam a lánynak majd nyomtam egy puszit a feje tetejére amire viszonzásul egy mosolyt kaptam. Fél 8 kor elindultunk szerelmemmel ketten az ovi felé Oli kíséretében.
C:Ügyes legyél öcskös. Szeretlek.
T:Vigyázz magadra.
Köszöntünk el a fiútól majd elindultunk haza felé. Christina az ajtóban megállt és várta,hogy jöjjön Han. Én a konyhába léptem hisz gondoltam ott találom mikor is láttam,hogy Richard és Han közelednek egymás szájához.
T:Jaj bocsánat.
Mondtam mire Han elmosolyodott.

,,Richard szemszöge"

Miután a lányok elmentek leültem meginni a kávém majd nem sokkal később Till is csatlakozott.
T:Annyira sajnálom,hogy megzavartalak titeket,nem tudtam,hogy itt vagytok.
R: Lényegtelen,de azt mondta Han majd este beszélünk és most nem tudom mire gondoljak. Mert megkérdeztem tőle hogy komolyan gondolta e azt hogy tetszem neki és bólintott hogy igen és hagyta volna hogy megcsókoljam a másik hogy reggel kaptam tőle egy szájra puszit miután felkellt persze nem tudd róla,hogy én akkor már ébren voltam. És úgy érzem ő is szeret engem,mert ugye amit már meséltem neked hogy bújik hozzám meg hogy zavarba jön a közelembe vagy ha bokolok neki és most ez így teljesen össze zavart,de majd este beszélek vele.
T:Rendben. Szerintem szeret téged és hidd el,hogy a megfelelő időben minden úgy fog történni ahogy te azt szeretnéd.
Mondta nekem biztatóan a férfi. A nap folyamán csináltunk ebédet magunknak, kitakarítottuk a lakást és elmentünk Oliért.
Fél 10 kor haza estek a lányok hulla fáradtan majd neki álltunk vacsorázni.
T:Milyen volt a mai napotok?
H:Rohadt fárasztó és mindjárt elalszom.
Válaszolt a lány Tillnek miközben próbált ébren maradni. Vacsora után a két lány elment fürdeni majd a szobájukban voltak én meg Till pedig elmosogattunk majd mi is neki álltunk fürdeni. Én mentem el elsőnek majd a szobába sétáltam ahol Han az ágyon feküdt és aludt.
-Hogy lehet valaki ennyire aranyos-gondoltam magamban majd be  feküdtem mellé az ágyba. Még egy picit telefonoztam majd engem is elnyomott az álom.

Lehetetlennek tűnő szerelemWhere stories live. Discover now