,,Till és Paul beszélgetése"
T:Na mond miről akarsz beszélni?
P:Sokat gondolkoztam rajta,hogy kivel tudnám megbeszélni ezt a dolgot,mert elégé nehéz róla beszélni...és úgy érzem veled tudom csak ezt a dolgot megbeszélni mivel úgy hiszem te nem ítélnél el ha elmondanám....
T:Bökd ki mi az.
P:Ahjjj. Tetszik Han....
Sóhajtott majd lehajtotta a fejét.
T:Tudom.
P:Mi?Honnan?
T:Han mesélte hogy megcsókoltad.
P:Ooo....
T:Nyugi nincs semmi gond na. Örülök hogy elmondtad és hogy megbízol bennem. Viszont Han még nem lépett túl a Richardos ügyön így tuti nem menne bele kapcsolatba a másik hogy nagyon fél hogy újra összetöri valaki.
P:Tudod nagyon jól,hogy pont én nem tudnám őt összetörni és ha kell éveket várok rá. Tudom vagyis gondolom Richard is pont ezt mondta de ismersz kiskorunk óta. Tudod milyen vagyok.T:Tudom és pont erről beszéltünk Schneiderrel és Christinaval amikor a parton ültettek. Nagyon aranyosak voltatok. Én annyit tudok tanácsolni neked hogy hagyj időt neki és ha ő úgy dönt hogy készen áll akkor szól majd.
P:Rendben.,,Vissza hozzánk"
Bementünk a házba majd felmentünk a szobámba és leültünk az ágyra beszélgetni.
C:Azon kattog az agyad hogy miről beszélgetnek?
Én csak bólintottam,majd tovább beszélgettünk még a dolgokról. 10 perc múlva Paul lépett be.
P:Remélem nem zavartam meg semmi csajos dolgot.
C:Nem dehogy. Amúgy is menni készültem már.
Mondta Christina majd kilépett a szobából Paul mellet. A férfi becsukta maga mögött az ajtót majd én át ültem az én ágy részemre.
H:Csinálni kéne valamit.
P: Támogatom.
H:Csak az a baj hogy nem jut eszembe semmi.
A férfi csak rám nézett majd elgondolkozott.
P:Mi lenne ha elmennénk edzőterembe edzeni? Reggel együtt futunk délután együtt edzünk. Benne vagy?
H: Tökéletes. Amúgy is úgy nézek ki mint egy tészta szál.
P:Hey ez nem igaz. Te tökéletes vagy. Én nézek ki így mint egy öreg nagypapa ezzel a dagadt testtel.
Válaszolta nekem a férfi.
H:Nem vagy dagadt.
Néztem rá csúnya szemmel mire a férfi elmosolyodott. Felálltunk az ágyról majd mindketten kerestünk valami edzős ruhát.
Bepakoltunk a táskáinkba majd gyalog elindultunk az edző terembe ami 20 percre volt a háztól. Mikor oda értünk a férfi udvariasan előre engedett majd vettünk éves bérletet és elmentünk átöltözni.
Én outfittem:Paulé:
A férfi végig nézett rajtam majd elindultunk bemelegíteni. Én leginkább zenével szeretek edzeni ezért felraktam a fejemre a fejhallgatom majd elkezdtem Rammsteint hallgatni. Imádok a fiúk zenéjére edzeni hisz motivációt adnak a nehéz feladatokhoz. 1 és fél óra múlva mindketten fáradtan ültünk le majd ittunk bele üvegeinkbe.
P:Én nagyon elfáradtam.
Mondta izzadtan és lihegve a férfi.
H:Nekem jól esett
Feleltem neki mosolyogva majd felálltam.
H:Megyek letusolni.
P:Rendben.
Felelte nekem Paul és éreztem tekintettét a hátsó felemen de csak elmosolyodtam. Gyorsan lefürődtem addig a férfi is elment majd miután össze pakoltunk elindultunk haza. Otthon Paul fáradtan és majd meghallva dőlt be az ágyba én pedig elkezdtem filmezni.5 perce ment a film mikor hallottam hogy Paul halkan szuszog mellettem. Rá néztem és láttam hogy elaludt így inkább lementem a nappaliba filmet nézni. Bekuckozva ültem a sötétben mikor egyszer csak valaki leült a kanapé másik oldalára.
R:Szia.
H:Szia.
Mondtam neki majd tovább néztem a filmet.
R:Nézhetem veled?
Én csak bólintottam majd oda ültem a férfi mellé,de mivel kényelmetlen volt a helyzet pózt változtattam és inkább rá hajtottam a fejem a férfi mellkasára és úgy néztem tovább a filmet. 1 óra múlva 8at ütött az óra és hallottam hogy valakik jönnek le a lépcsőn. Láttam hogy Till és Christina az így én felkelltem Richard válláról és rájuk néztem.
C:Itt meg mi történik?
H:Filmet néztünk.
Feleltem a lánynak majd elindultunk a konyha felé. Paul kivételével mindenki az asztalnál ült és evett.
T:Hol van a drága elválaszthatatlan barátod?
Kérdezte Till röhögve mire mi is elmosolyodtunk.
H:Alszik.
Feleltem neki majd mindenki tovább ette a kajáját. Fürdés után gondoltam elmegyek a szobámba aludni de amint benyitottam láttam hogy Paul elterült az egész ágyon és így nem férek oda. Becsuktam az ajtót majd lementem a kanapéra aludni. Még telefonoztam mikor Richard lépett ki a konyhából.
R:Hát te?
Kérdezte kérdő tekintettel.
H:Paul befoglalta az egész ágyat és nem férnék el mellette.
R: Értem. Ha szeretnéd aludhatsz nálam is,nyilván kényelmesebb mint a kanapé.
Mondta a férfi majd én bólintottam és elindultam fel Richard szobájába. Benyitottam és egy poszterekkel teli szoba tárult a szemeim elé. Fekete volt a párna és takaró huzat ami elégé menőn nézett ki. Az ágy egy két személyes francia ágy volt így mindketten elfértűnk kényelmesen egymás mellet. Én meg egy picit telefonoztam Richard pedig tvzet majd hajnali 1 körül lefeküdtem aludni és nem sokra rá a férfi is így tett...
YOU ARE READING
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.