,,Én szemszögem"
Reggel arra kelltem fel,hogy valaki szájra puszit nyomott az ajkaimra. Kinyitottam a szemeim majd láttam,hogy Richard mosolyog rám azzal az irtó cuki mosolyával. Mivel zavarba jöttem ezért a párnába fúrtam a fejem.
R:Jó reggelt. Gondoltam viszonzom a tegnap reggeli kelltést.
H: Ébren voltál?
A férfi csak bólintott mire én mégjobban zavarba jöttem.
H:Miért nem szóltál?
Kérdeztem Richardtól miközben hozzá vágtam egy párnát.
R:Mert cuki volt.
Válaszolta nekem a férfi majd elkezdett csikízni ennek következtében főlém hajolt. Már vagy 5 perce csikíz mikor már rák vörös a fejem a sok nevetéstől majd megvárta hogy kifújjam magam. Rá nézek és látom hogy épp engem néz majd én is elveszek gyönyörű szép kék szemeiben majd egyszer csak közelebb hajol hozzám és megcsókol. Úristen erre várok már évek óta hogy ez végre megtörténjen és most végre megtörténik velem,persze vissza csókolom. Miután elváltak egymástól ajkaink eldőlt mellettem az ágyba. Én a sokktól még mozdulni se tudok így csak nézem mit csinál a férfi. Richard kezébe vette a ruháit majd egy mosoly kíséretében kisétált az ajtón. Gyors magamra kaptam a ruháimat majd lerohantam a lépcsőn. Till épp jött ki a konyhából mikor is a nyakába ugrottam.
T:Neked is jó reggelt.
Válaszolta nekem majd miután megnyugodtam lerakott a földre.
C:Itt mégis mi történik?
Kérdezte tőlem a lány mire én csak óriási mosollyal a számon felé fordultam.
H: MEGCSÓKOLT.
Kiabáltam a lánynak miközben(Richard nem hallotta)a nyakába ugrottam aminek következtében elborultunk.
C:Úristen ez csodálatos hír.
Válaszolta a lány majd mindketten felkeltünk a földről pont jókor mivel Richard épp akkor jött le a lépcsőről.
Miután megnyugodtunk Christinaval a konyha felé vettük az irányt ahol már öcsém ott ült az asztalnál.
H:Jó reggelt kicsim.
Pusziltam meg a fiú fejét majd leültem mellé. Christina csinált 4 adag kávét majd mindenkinek kitöltötte bögrébe.
H: Köszi.
Válaszoltam a lánynak mikor lerakta elém a a bögrét.
T: Elmehetnénk ma bulizni.
Vetette fel az ötletet Till.
R:Én benne vagyok.
Válaszolta a férfi mire mi lányok csak bólintottunk. Miután végeztünk a reggelivel Richard felment öcsivel a szobába játszani én filmeztem Christina és Till pedig a szobában voltak. Gondoltam elmegyek boltba így bekopogtam barátnőmék szobájába és azonnal kaptam is választ.
C:Gyere.
Mondta a lány mire én benyitottam. Épp filmet néztek az ágyban fekve.
H:Nem akarok zavarni csak gondoltam szólok hogy elmegyek boltba,mert alig van kaja itthon. Majd jövök.
T:Rendben.
Válaszolták majd vissza be csuktam az ajtót. Épp sétáltam el öcsémék ajtaja előtt mikor Richard utánam szólt.
R:Hova mész?
Kérdezte tőlem a férfi az ajtóban állva.
H:Boltba, bevásárolni.
R:Elkísérjelek?
H:Ha szeretnél.
Válaszoltam a férfinek aki elköszönt öcsémtől majd megindultunk a boltba. Az út csendben telt majd mikor oda értünk vettünk kosarat és elindultunk a sorok között nézelődni.
H:Kell majonéz?
R:Igen.
Fél óra múlva körbe jártuk a boltot és megvettünk mindent. 2 szatyorral indultunk meg haza felé mivel eldöntöttem,hogy csinálok ebédre palacsintát. Nesze neked egészséges életmód. Haza értünk és én neki álltam megcsinálni a palacsinta tésztát miután végeztem Richard segített megsűtni őket én pedig addig megkentem őket. Nutellás és lekváros palacsintákat csináltunk mivel én és Till a nutellásat szeretjük öcsém és Christina a lekvárosat Richard meg mindkettőt. 40 darab készült majd gyors elmosogattam,hogy ne kelljen annyit mosogatni ebéd után.
H:Kész az ebéd.
Kiabáltam fel az emeletre mire Till és Christina mint a gyerekek úgy szaladtak le a lépcsőn.
H:Komolyan mondom mint az öt évesek úgy szaladtatok le.
Mondtam nevetve mire Richard is elkezdett nevetni. Öcsém megint a két fiú közt ült így legalább tudtam nyugodtan enni és nem kellet arra figyelnem ahogy az ölembe mocorog. Ebéd után Richard elmosogatot addig én és Christina kerestünk magunknak egy egy ruhát amit a buliba fogunk felvenni. Délután még filmeztünk majd 7 körül átvittem bátyámhoz öcsit. 8 kor elindultunk gyalog a bárba.
C:Olyan jó érzés úgy menni a bárba hogy tudom hogy nem dolgozni megyünk.
Mondta nevetve a lány,mire én csak bologattam és elmosolyodtam. 20 perc alatt oda is értünk majd hirtelen az ajtóban Pault és Schneidert pillantottuk meg.
Mi:Sziasztok.
Ők:Sziasztok.
P:Szia Han.
S:Milyen kellemes meglepetés titeket itt látni.
Mondta a férfi mire mindenki elnevette magát. Beléptünk az épületbe majd elfoglaltuk az egyik boxot. Till a fotelt foglalta el Christina pedig az ölébe ült így én, Paul és Schneider közé ültem le a kanapéra Richard pedig a másik fotelba foglalt helyett. Az éjszaka jól telt iszogattunk beszélgettünk és nevettünk. Christina és Till táncoltak Schneider próbált lányokkal beszélgetni Paul mellettem ült Richard pedig a pultnál állt és várt az italára. Én csak figyeltem és a reggeli csókon törtem a fejem mikor megláttam azt a dolgot amit soha nem akartam... Könnyek gyűltek a szemembe majd kirohantam a hátsó ajtón Paul pedig kijött velem majd szorosan magához húzott.
P:Sssshhh kicsim nyugalom.
Próbált nyugtatni de belőlem csak egyre jobban kitört a zokogás. Miután megnyugodtam rá gyújtottunk Paullal és még egy jó ideig kint ültünk és beszélgettünk majd miután elfáradtunk haza mentünk hozzánk majd elmentünk fürdeni. Én a szobában feküdtem mikor Paul belépett.
P:Csak jó éjszakát akartam kívánni mielőtt megágyazok a kanapén magamnak.
Mondta a férfi majd indult volna kifelé mikor utána szóltam könnyes szemekkel.
H:Paul?
P:Igen,mond kicsi.
H:Tudnál ma velem aludni?
Kérdeztem sírva a férfitől aki csak bólintott majd befeküdt mellém. Én szokásossan az ablak felé fordultam majd miután kényelmetlenné vált a helyzet Paul felé fordultam és szorosan magamhoz öleltem majd elkezdtem sírni. 5 perc után álomba sírtam magam...
YOU ARE READING
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.