,,Till szemszöge"
Reggel szerelmem mellet ébredtem fel. Ő még békésen aludt így én óvatosan kikeltem mellőle az ágyból és öltözés után Richard szobája felé vettem az irányt mivel gondoltam ő már fent van ilyenkor. Mikor benyitottam láttam hogy Han drága barátom mellet fekszik és még mindketten békésen alszanak így inkább csak becsuktam az ajtót és lementem a konyhába inni egy kávét. Már egy ideje lent ültem és néztem a telefonomat mikor hallottam,hogy valaki jön le a lépcsőn. Felkaptam a fejemet és láttam,hogy Paul az.
T:Jó reggelt.
P:Neked is. Han merre van?
Nézett rám érdeklődő tekintettel a férfi. Elgondolkoztam egy percre,hogy mit kéne mondanom neki,de mivel gyerek korom óta ismerem,ezért csak el kéne neki mondanom az igazságot.
T:Richard szobájában alszik.
P:Richard-dal?
T:Igen,de elfordulva egymástól. Han szokásához híven az ablak felé Richard pedig az ajtó felé fekszik és van közöttük egy csomó hely. Szóval nem kell féltékenynek lenned.
R:Ki féltékeny kire?
Kérdezte hirtelen az ajtóban állva Richard.
Én már nyitottam volna ki a szám hogy válaszoljak neki,de Paul megelőzött.
P:Senki.
Mondta majd leültek mindketten az asztalhoz és elkezdték inni a kávéikat. Fél óra múlva szerelmem is megérkezett majd egy puszival köszöntött. Megittuk a kávéinkat majd mi ketten felmentünk a szobába...,,Richard szemszöge"
Reggel Han mellett kelltem fel,de túlságosan békésen aludt így nagyon óvatosan másztam ki mellőle az ágyból nehogy véletlen felkelljen. A konyha felé vettem az irányt ahol a hangok alapján Till és Paul beszélgettek.
,,T:Szóval nem kell féltékenynek lenned."
Hallottam meg Till hangját majd beléptem.
R:Ki féltékeny kire?
Kérdeztem tőlük. Till szólásra nyitotta a száját de Paul válaszolt helyette.
P:Senki.
Mondta majd mindketten leültünk az asztalhoz. Fél óra múlva megjött Chritina majd el is mentek Tillel a szobájukba. Én Paullal szemben ültem az asztalnál és iszogattam a kávémat mikor is valaki megsimitotta a vállam. Picit megilyedtem ezért össze rezzentem.
H:Jó reggelt fiúkák.
Hallottam meg Han hangját majd rá néztem.
R:Máskor ne ilyesz meg légyszi korán reggel.
Feleltem neki nevetve mire ő elmosolyodott.
,,Istenem de imádom azt a mosolyt."
Gondoltam magamban majd újra bele kortyoltam a kávémba. Pault megölelte majd le ült a lány is közénk kávézni.
P:Hogy hogy együtt aludtatok?
Kérdezte hirtelen megtörve a csendet Paul Han felé fordulva.
H:Miután haza értünk edzésből te elaludtál és mikor mentem volna aludni elfoglaltad az egész ágyat így úgy gondoltam kifekszem a kanapéra de Richard felajánlotta hogy aludjak vele.
P: Értem.
Felelte neki a férfi majd rám nézett. Han kiment a konyhából a szobába rendett rakni így megint csak ketten maradtunk.
P:Történt valami köztetek az éjjel?
Kérdezte tőlem a férfi.
R:Nem,dehogy is. Aludtunk mint két normális ember.
P:Jó.
Felelte majd felállt az asztaltól és elment. Én még megittam a kávém majd én is a szobámba vettem az irányt. Ahogy beléptem az ajtón és leültem az ágyra Han parfüm illata csapta meg az orromat.
,,Hiányzik,de én tuti nem hiányzom neki"
Gondolkoztam magamban az ágyon fekve mire valaki kopogott.
H:Szia csak én vagyok az. Van esetleg szennyes a szobádban csak mert neki állok mosni.
Azonnal felültem az ágyban majd megráztam a fejem,hogy nincs. Han elmosolyodott majd kiment a szobából így újra egyedül hagyva engem a gondolataimmal.
,,Vissza kéne szereznem valahogy,de tuti van valami közte és Paul között,de akkor miért dőlt volna rá a vállamra?!" A gondolat menetemet Ollie törte meg aki kopogás nélkül jött be a szobámba.
O:Jössz vásárolni?
Kérdezte tőlem majd én felálltam és elindultunk. Az út csendben telt mivel mindketten elvoltunk foglalva a gondolatainkkal. A bevásárlás most valahogy nagyon sokáig tartott pedig fél óra kész lettünk a vásárlással és a fizetéssel is. Haza érve a két lány főzött nekünk ebédet majd délben leültünk enni.
T:Nagyon finom lett.
Felelte Till majd nyomott egy puszit Christina szájára. Még mindig irigykedem,hogy nekik tökéletes a kapcsolatuk. Gondolkodtam magamban majd tovább ettem. Flake és Till elmosogattak addig mindenki elvolt a saját kis szobájában. Én filmet néztem majd 2 óra felé kimentem a nappaliba ahol Christina,Till és Han beszélgettek épp.
H:Szia.
Köszönt nekem a lány majd maga mellé engedett a kanapéra.
R:Miről folyik itt a téma?
Kérdeztem a többiektől.
T:Este lehetne szervezni egy kisebb házi bulit. Tudod haverok meg ilyenek.
R:Nekem okés.
Feleltem majd a többieknek is szóltunk.
H:Viszont akkor szerezni kell be piát meg nasit. Valaki eljön velem boltba?
Kérdezte a lány mire én és Schneider jelentkeztünk. Megvettük a dolgokat majd bepakoltunk a kocsiba.,,Este"
A szomszédoknak szóltunk hogy hangosak leszünk este így most már 8 körül elkezdtünk zenét kapcsolni és nasolni. Fél 9 kor megjött mindenki akit meghívtunk majd az este folyamán sok minden történt....
ESTÁS LEYENDO
Lehetetlennek tűnő szerelem
RomanceSziasztok! Ez a story egy lány életét mutatja be aki bele csöppen egy banda minden napjaiba és ahogy egyre jobban telnek a napok egyre jobban bonyolódik a helyzet.