1.Bölüm

74 6 8
                                    

📿Yeni kurguyla herkese merhaba. Bu da daha önce yazıp taslakta tuttuğum kitaplardan. Düzenledikçe yayınlıyorum. Umarım beğenirsiniz. Yine karakterler sizin hayal gücünüze bağlı. İyi okumalar.📿

📿📿📿

"Hayır dedim, milletin ağaç evine niye giriyoruz?" Diye söylendiğimde Caner gülüp gözlerinin beyazını gösterip güya beni korkutmaya çalışmıştı. Üzerime gelince Buğra beni kendine çekmişti. Bahar da ona söylenip yanımıza gelmişti.

"Ya hadi kızlar korkuyor, sen de mi be Buğra?" Diye yalandan sitem edince Buğra Caner'e yalandan bir tekme atmıştı.

"Oğlum, Aslı haklı. Oraya girip ne yapacaksın Allah aşkına- lan! Caner! Gel buraya, kızlar bekleyin." Diyerek ağaç eve çıkan Caner'in peşinden gitmişti Buğra.

"Ya hocalar gelip kızacak şimdi." Bahar korkuyordu, zaten ormanın kim bilir neresindeydik, onu bile bilmiyorduk. Kaybolmuştuk sanırım.

"Korkma, bizi buldukları için seviniriz o zaman. Onlar bizi bulana kadar, inerler." Dediğimde bana sarılmış, öylece durmaya başlamıştık.

Bahar aramızdaki en korkan kişiydi. Böyle şeylere asla tahammül edemezdi. Sevimli, pembeyi seven bir kızdı.

Ben onun tam zıttıydım, erkek gibisin derlerdi bana, siyahı severdim. Kız gibi değildim annemin demesiyle yani. Kız olmam için pembe tarzı kıyafetler mi giymeliydim?

Karakterlerimize renk veriyoruz madem, ben siyah, Bahar pembe, Buğra sanırım gri, Caner ise rengarenk. Grubumuzun neşe kaynağıydı, espriler yapar, bize sataşır ve asla susmazdı.

Zaten çocukluğumuz birlikte aynı mahallede geçmişti. Çocukluk arkadaşıydık ve daha önce kavga edip dursak da asla ayrılmamıştık.

"Hadi gelin. O kadar güzel bir ev ki, bayılacaksınız!" Caner'in bizi çağırmasıyla gözlerimi devirdim. "İkimiz birden aynı şeyi mi beğeneceğiz?" Dedi Bahar ters bir şekilde. Çünkü Bahar ve ben gerçekten tam anlamıyla zıttık, o Wednesday dizisindeki Enid, ben ise Wednesday'dim. Öyle düşünürsek, asla aynı şeyi beğenemezdik. Bahar haklıydı.

"Evet, eminim ki ikiniz de aynı anda aynı şeyi beğeneceksiniz! Gel işte bir kere de söylenmeyin be kızım!" Diye ısrar ettiğinde gözlerimi devirip Bahar'ın elini tutup peşimden sürükledim.

"Ya Aslı, boşver saçmalıyorlar. Bak hoca gele-" Derken ona aniden dönüp susmasını sağladıktan sonra ağaç eve önden onun tırmanmasını beklemiştim.

Peşinden ben de çıktığımda onun donup kaldığını görünce ittirmiştim azıcık. Gördüğüm şeyle çaktırmasam da şaşırmıştım. Çünkü ben de emindim, aynı şeyi aynı anda beğenmiştik.

Bir tabloydu, üzerinde rengarek bir orman çizilmişti. Ama kara kara gölgeler vardı o ağaçların arkasında. Çok fantastik duruyordu ve bayılmıştım.

"Çok güzel, ama şu korkunç gölgeler olmasa iyiymiş." Diyen Bahar'a kaşlarımı çattım. "Saçmalama, asıl o renkli ağaçlar bozuyor her şeyi, resmi güzelleştiren şey o gölgeler." Dediğimde Buğra ve Caner aynı anda yanımızda bitmiş ve tabloyu alıp yerine koymuşlardı.

"Tamaam, zıtlaşacak konu bulduğunuza göre iniyoruz artık." Dedi Buğra beni çekiştirirken. O sırada tablodaki gölgelerden birini eksik görmüştüm. Kaybolmuştu sanki, kaşlarımı çatıp tekrar baktığımda yine yoktu. Sanırım ilk seferde yanlış görmüştüm.

Birlikte ağaç evden indiğimizde zar zor kampı bulmuştuk, hocalardan azar yemiştik tabii ama sabah eve döndüğümüzde her şey unutulacaktı. Bu yüzden takmadık ve Bahar'la birlikte kaldığımız çadıra girdik.

"Aslı?" Bahar'ın seslenmesiyle gözlerimi açıp ona baktım. Yatağında oturmuş, direkt karşıya bakıyordu. Ben de onun baktığı yere baktığımda hiçbir şey göremedim.

"Ne var? Korkuyorsan uyu Bahar, uykum var hadi sus." Diyerek ona arkamı döndüğümde Bahar bu defa sessiz kalmıştı. Gözlerimi kapattığım an gözümün önüne o tablo geliyordu. Gitmiyordu ve uyuyamıyordum.

Oflayarak kalktığım sırada Bahar'ı hala aynı şekilde görünce kaşlarımı çatmıştım. Yanına gidip omzuna dokunduğumda çığlık atarak bana sarılmıştı. Oraya tekrar baktığımda bir şey görememiştim yine.

"Orada!" Gösterdiği yer benim yatağımdı. Başımı oraya çevirdiğimde bu defa yine görememiş olmayı dilemiştim. Gördüğüm şey devasa uzunlukta bir karaltıydı, bu o tablodaki gölgelerden biriydi.

📿📿📿

📿Yorumlarınızı bekliyorum. Bu bir korku kitabı yani cinler falan var. Türk korku filmi havasında bir şey. Umarım beğenirsiniz.📿

Odamdaki Gölge 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin