28.Bölüm

13 1 0
                                    

📿İyi okumalar.📿

📿📿📿

"Gülşah ölmüş mü? Ne işi var onun burada?" Diyen Buğra'ya kaşlarımı çatarak baksam da doğrulmaya çalıştığımda Caner bileğimi çözüp beni kucağına alıp kalkmıştı.

"Aslı kan kaybediyor." Diyen Caner'le herkes aşağı inmişti. Hızlıca köyden çıktığımızda taksiye binip hastaneye gitmiştik. Ameliyata alınacağımı söyledikten sonrası yoktu.

***

Gözlerimi açtığımda başımdaki sandalyede elimi tutarak uyuyakalmış annem vardı. Kenardaki koltukta birbirine yaslanarak uyuyan üç arkadaşım ve camdan dışarıyı seyreden babam.

"Baba?" Babama seslendiğim an annem de uyanmış ve babam da yanıma gelmişti. Buğra, Caner ve Bahar da uyanmış ayak ucuma gelmişlerdi.

"Kızım? İyi misin? Nasıl hissediyorsun?" Dediğinde gözlerim dolmuştu. Çok halsiz hissediyordum. Karnım acıyordu.

"Acıyor. Halsizim. Ama iyiyim anne. Ağlamasanıza, ölmedim ya. İyiyim işte." Dediğimde babam burnunu çekip benim görmediğimi sanarak yana dönerek gözlerini silmişti.

"Doktoru çağırayım." Diye odadan çıktığında Buğra diğer yanıma gelmiş ve serumlu elimi tutmuştu. Caner omzuna yaslanan Bahar'ın kafasına yaslanarak bana bakıyordu üzüntüyle.

"İyiyim, öyle bakmayın." Dedim yanımda ağlayan Buğra'ya kaşlarımı çatarak. Caner ve Bahar hemen şımarmış, asker selamı verirken gülmüştüm. Gülünce acıyan karnımla yüzümü buruşturmuştum.

"Al işte! İyiyim diyorsun bir de!" Diye karnımdaki tişörtü sıyıran Buğra'ya bakmadım bu sefer. Yaramı kontrol edip anneme kaçamak bakışlarla bakıp yutkunmuştu.

Doktor geldiğinde hepsi geri çekilmişti. Doktor beni muayene edip dururmumu değerlendirmişti. Tahminen ne zaman çıkacağımı falan da söyledikten sonra dinlenmemi söyleyip çıkmıştı.

***

"Şimdi Gülşah aslında cin miymiş? Anlamadım yani." Dediğimde Buğra tekrar anlatmıştı. Eve gelmiştik ama bir hafta daha dinlenmemi söylemişti doktor.

Ben yatağımda oturur pozisyonda uzanırken Buğra yatağın kenarında oturuyordu. Caner ve Bahar da koltukta oturuyordu. Ferit hoca da ikisinin ortasındaydı.

"Kızın içine küçükken girmiş cin. Yani hani filmlerde de olur ya bu ruhların amacı bir bedene girmek olur. O hesap. O kız aslında başından beri etrafımızdaymış. Kampta, ağaç evde, okulda, evde, köyde. Her yerde bizi izlemiş." Diyen Buğra'nın ısırdığı çikolatalı gofretten dudağında kalan kırıntıya gözüm takılmıştı.

"Ona bağlıydı cinler. O öldüğünde bütün cinler güçsüzleşti ve okuduğum dualar sayesinde kaybolup gittiler. Gelmemek üzere." Diyen Ferit hocaya göz atıp tekrar Buğra'nın dudağına baktım. Alsam şey olurdu, söylesem dudağına baktığımı zannedebilirdi.

"Sizin o babanız kılığına giren herif! Of çok korkunçtu o kısım!" Diyen Caner'i dinlesem de Buğra'ya bakıyordum. Hipnoz olmuştum sanki. Daha da yakışıklı olmuştu bu galiba.

"Benim köyde yaşamadığım yalanı, evi kısa sürede o hale getirmelerinin korkunçluğu peki! Neyse ki bitti. O köye kentsel dönüşüm gelecekmiş. Cinlerden de arındı zaten." Diye rahatça arkasına yaslanan Ferit hocaya gülümsedim.

Buğra'ya dönüp elimi yakınımdaki dudağına götürüp konuşmalar yoğunken beni izleyen Buğra'nın dudağını temizlemiştim elimle. Buğra şaşkınca kaldığında elimdeki kırıntıyı gösterip komodindeki gofret tabağına dökmüştüm.

"Dudağına bulaşmıştı." Dediğimde yutkunup bakışlarını elindeki çikolataya çevirmişti. Kulakları kızarmıştı. Utandığında kulakları kızarırdı Buğra'nın. Dudaklarımı birbirine bastırıp gülümsediğimde Caner'in bize sırıtarak baktığını görünce gözlerimi kaçırıp Bahar'a bakmıştım. Ferit hocayla hararetle konuşuyordu.

"Hadi biz çıkalım da Aslı dinlensin." Diyen Caner'e hak veren Bahar ve Ferit hoca da onaylayıp kalkmışlardı. Buğra kalkmamıştı. Caner Buğra'ya göz kırpıp diğerleriyle odadan çıktığında elindeki çikolatalı gofreti tabağa bırakıp dudaklarını silen Buğra'dan kaçırmıştım gözlerimi.

Buğra'dan hoşlanıyordum. Bunu bir hafta içinde artık kabullenmiştim. Aslında çok uzun zamandır hoşlanıyordum ama -neden bilmiyorum- kabullenmemekte fazla ısrar ettiğimden yeni farkına varıyordum.

"Ben de gideyim mi?" Dediğinde omuz silkmiştim. Ona ilk fırsatta itiraf etmek istiyordum ama cesaret de edemiyordum.

"Yoo, yani sen bilirsin. Benim için sorun yok." Dediğimde gülümseyip oturduğu yerden bana dönmüştü.

📿📿📿

📿Yorumlarınızı bekliyorum.📿

Odamdaki Gölge 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin