17.Bölüm

43 3 0
                                    

📿İyi okumalar.📿

📿📿📿

"Bahar, nasıl gidiyor psikologla olan görüşmelerin? Daha iyi hissediyor musun?" Dediğimde Bahar bir an duraksayıp bana gülümsemiş ve her şeyin yolunda olduğunu söyleyerek koluma girdiğinde ürperdiğimi hissetmiştim.

"Siz olmasanız ne yapardım bilmiyorum. Her şey çok iyi gidiyor. Artık daha cesur hissediyorum." Dediğinde ona gülümsedim. İçten içe beynimi kemiriyordu bu düşünce. Bahar tamamen Bahar değildi. Benden ayrılıp Caner'in koluna girip yanağını öpmüştü. Caner şok içinde bakarken Buğra kolumdan kendine çekmişti beni.

"Aynı şeyi mi düşünüyoruz?" Dediğinde bakışlarımı kaçamak bir şekilde Bahar'a çevirdiğimde Bahar'ın bize bakıp gülümsediğini görünce ürpermiştim.

"Bahar normal değil. Buğra, Ferit hocaya bunu söyleyelim. Herhangi bir şüphede söyleyin demişti, Bahar'ı kaybetmek istemiyorum." Diyerek üzüntüyle söylendiğimde Buğra gülümsemişti sevimli bir şekilde.

"Merak etme, hiçbirimize bir şey olmadan bu meseleden kurtulacağız. En sonunda iyi olacağız. Güven bana." Dediğinde tam gülümseyecektim ki son an da yanak içimi ısırarak gülmeme engel olmuştum. Ona hala kırgındım, yoruyordu beni.

***

"Söyleyerek iyi yaptınız çocuklar. Bahar'ı kontrol edin. Dikkatli olun ve bir şey olma ihtimaline göre arayıp mesaj atabilirsiniz." Dediğinde teşekkür edip çıkmıştık. Bahar Caner'le olduğu için de endişeliydik zaten.

Bahçeye çıktığımızda Bahar çimenliklere uzanmış, Caner ayakta, kalkmasını söylüyor gibi duruyordu. Yanlarına gitmeden Buğra ile birbirimize bakıp harekete geçmiştik aynı anda.

"O kadar özgür hissediyorum ki, bu keyfimi sen bile bozamazsın Caner." Diyerek çimenlerde, arkasındaki ağaca yaslanarak bacaklarını uzatmış bir şekilde yatan Bahar her zamanki gibiydi. Caner beni çekiştirip Bahar'dan biraz uzaklaştığımızda yaklaşıp fısıldamıştı.

"Bahar neşeli görünmek için ekstra bir çaba harcıyor Aslı. Normalde kaşları çatık, öfkeyle ve sanki nefret ediyormuş gibi bakıyor etrafa ama bizi fark ettiği an gülüp neşeli davranıyor. Ya psikolog işe yaramıyor ya da cin hala Bahar'da." Dediğinde oflayıp sıkıntı yokmuş gibi gülmüştüm Bahar ve bize merakla bakan Buğra'ya.

Gülümsediğimde Buğra kaşlarını çatmıştı, sorun olduğunu anlamıştı. Bahar etrafa gülücükler saçıyordu ama Buğra pek memnun görünmüyordu.

"Buğra gözleriyle ateş ediyor. Korktum oğlum, gidelim şunun yanına." Diyen Caner'e sesli bir şekilde gülüp yanlarına gitmiştik. Bahar kalkıp yanımızdan ayrılacakken hemen kolunu tutmuştum.

"Nereye? Birlikte gidelim. Sıkıldım bunlardan zaten." Diye söylendiğimde Bahar samimiyetsiz bir şekilde gülüp kolunu kurtarmıştı elimden.

"Gelirim birazdan. Sıkılmadığını biliyorum, sadece benim hala iyileşmediğimi düşünüyorsun. Psikolog gerçekten iyi geldi Aslı." Diyerek hızlıca uzaklaştığı an formanın eteğinden dolayı açıkta kalan bacaklarında dikkatimi çeken şey, damarlarının belirgin ve morumsu olmasıydı.

"Gördünüz mü?" Dediğimde ikisi de birbirine girdiği için görmemişlerdi. Didişip duruyorlardı iki gerizekalı. Beni duymamışlardı bile. Tek gitmek akıllıca değildi ve Bahar gözden kayboluyordu.

Caner'in kravatını tutup çektiğimde tökezleyip benimle gelmek zorunda kalmıştı. Buğra da peşime takılınca Caner'in kravatını bırakıp gördüğüm mor damarlardan bahsetmiştim.

Şu an Bahar'ı gizlice takip ediyorduk ve fark ederse iyi olmayabilirdi. Okula girip bodrum katına indiğinde önce Ferit hocaya yazmıştım olanları. Tedbir için eşyalarını alıp gelecekti ve biz çoktan bodruma inmiştik.

Bahar bize arkası dönük duruyordu ve birden kahkaha atmaya başladığında yutkunup Buğra'ya bakmıştım kaşlarımı çatıp. Caner kolumu tutup eliyle Bahar'ın çaprazında bir yeri gösteriyordu.

Oraya baktığımızda gördüğümüz şey başka bir Bahar silüetiydi ve köşeye sinmiş bir şekilde baygın bir halde ağlıyordu. Çok kötü görünüyordu. Ama Bahar oradaysa, kaç gündür yanımızdaki kimdi?

Bahar'ın formunu alabilmiş ve bizimle dolaşmıştı. Belki de ilk girişi hariç diğerlerinden hiç biri Bahar değildi. Ne zamandır buradaydı? Aç, susuz bir halde ne kadar korkmuştu kim bilir.

Daha fazla Ferit hocayı bekleyemeyecektim. Bahar'ı öyle görmek gözlerimin dolmasını sağlamıştı.

📿📿📿

📿Yorumlarınızı bekliyorum.📿

Odamdaki Gölge 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin