23.Bölüm

19 1 4
                                    

📿İyi okumalar.📿

📿📿📿

"Aslı!" Buğra'nın sesiyle gözlerimi kapatıp sıkmıştım sakinleşmek adına. Bahçeye çıkmış, bize doğru geliyordu. Son zamanlarda o kadar çok peşimden koşmuştu ki artık bıkmıştım.

Bir haftadır Efe'yle beni sevgili zannettikleri için daha da kuduruyordu ama kendisi de Gülşah'tan uzak durmuyordu. O kıza sinir olduğum için bizimle takılmasını istemiyordum, yoksa sandıkları gibi Buğra'dan falan hoşlanmıyordum.

"Aslı, şimdi yapacağım şey için üzgünüm." Diyerek ensemden tutup birden dudaklarımı öptüğünde gözlerim şokla açılmıştı. Ne yapıyordu bu?!

Buğra'nın yanımıza hala gelmediğini anlayınca geri çekilmiştim. Geldiği yöne baktığımda orada olmadığını görmüştüm. Caner sırıtarak kulağıma yaklaşmıştı.

"Okuldan çıktı, sinir küpüne dönmüştü." Dediğinde yutkunup Efe'ye çevirdim bakışlarımı. Bahar ve Caner'i orada bırakıp onu bileğinden tutup peşimden arka bahçeye sürüklemiştim.

"Farkında mısın bilmiyorum ama biz sahte sevgiliyiz Efe! Bu yaptığın neydi şimdi? Buğra geliyor diye yaptığının farkındayım ama gerek yoktu." Diye kızgınlığımı belli ederek konuştuğumda gergince başını yere eğmişti üzgün bir şekilde.

"Özür dilerim, ben onu kıskandırmak için yapmıştım. Biliyorsun, seni seviyor." Dediğinde sinirle soluyup olduğum yerde dolanıp durmuştum.

"Sevmiyor. Sadece arkadaşız Efe. Bitirelim bunu." Dediğimde ellerimi tutmuştu hemen şaşkınlıkla.

"Aslı, özür dilerim. Lütfen bitirmesek olmaz mı? T-tamam ben bir daha öpmem seni. Lütfen bitirmeyelim." Dediğinde ne yapacağımı şaşırmıştım. Niye bu kadar üzülmüştü ki? Hayır, yani Bahar'ların dediği gibi benden gerçekten hoşlanmıyordu. Öyle olsa anlardım herhalde.

"Aslı ben seni seviyorum. Buğra'yı unutmak için beni kullanabilirsin. Denesek olmaz mı? Sahte değil de gerçekten denesek?" Dediğinde dilim tutulmuştu sanki.

"Hemen cevap vermene gerek yok. Sahte sevgililik olayını bitirebiliriz ve diğerlerine bunun sahte olduğunu söyleyebiliriz ama şu an sana çıkma teklifi ettiğimi ve cevap beklediğimi bil. Ben seni uzun zamandır seviyorum." Dediğinde kaşlarımı çatmıştım. Biliyorum başından beri aynı okuldaydık ama ne kadar uzun zamandı ki?

"Liseye başladığımızdan beri seviyorum seni. Lütfen düşün tamam mı? Acele etme ama bana bir cevap ver." Dediğinde cevap verememiştim. Gerçekten çok şaşırmıştım ve bunu gerçekten beklemiyordum.

Oradan birlikte ayrıldığımızda Efe beni Bahar ve Caner'in yanına bırakıp cevap beklediğini söyleyip gittiğinde bana merakla bakan ikili beni resmen -Buğra'yı sevdiğimi bağırarak herkese söylemekle- tehdit ettiklerinde olanları onlara anlatmıştım.

"Ne?" Arkamdan gelen Buğra'nın sesiyle irkilip ona bakmıştım şaşkınlıkla. Her şeyi duymuş muydu? Hani okuldan çıkmıştı?

"Aslı, kabul etmeyeceksin değil mi?" Dediğinde hala Buğra'ya bakıyordum. Bilmiyordum ama cevabım büyük ihtimalle olumsuz olacaktı. Çünkü ondan o anlamda hoşlanmıyordum, arkadaşım olarak görüyordum. Onu kullanmayı aklımın ucundan bile geçirmemiştim zaten.

"Bilmiyorum." Dediğimde Buğra sert bir soluk verip Caner'i kaydırıp Caner ve arama oturmuş, ellerimi tutmuştu. Kalbimin neden bu kadar hızlandığını anlamıyordum. Sinir bozucu bir durumdu. Ellerim hem terliyor hem de üşüyordu. Çok gerilmiştim. Biz daha önce birlikte uyumuştuk bile, şimdi neden böyle oluyordum?

"Kabul etme. Lütfen Aslı. Bak ben, seni seviyorum. Sana aşığım, hoşlanıyorum. Ne kadar tabir varsa, söylerim. Ama o çocuğu kabul etme." Dediğinde dalga geçtiğini düşünerek gülüp ellerimi çekmiştim.

"Dalga geçme, hiç şaka kaldıracak halim yok." Dediğimde dudaklarını yalayıp yutkunmuş ve oflayıp saçlarını çekiştirmişti.

"Aslı, pardon ama gerçekten körsün. O çocuk seni lisenin başından beri seviyormuş öyle mi? Ama ben seni küçüklüğümüzden beri seviyorum. İlk ben sevdim, seninle her şeyin ilkini birlikte yaşamışken gittin onun seni öpmesine izin verdin." Diye sitem ettiğinde gözlerimi devirdim.

"Sınıfta ilk önce o kızla ben öpüşmedim herhalde." Dediğimde duraksamış ve sonra gülmüştü. Yüzüme yaklaşıp sırıtarak dalga geçmeye hazırlanmıştı bile.

"Sen beni kıskandığın için mi onunla sahte sevgili oldun yoksa?" Dediğinde üzerimden ittirip sabır dilene dilene kalkıp sınıfa çıkmıştım. Yüzüm yanıyordu.

📿📿📿

📿Yorumlarınızı bekliyorum.📿

Odamdaki Gölge 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin