30.Bölüm

17 2 0
                                    

📿İyi okumalar. Final bölümüyle tekrar elveda. Ama yine diğer kurgularda görüşmek üzere. Seviyom sizi.📿

📿📿📿

📿Final📿

Yaz tatiline girmiştik. Lise üç bitmişti. Yaz tatilinden sonra artık son sınıf olacaktık. Korkunç şeyler de yaşasak lisede çok güzel zamanlar geçirmiştik. Duvarlarımı yıkıp aşık olmuştum mesela. Yani belki küçüktük bunun için. 16 yaşımızda aşık olmak biraz erken de gelse bence o kadar da erken değildi.

Hem zaten sevgili olduk diye her dakika öpüşmüyorduk. Mesela sadece ilk sevgili olduğumuz gün dudaktan öpüşmüştük. Onun dışında yanaktan öpmek dışında hala arkadaş gibiydik ve böyle olmak çok güzel hissettiriyordu.

Hepimiz de başarılı öğrenciydik. Karnelerimiz iyiydi. Evde karne hediyelerimizi de almıştık. Okul üniformamı çıkarıp duşa girmiştim. Ilık bir duşun ardından üzerime şort ve tişört giymiştim. Sıradan ve her zamanki gibiydim işte.

Saçlarımın suyunu havluyla alıp öylece bıraktım. Zaten birazdan kururdu. Ayakkabılarımı giyip telefonumu cebime koyarak bahçeye çıktığımda annemler bahçedeki masayı hazırlıyorlardı.

Kutlama tarzı bir yemek yiyecektik. Piknik havasıyla. Bize onca yardımı dokunan Ferit hoca da artık ailemizden biri olmuştu. O yüzden onu da çağırmıştık.

"Kızım saçını niye kurutmadın? Hasta olacaksın ama!" Diyen anneme omuz silkip Buğra'ların yanına yürüdüm. Saçımı kestirdiğim için daha hızlı kuruyordu artık.

"Anne hava çok sıcak. Ne hastalığı Allah aşkına? Kurur şimdi." Diye yere hasırın üzerindeki mindere oturduğumda Buğra başını kucağıma koyup aşağıdan bana bakmaya başlamıştı. Çok tatlıydı.

"Eee, ne yapıyoruz yaz boyu?" Dediğinde Bahar'a dönmüştüm. Aslında ailelerimiz genelde evde takılmayı sevdiği için onlardan izin alıp dördümüz yine hepimize ait olan yazlığa gidebilirdik.

"Yazlığa mı gitsek?" Dediğimde Caner elini alkış şeklinde şaklatıp beni onayladığını göstermişti. "Aynısından! Bence de, yoksa bütün yaz annemler bize ders çalışın diyecek." Dediğinde Bahar da onaylamıştı. Buğra'ya baktığımda beni izlediğini görmüştüm. Gülüp saçlarıyla oynamaya başlamıştım.

Yemekte annemlerden zar zor da olsa izin alabilmiştik. İlk haftayı evde geçirmemiz şartıyla kabul etmişlerdi. Biz de zaten bir haftada kıyafet falan hazırlama işini tam hallederdik.

***

Bavuluma koyduğum mayolar, şortlar ve tişörtlerim dışında banyo eşyalarımı ve ayakkabılarımı da koymuştum. Gerekebilecek her şeyden koyduktan sonra bavulu kapatıp çantamı da hazırladıktan sonra odamı toparlamıştım.

Her şeyin tamam olduğuna emin olduktan sonra evden çıkmıştık. Bavulumu arabaya koyan babama sarıldıktan sonra anneme de sarılmıştım. Herkes birbiriyle görüştükten sonra yola çıkmıştık. Babam götürüyordu bizi. Bir buçuk ay sonra da babamlar gelip alacaktı. Yazlıktaki tatilimiz bir buçuk aydı. Kalan yaz tatilini evde geçirecektik maalesef.

***

"Hadi, acıktım oğlum! Pizza soğursa seni denize atarım Caner!" Diyen Buğra'ya gülüp içecekleri doldurdum bardağa. Buğra oyun oynuyordu ve şu an kritik bir andaydı. Gol atması gereken bir kısım sanırım.

"Ya siz başla-siktir! Al işte! Gitti koca maç! Kaybettim amına koyayım ya!" Buğra'ya söve söve yanımıza gelmiş ve masaya oturmuştu. Her gün yemek sipariş ediyorduk. Kahvaltıyı kendimiz hazırlasak da yemek yapmayı bilmiyorduk. Sadece Bahar biliyordu ama onu da uğraştırmak istemiyorduk.

"Yiyelim de yüzmeye gidelim." Diyen Bahar'ı onaylayıp pizza diliminden kocaman ısırdım. Caner komik komik konuştuğu için gülmekten yemek yiyemiyorduk. Buğra gülüp tıkandığım için kolayı uzattığında ölüm tehlikesi geçirsem de geçmişti.

"Lan sana yemek yerken salak salak konuşma demedik mi?!" Buğra Caner'e patladığında sorun yok dercesine gülsem de Caner anlatmaya devam etmişti.

Yemekten sonra üzerimize denize uygun bir şeyler giyip evin çok yakınındaki sahile ilerlemiştik. Hava o kadar güzeldi ki, çok sıcaktı ama fazla da esiyordu.

Üzerimdekini eşyalarımızın olduğu yere bırakıp denize girmiştim bile. Bahar da yanıma geldiğinde bana su fırlatmaya başlamıştı.

Buğra ve Caner de geldiğinde onlara çok uzaklaşmamalarını söylesek de bizi asla dinlememişlerdi.

Çok geç olmadan eve dönüp yıkanmıştık. Su çok yorsa da eğlenceliydi ve bizim yazlık bölgesi olduğu için de çok insan gelmiyordu bu taraflara.

Tatil bitene kadar aynı şekilde günlük rutinimize devam etmiştik. Çok eğlenmiştik ve yaz tatili bitiminde artık son sınıf olarak okula devam etmiştik.

Yaşadığımız o kötü ve korkunç günleri unutmamıştık tabii ki ama en azından artık bilinçliydik bazı konularda da. Bir daha aynı şeyleri yaşamamayı dileyebiliyorduk sadece.

Bazen geceleri odamda gölge görüyor gibi oluyordum ama dua okuduğumda yok oluyordu. Korku bize bir çeşit halisünasyon bırakmıştı belki de ama sorun değildi. Zamanla bunu da atlatacağımızı düşünüyordum ben.

📿Son📿

📿📿📿

📿Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın, diğer kurgularıma da bekliyorum.📿

Odamdaki Gölge 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin