22.Bölüm

15 1 2
                                    

📿İyi okumalar.📿

📿📿📿

"Buğra nerde?" Diyerek kantindeki masaya oturduğumda Caner sinirli görünüyordu. Belli ki ben de sinirlenecektim.

"Pislik herif! Bak peşimizde ne idüğü belirsiz bi varlık var, fazla uzaklaşma diyorum! O gidiyor yeni gelen kızla bahçeye çıkıyor!" Dediğinde sadece 2 dakika tuvalete gittiğim an kaybolan Buğra yüzünden tepem atmıştı.

"Ben artık bıktım bu kızdan ama!" Diyerek kalktığımda ileri hızlı bir şekilde gidecekken önümde sanki biri varmış da ona çarpmışım gibi aniden geriye düştüğümde Caner de Bahar da yanıma gelip beni yerden kaldırdıklarında çarptığım boşluğa baktım.

Hiçbir şey göremiyordum ama orada olduğuna emindim. Yine kaskatı kesilmiştim. Hareket edemiyordum. Nefes alıyor muydum?

"Aslı?!" Efe'nin sesini duyuyordum ama asla baktığım noktadan gözümü alamıyordum. İnsanlar delirdiğimi falan düşünüyor olmalıydı.

"Ne oluyor burada? ASLI?!" Buğra'nın telaşlı sesinden sonra görüş açıma giren yüzüyle bakışımı ona çevirdim. Bir an da çözülmüştüm ve o süreçte nefes almadığımı fark etmiştim.

"İyi misin? Hast-" Başımı iki yana sallayıp yerden kalkmaya çalıştığımda Buğra hemen herkesi uzaklaştırıp kendisi kaldırmış ve sandalyeye oturtmuştu.

"Hastaneye gerek yok. Sadece biraz dinlenmek istiyorum. Revire gitsem iyi olur." Dediğimde Buğra bana yardım edecekken Gülşah kenardan Buğra'yı çekiştirmeye çalışınca sinirle onu ittirip kalkmıştım. Katlanamıyordum.

Efe bana yardımcı olurken Caner ve Bahar da geliyordu. Arkadan gelen Buğra'yı da görünce gözlerimi devirdim. İnsanlara ne diyecektim? Deli gibi mi görünmüştüm?

"Yalnız kalabilir miyim biraz. Dinlenmek istiyorum." Dediğimde ilk kalkan Efe olmuştu. Saçımı okşayıp bir şey olursa aramamı söyleyip çıkmıştı.

"Artık görünmüyorlar. Tamamen görünmüyorlar. İkidir ses var doku, his var ama görüntü yok." Dediğimde birden bahsetsem de anlamışlardı. Ferit hoca içeriye girdiğinde ona bakmıştım şaşkınlıkla. Nereden biliyordu burada olduğumuzu?

"Çocuklar? Duydum konuştuklarınızı. Baştan anlatın şunu." Dediğinde iki gün önce olandan ve bugün olan şeyden bahsetmiştim. Gülüp başıyla onayladığında ne olduğunu merak etmiştim.

"Korkmayın, sık sık gelmiyor. Ayrıca görünecek gücü olmadığı için o kadar kolay kendine geldin. Normalde ne kadar donduruyordu hatırlayın. Gücü azalmış. İşte bu çok iyi oldu!" Diye sevinirken ben de rahatlamıştım.

"Zaten görünmüyor, o ne yaparsa yapsın bilmemezlikten geleceksiniz. Görünmediği için korkutacak gücü de az. Anlaşıldı mı?" Dediğinde onaylamıştım. Sonra Ferit hoca diğer üçlüyü de alıp dinlenmem için çıktığında üzerimdeki pikeyi düzeltip gözlerimi kapatmıştım.

***

Etrafta duyduğum seslerle gözlerimi açtığımda yanımda kavga eden Buğra ve Efe ikilisini görünce oflayarak oturmuştum pikeyi üstümden iterek.

Olanların bahanesiyle güzelce dinlenmiştim. Elimi tutarak yanındaki Buğra'ya ters bakışlar atan Efe'den çekmiştim bakışlarımı. Buğra kuyruğuyla birlikte burada ne arıyordu bilmiyorum ama artık ciddi anlamda bıkmıştım bu kızdan.

"Aslı? İyi misin?" Diye yanıma geldiğinde cevap vermeyip ayağa kalkmış ve üstümü başımı düzeltmek için Efe'nin elini bırakmıştım.

Sonra da onlara bir şey demeden revirden çıkıp çıkış saati geldiği için çantamla birlikte bana doğru gelen Bahar ve Caner'e gülümseyip yanlarına ilerlemiştim. Bahar'dan çantamı alıp sırtıma taktığımda Caner dağılmış saçlarımı hep karıştırmıştı.

"Ne uyudun be kızım! Öğle arasından çıkışa kadar uyur mu insan? Bu arada fenalaşma nedenini panik atak dedik insanlara. Zaten Buğra ile de aranız bozuk ya." Diyen Caner'i başımı sallayarak onaylamıştım.

"Niye gelmedi hala Buğra?" Diye soran Bahar'a omuz silktim. "Efe'yle didişiyorlardı. Çağırsana, gidelim artık." Demiştim Caner'e. Caner tam gidecekken gelen ikiliyle gözlerimi devirdim. Peşinden de Efe geliyordu.

"Aslı, eve mi gidiyorsun?" Dediğinde gülümseyip onaylamıştım. "Evet, sonra görüşürüz." Diye cevapladığımda o da gülüp veda etmiş ve gitmişti. Biz giderken sonunda Buğra'nın göndermesi sayesinde kuyruğu da peşimizi bırakmıştı.

📿📿📿

📿Yorumlarınızı bekliyorum.📿

Odamdaki Gölge 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin