Gözlerimi ağır ağır araladım. Hiç rüya görmediğim için göz kırpmak gibiydi bu geceki uykum. "Günaydın," dedi Kağan. Başımı yüzüne doğru çevirip gülümsedim.
"Günaydın," dediğimde yatağın içinde hareketlenip başını göğsüme yaslayarak belime sarıldı. "Dün gece.." diye mırıldanmıştım ki hızla lafımı kesti.
"Hatırlamıyorum deme," dedi başını kaldırıp.
"Saçmalama şapşal. Hatırlıyorum tabii ki. Neyse boş ver," dediğimde güldü hafifçe. Başını boynuma gömüp nabzımın üzerini öptü.
"Bugün bütün gün bu yatağın içinde.."
"Ne?" dedim hızla. "Biz de insanız be adam."
"Uyusak diyecektim," dedi ve kahkaha attı. "Yani diğeri de bir seçenekse ben ondan yanayım."
"Gülşen'in dediği gibi, gel sarıla sarıla uyut, ya da uyutma. Seyre dursun aşk, sevişe sevişe konuş diyorsun yani. Anladım.
"Ya beni öldür ya da beni helalin say, da diyorum," dedi aynı şarkının farklı bir dizesini söyleyerek.
"Hey, Gülşen dinlediğini bilmiyordum."
"Dinlemiyorum zaten. Neslihan dinliyor."
"Anladım," dedim başımı sallayarak. "Ben de dinliyorum."
"Onu biliyoruz," dedi ve iç çekti. Aklına bir şey gelmiş gibiydi.
"Nereden biliyorsun?"
"O gece barda.." Yutkundu. Bakışları öylece dudaklarıma takıldı. Yeniden gözlerime tırmandı. "Hayatımda senin kadar cilve yapan birini görmedim. Çok fenasın kadınım." Dudaklarım kıvrıldı kendiliğinden. Hülyalı bir bakış attım gözlerine.
"Her zaman bebeğim," dediğimde güldü. "Sevgilim," dedim bir elimi ensesindeki saçlarına götürerek. Boğazından hoşnut olduğunu belirten sesler çıkardı.
"Hm?"
"Sana bir şey söylemeyi unuttum ben ama bana kızmayacaksın. Söz ver."
"Lafa böyle girersen kızarım. Geveleme ağzında."
"Gerçekten unuttuğumu en başında belirtmek istiyorum çünkü sen aklımı başımdan aldığından dolayı.."
"Laf ebesisin," dedi gülerek. "Neyi nerede söyleyeceğini iyi biliyorsun. Sanırım bu da bir avukatlık özelliği."
"Tabii ki," dedim hafif bir sırıtmayla.
"Ne söylüyordun?"
"Hani yan tarafta iki erkek varlık kalıyor ve muhtemelen burada olduğumuz sürece bizi yalnız bırakmayacaklar ya.."
"Ee?"
"Ben de Figen'i çağırdım."
"Ha?" dedi birden.
"Figen'i çağırdım," dedim.
"Sebep?" dedi.
"Çünkü o benim kankim. Tavuklu pilav ve karabiber, bal ve kaymak gibiyiz biz. Hatta, Neslihan da tereyağı. O olunca tamamlanıyoruz."
"Gündüz bizi yandaki erkek varlıklar yalnız bırakmıyor gece de en yakın arkadaşım yalnız bırakmasın dedin yani Leyla?"
"Ben o açıdan düşünmemiştim. Erkek muhabbetinden çok sıkıldım ne yapayım? Ali desen sürekli askerliğinizi anlatıyor, hayır sen anlatsan sabaha kadar dinleyeyim de ne yapayım ben Ali'nin askerde başkasının diş fırçasını yanlışlıkla kullanmasını? Kayra desen ayrı bir kafada. Tatil yapalım, kafa dinleyelim dedik vallahi migrenim tuttu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşkes
Teen FictionBir gece vakti, gökten düşen damlalar yüzümü ıslatırken hayatımı kurtaran bir adamın sonrasında hayatıma dâhil olacağını ben de bilmiyordum. Ya da hayatımı kurtaran adam için hayatımdan vazgeçebileceğimi.. ... "Arzu beni seviyor mu? Bilmiyorum, on...