*Bu bölümü biraz rahatlamak için
veriyorum. Eğlenceli ve çılgınca
bir bölüm.
Tam aylakgezen kalemi 🤭Cihat, Evîn yengesinin istediği beyaz
şakayıkları bulmak için Urfa'dan çıkmak zorunda kalmıştı ve saatlerdir yollardaydı. Artık yorgunluktan gözleri yanarken ilçe sınırlarına girip gaza daha da yüklendi.Karışık yollar ona dönemeçler çıkardığı için bıkkınlıklar ofladı. "Sikicem ama artık yolunu, şehrini" derken direksiyonu birden sola kırdı ve karşısına çıkan bir araba arabasına sağına bodolaslama çarptı. Sola savrulan arabayla sertçe frene bakarak durmayı başardı ve olanca öfkesiyle arabadan inip duran siyah arabaya doğru yürüyüp bağırdı.
"Kör müsün siktiğimin kuş beyinlisi, sola dönüş benim."
Arabanın sürücü kapısı açık başını koltuğa yaslayan adamın kapısını söker gibi daha da öfkeyle esmer adama baktı.
"Ehliyetini veren kurumun götüne koyayım manyak psikopat, arabamı ne hale getirdin" derken arkasını dönüp yamulan yolcu kapısına baktı. "Orijinal kapıydı yaa" diye isyan ederek tekrar esmer adama döndü.
Akşamdan kalmadığına başını zonklatırken bir de başındaki gencin sesi beynine çekiçle çivi kaçıyordu. Çatlayan şakalarını parmakları arasına sıkıştırıp bıkkınlı dolu boğuk sesiyle konuştu.
"Tepemde bağırma ciyak ciyak kuş gibi."
Cihat şokla ona kuş diyen adama bakıp dişlerini sıktı. "Sensin kuş beyinli asıl, sürmeyi bilmiyorsan binme lan arabaya."
Sürücü koltuğunda oturan esmer adam oflayarak direksiyona yumruk atarak arabadan inmek için hareketlendi ve elleri belinde ona hesap soran gencin karşısına geçti. Cihat, boyu uzun kalıplı adamla yutkunarak geri adım attı ama inadından da vazgeçmeyecekti.
Esmer adam arabanın önüne dolanıp yamulan sol kaputuna bakarak kaşlarını çatarak genç oğlana baktı. "Kuş gibi öteceğine ölmediğine dua et küçük kuş, o nasıl hızdı, cehenneme bilet mi aldın manyak"
Cihat neden hız yaptığı aklına gelince koşarak arabasının yanına dönüp arka koltuktaki çiçeklere bakarak yumruklarını sıktı. Çiçekler solacaktı yetiştirmezse. Öfkeyle dişlerini sıkıp arkasına döndü arabasını kontrol eden adamın karşısına geçti.
Esmer adam ise karşısında küçücük kalan boyuyla öfkeyle bakan gence gülmemek için başını diğer tarafına çevirdi. Boncuk boncuk parlayan kahve gözleri sinirli olduğunu düşündüğü bakışlarla ona bakıyordu.
"Sana ne lan, istersem cehennemin dibine bilet alırım. Önce sen kırdın sola kuş beyinli, görmüyor musun yol benim benim."
Esmer adam hâlâ kuş gibi öten oğlanın ağzını büyük eliyle kapatıp "Biraz daha cik cik diye ötersen beynimi sikmeyi becereceksin küçük kuş. Kapa çeneni de ne yapacağımıza karar verelim" dedi.
Boncuk gözleri ağzının üstündeki ele baktığı için şaşı olunca esmer adam yeniden gülmeme için dişlerini sıktı. Cihat ise onun elini hışımla itip "Kuş beyinli kara karga sen kapat çeneni" deyip sağındaki arabayı gösterdi.
"Ne halt edeceğiz mi? Pert ettiğin original kapımın aynısını taktıracaksın manyak psikopat. Annem bacaklarımı kıracak yaa" diyerek başını yukarı kaldırıp "Trafiğe beynini bırakıp çıkanları da sikeyim offff" dedi ve esmer adam artık gülmeye başladı.
Cihat onun gülüşüne sinirle "Arsız adam ya, bir de gülüyor" dediğinde esmer adam elini iki yana sallayarak susup genç oğlana tepeden baktı.
"Sesin o kadar küçük bir kuş gibi geliyor ki kulaklarıma, uçup ağaca konacak gibisin."