Uyarı / Duyuru

706 85 52
                                    

🎶🎶Şarkıyı en son kısımda açınız 😉


Uyarı : Bu bölüme kadar okuyarak gelen sevgili okurlar ;

1. Evîn karakterinin kadın ya da erkek cinsiyetini seçmesi gerektiğini düşünenler,

2. Hetero bir kitap okuduğunu zannedenler ya da bunun fantazisini kurarak Evîn ve Jêhat'ın ilişkisini sadece kadın - erkek ilişki şeklinde okuyanlar, (ki bu baya komik )

3. Geldiğiniz bölüme kadar Evîn'i bir an bile olsun anlamayanlar,

4. Jêhat karakterinin sosyapat ya da psikopat olduğunu düşünenler veya akıl sağlığının yerinde olmadığını düşünenler, (ki akli dengesi yerinde değildir raporu olsaydı, bütün mal varlığı ailesine geçerdi)

5. Renklerin, kıyafetlerin, takıların, tokaların, görünüşün, davranışların ve bilimum unsurların cinsiyetle ilişkilendirildiğine inananlar,

Rica ediyorum bu kitabı okumayı burada bıraksınlar!!!

Emin olun umursamazlık seviyemle Jêhat bile kapışamaz. Zaten kafam taşak gibi bir de bunlarla uğraşamam.

Yani bebeğim ben sana uyamam, sen okursun ya da okumazsın, bu kadar basit.

Sınırları aşamıyorsanız çizdiğiniz sınırlarınızda kalın...

Her hikayenin bir kırılma noktası ya da serim, düğüm ve çözüm aşamaları vardır, bunu biliyor olmalısınız. Deli Ağa'nın Gelini kitabında da elbette bir kırılma noktası olacak, sadece o noktaya gelene kadar biraz sabırlı olmalısınız.

Farklı bir hikaye olduğunun farkındasınız ama kırılma noktası gelene kadar rica ediyorum ne aylakgezen'in ne de Evîn'in hikayeyi anlatmasına olan isteğine ket vurmayın. Sizlere tekrar tekrar sordum devam etmemi istiyor musunuz diye ve sizden evet cevaplarını aldım.

Hikayeyi Evîn'in bakış açısıyla okuyorsunuz, o yüzden Jêhat'ın kafasının içindekileri göremiyorsunuz. Resimler ve kabuslar yoluyla aktarmaya çalışıyorum, ki daha da derinine inersem rahatsız olacağınız olaylar içerdiği için süzgeçten geçirerek yazıyorum.

Fakat Jêhat'ın uçarı davranışları onun akıl sağlığının olmadığını kanıtlamaz. Ya da psikopatik hareketlerini, birine karşı canice yaklaştığını, Evîn'e karşı istemediği bir davranışta bulunduğunu ya da ona zarar verecek eylemlerini gördünüz mü?

O, özgürleşebilen ve istediğinde delirebilen biri. Bunu yapabiliyor olmak için emin olun bazı kalıpları kırmış olmalısınız ve gerçeklik, kurallar, mahremiyet, iyi ya da kötü ayrımını yapabiliyor olmak, neyi isteyip neyi istemediğinizi seçebilecek iradeye sahip olmak, karşınızdaki kişinin ; korkularını, duvarlarını, düşündüklerini ya da hissettirini anlamak ve ona göre şekil almak gibi kabiliyetiniz var demektir.

Delilik denen şeyin ne olduğunu anlayacak kadar zekisinizdir. Ve deliliği ustaca benimseyip kullanabiliyorsunuzdur.

Büyük bir zaman atlaması vererek ilerlemediğim için şu anda 2 ya da 3 aylık bir süreci okuyorsunuz ve bu süreçte büyük sıçramalar elbette beklenilmez, bir şeylerin kırılması için aynalara sert bir darbe vurmak gerekir.

Kısaca eğer kitabı beğeniyorsanız bölümün tadını çıkarın ya da Ahhh bu çok uzadı ya da sıkıcı diyorsanız dediğim gibi bırakmakta özgürsünüz. Ve izin verirseniz ben de özgürce yazıyorum. Benim kalıplarım yok, eğer kalıp ararsanız yanlış profildesiniz. Ama keskin çizgilerim vardır. Bunlardan biri ve en önemlisi karşılıklı saygı.

Bu bölüm silinmeyecektir, bölümlere devam edeceklerin önce bu yazıları görmesi gerekiyor.

Saygılarımla aylakgezen


Sorularınız varsa burda cevap verebilirim. Eğer Evîn karakterine sorularınız varsa onlara da cevap verebiliriz.







Medyadaki şarkı Jêhat ve aylakgezen'in yaptıkları deliliklere tövbesidir 🤣🤣🤣

Jêhat : "Evîn'i ilk gece beyaz elbiseyle gördüğümde delilik yapmadan duramadım." 😜😜

"Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hâlâ yapmadıklarımda 😎"






Deli Ağa'nın Gelini (Bxİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin