Untitled Part 1

1.1K 39 3
                                    

Minden diák a szemét az órán tartva várta, hogy kicsengessenek. Szegény Mrs. Evans, konkrétan a falnak magyarázott. Senki nem figyelt oda rá. Ez érthető, hiszen ez a tavaszi szünet előtt legeslegutolsó óra. Vagyis tök felesleges. Csak ülünk és porosodunk. Előttem Stacey Hopkins már a fenekét is felemelte, úgy figyelte az órát. A szoknyája szokás szerint nem takart túl sokat, így inkább lehajtottam a fejemet, hogy ne azt kelljen néznem.
- 5 perc - súgta aztán az előtte ülő Tod Booker fülébe. Na igen. Ők ketten a suli álompárja. Stacey, a szőke pompomlány és a népszerű focista barátja, Tod. Vérbeli menő diák mind a kettő, nem beszélve arról, hogy az általuk kialakított hierarchia miatt a fél iskola szenved önbizalomhiányban, kiközösítésben és krónikus stéberségben. Egyesek úgy gondolják, hogy ha a külsejükkel nem nyerhetnek, akkor majd az eszükkel fognak. De nem addig, amíg Stacey és Tod ül a trónon. De persze, én voltam a kedves lány, így én velük is jóba voltam. Erre dobott egy lapáttal, hogy a két legjobb barátom, Sophie és James erősen a köreikbe tartoztak. James focista, Sophie pedig pompomlány és egyben az egyik focista, Dave csaja. Akarva-akaratlanul is belekerültem tehát az iskola elitjébe. Na nem mintha akítv vagy lelkes tagnak vallhatnám magam. Én vagyok a lány, aki Sophie mellett ül, almát eszik, a fél fülében Arctic Monkeys üvölt, miközben csendben hallgatja a körülötte sztorizgató embereket. Mindezt persze stílusosan, különben Stacey már rég elküldött volna máshova. De szerencsére én vagyok a társaságuk kedves, alter csaja, és így szüksége van rám. Mondhatni, érdek barátság az egész.
Stacey most felém fordult, és elővéve ezer wattos vigyorát, rám mosolygott.
- Na mizu csajszibogyó?
- Várom hogy vége legyen.
- Már csak 4 perc - kacsintott. - Este beugrunk a Grillbe, ugye jössz?
- Persze - mosolyogtam erőltetetten. Stacey kuncogott egyet, majd előre fordult. Semmi kedvem nem volt a Grillbe menni, de Staceynek nem lehet nemet mondani. Nem azért, mert annyira szeretnivaló. Dehogyis. Inkább csak azért, mert kicsinál. De tényleg.
Az osztály továbbra is egy emberként várta a csengőszót, Mrs. Evans pedig lázasan magyarázott még valamit egy angol királyról. Az óra mutatója egyre közelebb ért az egészhez. Már csak másodpercek választottak el minket. És öt... Négy... Három... Kettő... Egy...
- Szünet! - ugrott fel egyszerre mindenki. Mosolyogva néztem körbe, majd összecsuktam a könyveimet, elpakoltam a táskámba, és mire felálltam a helyemről, már csak Sophie és James volt benn a terembe.
- Jan, készülj fel, ez lesz életed legjobb tavaszi szünete - karolt át Sophie. Na, erre kíváncsi leszek. Tudtam, hogy ezek már kiagyalták a teljes programot az elkövetkezendő két hétre. De nem baj, addig sem otthon döglök. Nevetgélve lépdeltünk ki a suliból. Ők szokás szerint beszéltek, én pedig őszinte mosollyal hallgattam őket.
Egyéb iránt... Elfelejtettem bemutatkozni.
Janice Carter vagyok, 17 éves, gimnazista lány. Mindenki csak Jannek hív. Apukámmal, a bátyámmal, Deannel, és a kis tesóimmal, Melissaval és Wrennel élek. Ők ikrek. Anyám az ikrek születése után 1 évvel lelépett valami olasz fickóval. Na nem mintha előtte jobb anya lett volna, és szinte előre látható volt, hogy elmegy. A mai napig nem értem, hogy tehet egy anya ilyet a gyerekeivel. Apában egy világ omlott össze, Dean és én már akkor is jól kezeltük a helyzetet, az ikrek pedig hálaistennek nem emlékeznek rá. Mindegyis, most nem a családomról akartam beszélni, hanem magamról. Amint már említettem, kissé elvontabb vagyok, mint a többiek, és teljesen más dolgokért vagyok oda. 8 éves korom óta csellózom, de gitározni és zongorázni is tudok. Emelett van tehetségem a rajzoláshoz is. Mondhatni olyan művészlélek vagyok. A hajam vöröses , a szemeim zöldesbarnák. Nem vagyok túl magas. Teljesen átlagos kinézetem van. Egy valamit leszámítva: a vastag szemöldökeimet. Hát, ez ilyen családi örökség, vagy mi. Mindenesetre én nem bánom, hiszen illik hozzám.
Mit is mondhatnék még? Szerintem leírtam minden fontosat. Úgyhogy egyelőre ennyi.

Save me!Where stories live. Discover now