Untitled Part 13

396 29 2
                                    

Reggel eszeveszett telefon csörgésre ébredtünk. A Do I Wanna Know? csak úgy üvöltött. Kómásan bújtam ki Harry ölelő karjai közül, és az éjjeliszekrényre nyúltam a telefonomért. A kijelzőn Sophie neve állt. Azonnal felvettem, hiszen tudtam, hogy ő csak akkor hív ilyen korán, ha valami gáz van.
- Igen? - szóltam bele, miközben Harryre néztem. Kissé szenvedő fejet vágott, majd kezét derekamra tette, és elkezdett figyelni engem.
- Baromi nagy gáz van - hallottam Sophie zaklatott hangját.
- Éspedig?
- Terhes vagyok - nyögte ki, majd kitört belőle a zokogás.
- Hogy mi vagy? - tátottam el a számat. - Nem védekeztetek?
- Nem, mert én fogamzásgátlót szedek. Lehet, hogy a kotonnal jobban jártunk volna, mert most tutira van egy kölyök bennem.
- Sophie! - szóltam rá. Hát azért egy babáról nem kéne így beszélni. - Dave tudja?
- Még nem. Kint alszik. És fogalmam sincs, mit csináljak. 17 éves vagyok, nem akarom tönkre tenni ezzel az életemet. Jan, segíts! - zokogta. Ismét Harryre pillantottam, aki összeráncolt szemöldökkel figyelt.
- Mindenképpen mond el Davenek! Aztán majd együtt kitaláljátok.
- Nem merem neki elmondani... - suttogta még mindig szipogva. A következő pillanatban a telefonom már Harry fülénél volt. Kikapta a kezemből.
- Sophie? Igen, szia, Harry vagyok! Hallottam a beszélgetést, és bár én egyáltalán nem akarok beleavatkozni, azért egy tanácsot tudnék neked adni. Most nyugodj le szépen, mosd le az arcodat, állj oda a barátod elé és mond meg neki! Ezt csak ti ketten tudjátok elintézni. Egyszer az egyik haverom elől a barátnője eltitkolta, hogy babát vár, és a tudta nélkül elvetette. Gondolhatod, mekkora balhé lett belőle. És ha nem szeretnéd ezt a babát, nem az abortusz az egyetlen megoldás - hadarta el. Én pedig ismét tátott szájjal néztem. Hmmm, jó tudni, hogy Harry ilyen felelősségteljes. Ugyanakkor még mindig levoltam sokkolódva, hogy a legjobb barátnőm babát vár. És még azt hittem, ilyen se történhet meg a közvetlen közelemben. Az életem eddig tök átlagos volt, most meg hirtelen átfordult filmszerűbe. Durva.

Save me!Where stories live. Discover now