Untitled Part 14

431 29 1
                                    

Szóval itt tartunk. Egy bűnözővel randizok, a legjobb barátnőm pedig terhes. És azt hittem, itt megállunk. De nem.
A ominózus telefon után Harry elment tusolni, én pedig lebattyogtam a földszintre, hogy reggelit készítsek. Harry beleegyezett, hogy szalonnás tojást süssek neki, úgyhogy neki is álltam. Pár perc múlva Harry hatalmas karjait éreztem a derekamon. És ez elmondhatatlan érzés volt.
- Milyen érzés, hogy a barátnőd terhes? - kérdezte aztán.
- Kérdezd meg tőle. Amúgy engem kicsit felzaklatott, és úgy érzem, vele kéne lennem - fordultam meg, majd felfelé néztem Harry szemeibe.
- Ez önzőnek tűnhet, de maradnod kell. Sophie előbb a barátjával tisztázza a dolgokat - mondta, mire elmosolyodtam. Harry nyomott egy puszit az orromra.
Amikor a kaja kész lett, nevetve kezdtünk falatozni, egészen addig, míg nem csöngettek. Felpattantam, megigazítottam magam, és ajtót nyitottam.
- Igen?
- Jónapot! Janice Cartert keresem - mondta a férfi, miközben felmutatta a jelvényét.
- Igen, én vagyok az.
- Lenne néhány kérdésünk önhöz - mondta a férfi, mire a térdeim remegni kezdtek, ugyanis először Harry ugrott be, hogy most tuti róla fognak kérdezni. De nem. Seanról volt szó. Hátranéztem, ahol Harry állt mögöttem és ismét érdeklődve fürkészett.
- Kiskorú vagy - tátogta, mire nekem leesett a dolog. Mit sem törődve azzal, hogy a férfi mit hablatyol nekem, közbe vágtam.
- Sajnálom, de még kiskorú vagyok, szülő jelenléte nélkül pedig nem hallgathat ki.
- Ez esetben, beszélhetnék egy szülőddel?
- Holnap ér haza.
- Rendben, köszönöm. További szép napot! - emelte meg a kalapját, majd beszállt a kocsijába. Becsuktam az ajtót.
- Basszus, azt hittem rólad fog kérdezni - sóhajtottam, mire Harry arcán apró mosoly futott át.
- Attól nem kell félned. Elég profi banda vagyunk - mondta, miközben elém lépett, egyik kezét a derekamra helyezte, a másikkal pedig eltűrt egy tincset az arcomból.
- Most aztán megnyugodtam - nevettem el magam, majd felágaskodtam, hogy megcsókoljam.

Save me!Where stories live. Discover now