Untitled Part 5

536 34 4
                                    

Miután elolvastam azt a cikket, én olyan szinten összezavarodtam, hogy az leírni nem lehet. Egész nap a szobámban kuksoltam és magamat győzködtem, hol erről, hol arról. Ennyit még életemben nem agyaltam.
Éppen ezért volt felüdülés, amikor ma reggel Dave kocsija megállt a házunk előtt és kettőt dudált.
- Elmentem! - kiabáltam az ajtóból.
- Jó legyél! - szólt vissza apa.
- Jan, várj! Mehetek én is? - kérdezte a bátyám. 
- Igen, csak kérlek igyekezz - mosolyodtam el, mire ő elfutott a cuccaiért. 1 perc sem telt el, már kész is volt, így elindulhattunk. Beszálltunk a kocsiba, ahol természetesen kaptunk egy kis lecseszést, amiért várniuk kellett rám, de sikerült kimagyaráznom magam, mondván Deanre kellett várni, aki most találta ki, hogy eljön velünk. 

A strandra érve már mindenki ott volt. Pont elgondolkodtam rajta, hogy úgy látszik senkit nem rázott meg túlságosan, hogy mi is történt Seannal, amikor Tod elém lépett és nem túl barátságos tekintettel neki állt üvölteni velem. 
- Mi a szart műveltél Seannal? Mindenki veled látta utoljára, látták, hogy kiment veled, de se ő, se te nem jöttél vissza. Csak mondjuk őt megtámadták, te pedig eltűntél. Te voltál, igaz?
- Jézusom, Tod, nézz már rá! Hogyan tudna akkorát ütni, hogy az az izomagyú Sean elájuljon? - védett meg Stacey. 

- Mégis összefüggésben van vele! Én még azt is kinézem belőle, hogy ő ölte meg azt a nőt is.
- Mi van? - fakadtam ki. - Na idefigyelj, te baromarcú.  Ha tudni akarod, az a barom Sean holt részeg volt, és körülbelül annyi választott el attól, hogy megerőszakoljon, hogy lehúzza a bugyimat. Ellökni nem tudtam magamtól, nem hogy ájulásig orrba verni!
- Akkor ki ütötte le? - kérdezte halkan Tod.
- Egy srác. Leszedte rólam. De fogalmam sincs, hogy ki volt az, csuklya volt rajta, és azt szajkózza, hogy menjek haza, ő majd elintézi. Lehet, hogy a gyilkolós srác volt az, de hogy nem én, az biztos.
- Miért kellett ott hagyni egy vadidegennel? - kérdezte idegesen Tod.
- Mond, te ennyire hülye vagy? Az idióta barátod majdnem megerőszakolta szegény Jant, az épp elég lelki megrázkódtatás, ne csodálkozz, hogy el ment onnan. Soha többet nem akarom látni azt a barmot - szállt ismét a védelmembe Stacey. A többiek körülöttünk mind csak hallgattak. Aztán Emily, az egyik pompomlány megszólalt.
- Velem is majdnem megtette egyszer...
- Velem is - folytatta halkan Sophie.
- Velem meg is tette... - hajtotta le a fejét Stacey. Na erre mindenki felkapta a fejét. - Azt hittem, Tod majd megvéd, ha már egyszer a pasim, és állítólag szeret is... De nem. Ti focisták mind egyformák vagytok. A haverok, a pia és a szex a lényeg. Gusztustalan. Csajszibogyók, gyertek! - mondta, mire az összes lány elindult utána.
- Stace, ne szórakozz már! - futott utána Tod is. A focisták egy vállrándítással elintézték és csak lepakoltak, Dave Sophiet kérdezgette Seanról, James a kezemet szorította, Dean pedig a vállamat simogatta.
- Menjünk, pakoljunk le máshol - mondta aztán, mire mi így öten elindultunk, és lecuccoltunk. 
- El kéne menned  a rendőrségre - tanácsolta James, miközben ledobtam magamról a ruhát.
- De tényleg nem tudom, hogy ki volt az. 
- Apának miért nem mondtad? - kérdezte aztán Dean.
- Nem hanyagolhatnánk ezt a témát? Kérlek! - tártam szét a karjaimat. - Inkább sétálok egyet. 

Save me!Where stories live. Discover now