A fiúkkal tök jól elvoltunk, elröhögcséltünk meg minden, aztán megérkezett Harry. Boldogan mentem elé.
- Képzeld... - kezdtem, de csak egy mérges tekintetet kaptam válaszul. - Mi az?
- Semmi, mindegy csak... Hagyjuk, oké? Majd később talán elmondom - erőltetett mosolyt az arcára, majd terelte a témát. - Áll még a ma este? - Bólintottam.
- Mert mit csináltok ma? - kérdezte Louis.
- Elviszem táncolni - válaszolta Harry kissé hűvösen. Próbáltam leolvasni róla, hogy vajon mi baja lehet, de az arca szokás szerint nem árult el semmit sem. Ráhagytam, hogy biztos a munka. - Elhozhatnád Trixit - nézett aztán Liamre.
- Ez jó ötlet. Louisnak pedig elhívjuk Hayleyt.
- Kit? - nézett Tommo.
- Trixi barátnője. Nagyon szép lány - mondta Liam. - Mikor és hol találkozzunk?
- Hát én háromnegyed 8-ra megyek Janért, szóval... Akkor 8-kor a Dance hall előtt? - válaszolt Harry. Minden beleegyeztünk, szóval okés volt a program.*****
Harry terepjárója valóban ott állt a házunk előtt pontban háromnegyedkor. A Dance hall a város túlsó végében lévő kis szórakozóhely, ami már a szüleim idejében is létezett. Konkrétan ugyanott fogok táncolni, ahol apám is tette egykor. Egyszer voltam ott, amikor elkísértem Jamest, és már akkor is lenyűgözött a hely, de sajnos akkor sem tudtam táncolni. Most is féltem rendesen a dologtól. Felvettem egy bordó egybe ruhát, amit mindig is különleges alkalmakra tartogattam. Ez pedig elég különleges, nem? Viszont a hozzá illő magassarkúmat inkább hanyagoltam, táncolni lehet lapos sarkúban is.
Beszálltam a kocsiba, Harry pedig mosolyogva nézett rám. Nyoma sem volt a délutáni rossz kedvnek, hála istennek.
- Basszus - csak ennyit mondott. A hajam hullámos volt, és megkíséreltem felhelyezni egy kis sminket. Szóval tényleg nem úgy néztem ki, mint általába.
- Mi az? - vigyorodtam el.
- Csak basszus. Második randi, igaz? - bólintottam. - Akkor már jöhet a csók - mondta, majd felém hajolt, és hosszan megcsókolt. Aztán elindultunk. Harry elég bénán parkolt, mert még bőven kellett gyalogolnunk, mire odaértünk, ezért persze szidtam is egy kicsit. Amikor odaértünk, Louis, Liam és egy lány már ott állt. Üdvözöltük egymást, majd a lány bemutatkozott. Ő volt Trixi, akiről Liam beszélt délelőtt. Azt le kell szögezni, hogy nagyon szép lány, bár a stílusa abszolút nem egyezett Liamével. Így elsőre hippinek tűnt, a fenékig érő, hullámos ombra hajával, a fején lévő fejdísszel és a ruhájával. Nem tudom, Liam hogyan és hol szedte össze, de eddig szimpatikus volt.
Louisra néztem, aki körülbelül a megérkezésem óta bámult. Még mindig elég elismerősen nézett rám. Ám amikor észrevette, hogy őt figyelem, megrázta a fejét és dumálni kezdett.
- Szóval akkor már csak Hayleyre várunk, igaz? - kérdezte.
- Igen. Basszus Louis, el sem hiszed, milyen szép lány. Szerintem nagyon tetszeni fog neked. Nézd, ott jön! - válaszolt Trixi, majd integetni kezdett a felénk lépkedő lánynak. Göndör haja volt, kreol bőre és hatalmas vigyor ült az arcán. Tényleg nagyon szép volt, és egzotikus.
- Sziasztok! - köszönt, amikor odaért hozzánk, aztán mindenkinek adott 2 puszit, miközben bemutatkozott. Amikor Louishoz ért, ő hebegve-habogva mutatkozott be. Ezt látván elmosolyodtam, hiszen talán van esély rá, hogy Louis elfelejt engem.
Most, hogy minden megvoltunk, elindultunk befele. Amíg a fiúk a pénztrához mentek, hogy megvegyék a jegyet, mi félreállva várakoztunk.
- Szóval te Harry barátnője vagy? - kérdezte Trixi.
- Azt nem mondanám, mi csak randizgatunk - mosolyogtam. - És te meg Liam együtt vagytok?
- Persze, már vagy fél éve - válaszolta vigyorogva. - Úgyhogy ismerem a többi srácot, beleértve Harryt és Louist is.
- Én úgy hallottam, hogy ti viszont most találkoztok először - néztem Hayleyre.
- Nem, igazából már találkoztunk bulik alkalmával, de mindig holt részeg volt - nevetett. - Már elég régóta tetszik nekem. De eddig a nevemet se tudta, én pedig nem hívom el randizni.
- Ja értem - mosolyogtam. - És azt még megkérdeztem, hogy milyen származású vagy? Mert van egy olyan érzésem, hogy nem amcsi.
- Jamaikai és barbadosi felmenők - nevetett még mindig. Közben visszaértek a fiúk a jegyekkel, szóval most már tényleg bemehettünk.
A Dance hall pontosan olyan volt, mint amire emlékeztem. Retro. A táncparketten rengetegen táncoltak, de a kis boxokba is ültek.
- Hű - mondtam. Harry a derekamnál fogva közelebb húzott magához.
- Messze te vagy itt a leggyönyörűbb, és én érzem magam különlegesnek, amiért velem vagy - suttogta a fülembe, majd szembe fordított magával. - És készülj, mert ma este még a lelked is kitáncolod - mondta, miközbem ajkai 2 centire voltak az enyémektől, majd hogy még észbontóbb és őrjitőbb legyen, nem csókolt meg, hanem elkezdett táncoltatni.
YOU ARE READING
Save me!
FanfictionAz egész olyan, mint egy mese. És itt tényleg ő a rossz, én pedig az áldozat. Vagy csak mentőöv. Kétségkívül segítségért kiáltozott, én pedig mindent megtettem. De közben elkövettem egy hatalmas hibát: beleszerettem.