Untitled Part 4

490 38 1
                                    

Miután hazaértem, egy gyors tusi után szinte azonnal kidőltem. Amikor felébredtem, a telefonom 14:27 -et mutatott. 
- Remek - dörmögtem, majd felkeltem, és lecsoszogtam a földszintre. 
- Jóreggelt Jan! - köszöntött apa egy hatalmas puszival. -  Milyen volt a buli?
- A szokásos: többiek ittak, én néztem őket.
- Kivel jöttél haza?
- Egy fiúval. Harrynek hívják. A Grillbe találkoztam vele - szépítettem a sztorit mosolyogva. Azért azt mégsem mondhatom neki, hogy majdnem megerőszakoltak, ő meg megmentett. Apa tuti idegösszeomlást kapna. 
- Rendes srác? - kérdezte, mire én bólogattam. Aztán eszembe jutott, Harry miket mondott magáról. Hogy ő nem jófiú. De persze ezt sem, hangoztattam.
- Hallottátok? Megint megkéseltek valakit - dobta le Dean az újságot a konyhapultra. Apa felvette és olvasni kezdte.
- Jan, ez a dolog a Grill mellett történt, még jó, hogy nem veletek történt valami! - mondta apa, majd elém dobta az újságot.
Visszatért a gyilkos Adamshire városába
Újabb embert késeltek meg tegnap éjjel, nem messze a Grill nevű szórakozóhelytől . Az ott tartozkodók, illetve a környéken lakók nem vettek észre semmi gyanúsat. Meghan Pride, a meggyilkolt 38 éves bankár a családja elmondása szerint nem rendelkezett rosszakarókkal. A tett helyszínétől 1 utcával arrébb egy elájult, vérző orrú gimnazista fiút is találtak, valószínűleg ő is a gyilkoshoz köthető. Az ismeretlen tettes, vagy banda immár negyedjére csapott le Adamshireben. A rendőrség már nyomoz az ügyben. 
Csak átfutottam a cikket, de ezek a mondatok megragadták a figyelmemet. Az agyam ezerrel kattogott. Sean volt az a vérző orrú fiú. A rendőrség a gyilkoshoz kapcsolja. Pedig őt Harry ütötte ki. Harry pedig azt mondta, megfogják találni Seant. Vagyis Harry tudott a gyilkosságról. Láthatta...  Vagy el is követhette azt. Hiszen azt mondogatta, hogy ő milyen rossz, és nem szabadna barátkoznunk. Lehet, hogy tényleg ő követte el? Vagy részese volt. Nem lehet... Hogy állhattam szóba vele? Jézusom... Jan, gondolkodj. Ő nem lehet gyilkos. Nem, nem, nem. 
- Minden oké, Jan? Kissé elfehéredtél - hallottam valahonnan a távolból a bátyám hangját. Pedig velem szemben állt. 
- He? - kaptam fel ijedten a fejem.
- Minden oké? - ismételte.
- Persze - válaszoltam elvékonyodott hangon, majd inkább felfutottam a szobámba. Lehetetlen. Nem szabad így lennie. Harry nem lehet gyilkos...

Save me!Where stories live. Discover now