Capitolul 20- BONUS

1.7K 162 5
                                    

Tessa's pov.

Am intrat grăbită în camera de hotel, cu mintea în zece mii de direcţii.

Jason m-a sărutat. El adineaori chiar m-a sărutat și eu i-am răspuns.

-Tes...Zice el cu o voce joasă, de îndată ce a încuiat ușa în urma sa, în timp ce eu priveam în jur camera de hotel,disperată.

-Nu pot să cred că m-ai sărutat..Adică este total greșit Jason! Exclam eu gesticulând cu mâinile prin aer,neliniștită, în timp ce Jason s-a apropiat de mine,băgându-și mâinile în buzunar.

-De ce crezi că este greșit,Tes? Mă întreabă el privindu-mă cu o faţă de căţeluș.

-Pentru că...

-Sunt Jason?

-Nu asta am vrut să zic...Spun eu,privind în jur ,camera de hotel.

-M-ai sărutat. Atunci de ce zici că este totul greșit?

-În primul rând tu m-ai sărutat, și în al doilea rând este greșit fiindcă este greșit ! Zic eu îndepărtându-mă de el, așezându-mă preţ de câteva secunde pe imensul pat dublu din cameră ,punându-mi exasperată mâinile pe faţă.

-Ok,bine. Ai dreptate. Însă atâta timp cât nu m-ai refuzat... Zice el rânjind, făcându-mă să mă ridic din nou ca arsă în picioare.

-M-ai luat prin surprindere, ce ai vrut să fac?! Dar dacă vrei palma aia în semn de refuz, ţi-o pot da și acum. Zic eu schiţând un mic zâmbet,vorbind cât se poate de serios.

-Nu mersii..Sunt bine așa. Însă dacă îmi zici acum,în faţă, că nu ţi-a plăcut acel sărut,o să te las în pace. Însă sunt sigur că nu o vei zice ,fiindcă și tu ai simţit ceva în acel moment,nu? Zice Jason sigur pe el, zâmbindu-mi șarmant ,făcându-mă să înghit în sec.

-Mă..Mă duc să fac un duș. Zic eu gesticulând cu mâna spre ușa de la baie, făcându-l să chicotească scurt.

-Nu am auzit un "nu" din partea ta! Strigă el în urma mea, în timp ce eu am apăsat pe clanţa de la ușa băii.

-Apropo..Ești încă un idiot să știi. Zic eu zâmbind strâmb, ca mai apoi să intru în baie, având grijă să încui ușa în urma mea .

Dau drumul la apa călduţă din cabina de duș, dezbrăcându-mă rapid de hainele mele care au calatorit odată cu mine prin atâtea portale de spaţiu timp, și care în comparaţie cu mine încă mai rezista la toată nebunia asta din jur.

Închid ochii de îndată ce am intrat sub jetul de apă călduţă,încercând să mă relaxez,sperând că așa nu o să mă mai gândesc la ce s-a întâmplat mai devreme între mine și Jason, dar degeaba .

Chiar dacă mintea mea își dădea toată silinţa să uite incidentul de mai devreme și să nu-i dea importanţă, inima și dinozaurii din stomac se încăpăţânau să mă asculte, ci din contră. Tot ce făceau era să-mi facă creierul să deruleze acel moment din nou și din nou,în care Jason m-a prins de braţ și m-a întors cu faţa către el, lipindu-și buzele de ale mele,în cel mai perfect sărut de care am avut parte vreodată.

Tessa STOP.

Ies grăbită din cabina de duș,îmbrăcându-mă din nou cu hainele mele pe care cu o seară înainte să ajungem să călătorim din nou în timp, doamna D. le-a băgat la spălat.

Îmi șterg rapid părul meu ud cu prosopul, ca mai apoi să descui ușa de la baie, pășind din nou în cameră, unde Jason stătea tolănit în mijlocul patului,privindu-mă.

The Time Machine -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum